Volgens mij zijn we ook bezig om van fossiel af te komen, of niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook tegen landen als SA zeggen.
Coup loading?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:46 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_led_by_igor_girkin/
Pro-war Russian nationalists led by Igor Girkin said on Friday that a new group they had set up was entering politics to save Russia, which they warned was in danger of turmoil or even collapse due to military failures in the Ukraine war
Girkin/Strelkov is part of a real opposition movement, but not in the sense that most Westerners may be familiar with.
Unlike the Russian liberals, who would seek to democratize Russia and align it with the West, Girkin is part of a group of ultranationalists who think Russia's biggest failing is not committing fully to the war in Ukraine and confronting the West. He thinks that "the so-called 'Ukraine'" is a fake country full of lost or brainwashed "little Russians", but that Western aid and Russian government apathy has helped them to become a force that can't be easily defeated like they almost were in 2014.
Girkin's comments make it clear that he despises every elite in the Russian government, most of all Putin the "Supreme Non-Commander". If his group somehow gained power, they would rapidly change Russia's spending and military strategy to stop the stupidity of Wagner and the Russian MoD. They won't be allowed to gain any real power, but the ultranationalists are much more influential than the Russian liberal movement.
De oorlog in Oekraine heeft sowieso geleid tot een versnelling om van fossiele brandstoffen af te geraken, niet alleen die van S.A. De grootste markt van aardolie is al verschoven naar koopkracht arme landen en daarmee verminderd ook de pricing power van aardolie met het jaar. Hogere prijzen leiden namelijk sneller tot vraaguitval en dan verkoop je mogelijk wel olie tegen een hogere prijs maar veel minder aardolie waardoor je inkomsten alsnog afnemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook tegen landen als SA zeggen.
Accepteer die pegels van Putin maar lekker, wees er blij mee i guess.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Typisch hypocriet westers gelul. Zelf heb je de halve wereld naar de vernieling geholpen, met het vingertje naar andere wijzen tenzij het om olie gaat want dan heb je ineens geen problemen met genocides en slavernij.
Hij hoeft van mij geen koptelefoon op, een brandende autoband is voldoende.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:27 schreef Slayage het volgende:
Assad die zijn koptelefoon afzet zodat hij zelensky niet verstaat[ twitter ]
Putin kan wel het een en ander leren van Assad wat betreft tirannie. Beide verdienen long stay in den Haag.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij geen koptelefoon op, een brandende autoband is voldoende.
Excusez-moi voor de ietwat ruwe taal, maar deze figuur vrijuit te zien bewegen roept enige weerstand op.
Hij zal wel moeten. Als Putin hem niet geholpen was hij de macht al kwijt geweest. Al zal ie niet blij zijn met het gekloot in Oekraine.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:27 schreef Slayage het volgende:
Assad wie afgestuurd is aan oxford (dacht ik), getrouwd met een engelse vrouw, wie fluent is in het engels. Die koptelefoon is voor de vertaling in je eigen taal.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:27 schreef Slayage het volgende:
De ellende is dat je al weet dat als Rusland niet op de knieën wordt geholpen, Poetin over een paar jaar ook gewoon weer wordt gerehabiliteerd en met alle egards ontvangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij geen koptelefoon op, een brandende autoband is voldoende.
Excusez-moi voor de ietwat ruwe taal, maar deze figuur vrijuit te zien bewegen roept enige weerstand op.
Sinds wanneer is Saudi Arabië een westers land?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 00:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval niet tegen dat SA bijna 100.000 kinderen vermoord en dan vind je het raar dat ik je hypocriet vind. Met je gezeur over "oh dan ben je vast een Poetin fan".
Dat is jouw idee, maar ik zie het niet gebeuren. Want dan komt wederom de vraag om de hoek waarom we dat zouden doen. Ze hebben niks wat we willen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De ellende is dat je al weet dat als Rusland niet op de knieën wordt geholpen, Poetin over een paar jaar ook gewoon weer wordt gerehabiliteerd en met alle egards ontvangen.
Als SA een westers land was was het allang van alle markten geblokkeerd.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:36 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Saudi Arabië een westers land?
Alleen ene Trump zie ik het doen, verder zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is jouw idee, maar ik zie het niet gebeuren. Want dan komt wederom de vraag om de hoek waarom we dat zouden doen. Ze hebben niks wat we willen.
Er is wel een complicerende factor in dit geval: het ICC zoekt hem. En vraag maar eens aan Ratko Mladic hoe lang het geheugen van dat soort clubs is…quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De ellende is dat je al weet dat als Rusland niet op de knieën wordt geholpen, Poetin over een paar jaar ook gewoon weer wordt gerehabiliteerd en met alle egards ontvangen.
We ontvangen bv de kimmetjes uit N-Korea ook niet met alle egards, ook al is dat conflict nu toch al heel lang over/bevroren.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alleen ene Trump zie ik het doen, verder zie ik het niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |