Dan kunnen ze daar nog mooi over de Thyon 2000.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:19 schreef franklop het volgende:
In Zwitserland schijnt het weer wel goed te zijn
Jay Vine winnaar alle grote rondes 2027quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Binnen 5 jaren wordt er alleen nog gekoerst op de swift. Lekker droog en veilig. Dat ze mooi op voetballen gaan als ze zo van suiker zijn, watjes.
Zucht.quote:
Er wordt gezegd dat er ijsvorming is in de afdaling op de Croix de Coeur.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zucht.
Benieuwd of het vooral door de regen is, vooral door het wegdek of een combinatie. Als je nu zeikt over het wegdek ben je wel een enorme lutser... (of het moet door de regen ineens echt heel veel slechter zijn terwijl het in het droog prima had gekund)
Ja met daadwerkelijk ijs op de weg moet je het niet willen nee, dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat er ijsvorming is in de afdaling op de Croix de Coeur.
Hoe durven de renners hier niet te willen rijden!
Genoeg. Als ik sommige geruchten mag geloven schuiven ze de start op aan de voet van de Croix de Coeur.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:31 schreef Funzel het volgende:
Dus hoeveel hoogtemeters blijven er over vandaag?
Maar die gaan ze juist wel doen!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het niet veilig is moet je het niet doen, maar het is een flopshow dat de omstandigheden weer eens een geweldige koers in de weg staan. Gebeurt te vaak in de Giro.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou ook niet langs Steef willen rijden, ik geef de renners groot gelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Steef staat op de Gran San Bernardo, voor lul dus, maar op zijn foto zie ik niks geks.
Omdat ze geen zin hebben om 6 uur in de regen te rijden. Liever lui dan moe dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We doen juist Croix de Coeur wel maar schrappen de San Bernardo.
Leg maar uit.
ESP. Extreme Steef Protocolquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou ook niet langs Steef willen rijden, ik geef de renners groot gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |