quote:Op maandag 22 mei 2023 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja nu is het wel weer genoeg hoor! Hup, zuur zijn!
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwdquote:Op maandag 22 mei 2023 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor concert? Ik over een paar weken alweer. En een paar weken erna nog een keer.
Altijd een mooie show dus kan bijna niet misgaan als je de muziek waardeert.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Begin juli Rammstein in Groningen. Ben benieuwd
quote:Op maandag 22 mei 2023 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woah, Lowlands 2010 was ik er ook. Komt wel dichtbij zo
Maar je kan prima douchen op Lowlandsquote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Tegan het volgende:
Vind het nu wel jammer opzich maar toen zag ik een weekend niet douchen en in een tent slapen niet zitten![]()
.
Dus ik ging veel te hard werken voor te weinig geld terwijl mijn vrienden geile tentseks hadden met onbekenden.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe kan je Lowlands nou stom vinden
geen idee, nooit geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaanquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Festivals zijn sowieso verschrikkelijk. Van mijn ex moest ik mee naar Pink Pop en Graspop, drie jaar lang. Pure geldverspilling en vreselijke ervaring. Mij moet je veel betalen om naar zoiets te gaan
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
eigen koptelefoon opzetten dan maar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Makkelijk, te weinig pleurisherrie.
Hai sweetheartquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pinkpop ben ik wel vaak geweest. Dat vond ik wel leuk altijd, maar het is wel achterlijk duur allemaal ja.
en: Hai
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.quote:
oh myquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hai sweetheart
Ik ben gewoon een luxepoes, ik houd niet van vies, ik houd niet van herrie en hard geluid. Ik houd niet van prikkels en veel mensen bij elkaar. Ik houd niet van kamperen. Ik hecht waarde aan mijn slaapritme en dagrime..
En ja, ik heb al mijn favoriete bands en zangers gezien (van dat moment), maar ik kijk liever de videoclip op YouTube music...
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy loungequote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik liever naar een ander festival. Goedkoper ook.
Ik heb m'n Duitse zooi weer op de kalender staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keertje naar decibel outdoor of pussy lounge
Ja ik ben vreselijk. Nu zou ik een geliefde veel plezier met zijn/haar vrienden wensen en niet meegaan. Het is het gewoon niet voor mij. En natuurlijk, ik ontloop mensen niet (ga ik ook elk jaar naar de Deventer Boekenmarkt en geniet daarvan). Naja, voor festivals ben ik niet gemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh my
nja, dan is een festival inderdaad niks voor jou.
Al moet ik er tegenwoordig ook niet meer aan denken om 3 dagen in een tent te liggen stinken. naa1 dag festival wil ik gewoon in mn bed kruipen en vervolgens een dag niet buiten komen
Hoe gaat het met CotS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |