abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 21:53:27 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190455
Iedereen geniet!

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 21:54:02 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190468
De al bestaande OP rijmt op TT. *O*
  woensdag 17 mei 2023 @ 21:58:21 #3
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209190532
JAAAA *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209190644
@yinu het duurde zo’n 6 weken. Kon wel (een beetje) lopen. Maar het duurde eeuwig voordat een echo gemaakt kon worden, ook niet in de wijde omgeving. Op een dinsdag zou ik een echo krijgen en de zaterdag ervoor had ik het idee of mijn knie 10x zo groot was, veel druk veel pijn. Zondagochtend werd ik wakker zonder pijn, kon gewoon rondje om de flat lopen. Toch de echo gedaan, daar zagen ze wat restvocht.
Vorige week was ik erg bang dat ik het weer had in de andere knie, maar de pijn zit op de verkeerde plek. Waarschijnlijk een misstap, of verkeerd omgedraaid in bed, dat geeft bij mij nogal verstrekkende gevolgen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 22:12:49 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190682
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?

_O-
  woensdag 17 mei 2023 @ 22:13:25 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209190690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Lol, in de Normaal FB groep:
Even voor de duidelijkheid, als ik morgen een beker op het veld gooi, wordt het concert dan tijdelijk gestaakt?

_O-
kwart seconde op zn minst ja :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209190772
Wat een tof nieuws @Lonaa *O*
Klinkt als iets dat helemaal past!

En matig @yinu :{

Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op :+

Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.

Nu hopen dat ik niet teveel last krijg van die kuur…
pi_209190824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is dit voor heerlijk smerigs :D
Kapsalon
Met een pietsje extra knof
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 17 mei 2023 @ 22:23:51 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209190843
https://www.rtvoost.nl/ni(...)in-engbertsdijkvenen

Sjonge jonge, wat zijn we toch goed bezig voor stikstofgevoelige" natuur... :(
pi_209191180
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Candaasje het volgende:
Wat een tof nieuws @:Lonaa *O*

En matig @:yinu :{

Ik deed vandaag een wat minder doordachte actie. Dat in combinatie met agressieve dogo, leverde twee hoektanden in mijn wang en nu een antibioticakuur op :+

Gelukkig lijkt er verder weinig echte schade te zijn, pijn deed/doet het ook niet echt gelukkig. Maar dat was wel geluk hebben, was toch een hond van 20kg.

In je wang :o

De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe :*
pi_209191193
quote:

Oh joh wat zal je geschrokken zijn. Zo'n enorm beest ook :X :*
pi_209191195
Verder had ik een goede avond. * Tele6 dit keer niet gefrustreerd is 8-)
Leuk hoor dat hele dating gebeuren.

(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
pi_209191204
@sigme hoest met honT ?
pi_209191275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
In je wang :o

De kuur die ik afgelopen januari kreeg na doggo in bovenbeen, viel enorm mee. Geen last van gehad qua bijwerkingen. Dus dat wens ik je ook toe :*
Hier N=1 van diverse flora die door een AB kuur van de kattenbeet wel van slag raakten :') ;(

Hopelijk valt het voor @Candaasje mee!

En verder was ik even vergeten dat, als je je telefoon via Bluetooth koppelt aan een luidspreker, de groep niet alleen hoort wat ze moesten horen, maar ook meegenieten als je na afloop zelf snel een clipje wil kijken. Was onschuldig genoeg, maar vooral erg HARD als je het niet via speaker verwacht _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209191276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:

(tenminste dit dan. ik heb ook nog 3 heren in m'n bumble chat rondhangen die ik op de een of andere manier netjes wil afpoeieren want helemaal niet meer reageren vind ik niet zo heel netjes eigenlijk, maar ik ga daar veel te ingewikkeld over denken, terwijl ik ook kan zeggen "he ik voel geen klik succes doei" oid)
Fijn van geen frustratie *O*
pi_209191320
Vanavond ook een half uurtje spontaan de hoofdweg door het dorp van een omleiding voorzien omdat we, á la Beatles, het enige zebrapad nodig hadden om Abbey Road te imiteren. Kwam een lollig filmpje uit, gaat het leuk doen in het theater als achtergrond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209191327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef Tele6 het volgende:

Bumble chat
#oud ik weet niet wat t is. :D

Maar idd Hoi ik kijk toch ff verder bye!
Bescherm jezelf :Y
pi_209192334
quote:

Hondenbeet-in-je-wang-boks *O* :+ maar jeetje, dat lijkt me schrikken inderdaa! Hopelijk valt de kuur goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209192525
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209192534
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je denkt "oh the special training van Hemelvaartsdag is pas om 9:45, dan kan de wekker om 8:00 ipv 7:00!"
En dan om kwart over 6 wakker worden. }:|
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
pi_209192538
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Elin had er ook schijt aan. 6.15 is ontbijttijd en dat laat ze luidruchtig horen
Oh ja top.

Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.

Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
pi_209192542
Vandaag wordt wel een toffe dag. Straks eerst workout dus. Murph, heet de workout. Is jaarlijks terugkerend ding. Ik mag van de fysio, aangepast, mee doen. :7

Naar huis, eten, douchen, Dora uitlaten, ijsje eten met vriendinnetje en dan de rest van de dag festival. :7
pi_209192551
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 06:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ja top.

Abby doet meestal haar "let me sing you the song of my people" vroeg in de ochtend, maar keek me nu aan met een 'wtf is dit dan, je bent te vroeg"-blik.

Is nu wel aan het krijsen, natuurlijk.
Madam heeft de buik vol en ligt nu naast me te knorren.
Ik doe vandaag niet veel. De spieren laten merken dat ik gisteren gesport heb.
Daarnaast is het hier op Hemelvaart altijd enorm druk op de fietspaden en de Hommelse Markt (beroemd) heb ik ooit 1x bezocht, nooit meer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2023 @ 07:17:34 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209192626
Zo de laatste 27km van het Waterliniepad *O*
Oom brengt ons straks naar Steurgat en dan de Biesbosch door.

en nog een verlate *O* voor Loon
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209192707
Ik sliep heerlijk. Zelfs ononderbroken. Ik appte 'poes plz' naar beneden en nu zit er een heel content Hansje naast mijn kussen te wiebelkonten.

Vandaag tuinieren en barbecueën. Gaat fijn worden.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')