quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat ze geen zin hebben om 6 uur in de regen te rijden. Liever lui dan moe dus.
Ik mis 'We halen Rome niet'quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:46 schreef franklop het volgende:
[poll=5618]
Om maar wat anders erin te gooien
quote:
Maar deze afdaling blijft dus gewoon.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)an-giro-organisatie/
Warempel een artikel van wielerflits met toegevoegde waarde.
Dan blijft die o zo gevaarlijke afdaling erinquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit zou het nieuwe profiel zijn.
Blijkbaar geen echt asfalt, maar een goedkoper alternatief gebruikt dat binnen de kortste keren slijt. Beetje smeltwater en weg is de weg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar deze afdaling blijft dus gewoon.
Ziet er wel echt matig uit op die foto, allemaal kuilen en gaten
Jeetje, dat zou je in Italië toch totáál niet verwachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar geen echt asfalt, maar een goedkoper alternatief gebruikt dat binnen de kortste keren slijt. Beetje smeltwater en weg is de weg.
Maar het is in Zwitserland.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, dat zou je in Italië toch totáál niet verwachten.
Nazi-goud begint op te raken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is in Zwitserland.
Nou daar verwacht je het daadwerkelijk nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is in Zwitserland.
Het is ook een weg tussen twee grote skiresorts, dus je zou verwachten dat er genoeg geld is om een fatsoenlijke laag asfalt neer te leggen. Blijkbaar toch niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou daar verwacht je het daadwerkelijk niet
Maar waarom gaan ze deze afdaling dan alsnog rijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)an-giro-organisatie/
Warempel een artikel van wielerflits met toegevoegde waarde.
Ja, goede vraag. Blijkbaar zit het probleem hem vooral aan de Italiaanse kant, door alle regen daar zou het weer een koude dag worden voor de renners. In Zwitserland is het in ieder geval droog, dus dan doen we voor de vorm maar het Zwitserse stukje.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze deze afdaling dan alsnog rijden?
We worden beflikkerd.gif
Heel onlogisch inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan blijft die o zo gevaarlijke afdaling erin
Zet de eitjes maar weer stil voordat de batterijen straks leeg zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zit nu al helemaal te trillen van de spanning om wat er dan beloofd gaat worden
@capuchon_jongen ben jij dit?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik ben niet zo'n voorstander voor het inkorten van etappes. Nu wordt de etappen met maar liefst 125 kilometer ingekort tot maar zo'n 74 kilometer.
Er moet mijn inziens alleen wel wat bedacht worden om afdalingen veiliger te laten verlopen. Met de tegenwoordige meettechniek en trackers kun je dat bijvoorbeeld doen, door in een groene afdaalzone geen tijdsverschillen te laten ontstaan. Dan heb je wel wat meer rekenwerk bij de finish.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:04 schreef wimderon het volgende:
De renners zijn het niet eens met het compromis, want die wilden juist de afdaling van de Coeur eruit.
Leuk die reactiesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het volk is het ook niet eens met het compromis. Goeiste reacties.
Gianni Mussolini plaatst zichzelf voor de eerste keer aan de goede kant van het gelijk.quote:Zware woorden zijn die van Gianni Moscon, losgelaten op de microfoon van Gianfranco Benincasa op RaiSport: «Gisterenavond waren we al begonnen te praten over het slechte weer, over mogelijke veranderingen, over een etappe die anders was dan voorzien. Het is waar dat er slecht weer is, het is waar dat we moe zijn maar ik denk niet dat er de voorwaarden waren om de etappe in te korten. Voor mij kon je rennen, en als iemand wilde stoppen, dan kon dat. De dokter heeft ons niet opgedragen beroepswielrenners te worden».
De man die weigert om met een snotneus te rijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi om te zien hoe dit een volledig gedevalueerde koers is geworden sinds de opgave van Remco.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:09 schreef franklop het volgende:
Jack Haig (Bahrain Victorious) is het daar niet mee eens, hij snapt de beslissing om de Couer alsnog te doen niet. 'Eén van de redenen dat we de Couer niet wilden doen, is dat we ons niet om konden kleden voor de afdaling die ook nog gevaarlijk is. Ik begrijp dat compromis niet',
14:30.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:08 schreef Funzel het volgende:
Dus vanaf hoelaat zullen ze ongeveer voor het echie rijden? Weet ik of ik moet haasten vanmiddag.
Geef alle renners gewoon een parapluquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Blijkbaar zit het probleem hem vooral aan de Italiaanse kant, door alle regen daar zou het weer een koude dag worden voor de renners. In Zwitserland is het in ieder geval droog, dus dan doen we voor de vorm maar het Zwitserse stukje.
Even vijf minuten door de regen fietsen en dan weer de bus in, heerlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:11 schreef franklop het volgende:
O ze gaan voor de centjes zo wel de neutrale start rijden
Die is al even geweest zelfsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:13 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar nu wel podium presentatie in de regen
Lijkt me dat de kansloze vlucht (Bardiani, EOLO en Corratec) voor warenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Verona zegt dat 19 van de 22 ploegen voorstander waren van schrappen. Namen en rugnummers.
Jammer dat ze geen F1-start doenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:11 schreef franklop het volgende:
O ze gaan voor de centjes zo wel de neutrale start rijden
Ik ben vrij en had me verheugd op een hele dag bankhangen met het broekje uitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:14 schreef Funzel het volgende:
[..]
Top. Heb geen reet te doen op werk dus kan ik mooi m'n tweede scherm aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |