Dat zal misschien te maken hebben dat lokale broadcasters de gehele race niet beschikbaar hebben gesteldquote:
Dan wel met het beroemde Paul Stoddart interviewquote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:55 schreef Mano_ het volgende:
Om in 2005 te blijven is de US GP misschien wel een ideetje
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wel met het beroemde Paul Stoddart interview
Die is ook wel leuk.quote:
Of Canada '11. #nietzoblessed en een hoop ellende.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk.
Brazilië 2007 was #Blessed niet zo blessed
Die heb ik niet helemaal kunnen zienquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of Canada '11. #nietzoblessed en een hoop ellende.
Snap ik die auto's waren niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heb ik niet helemaal kunnen zien
Alleen als er geen raceweek is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:03 schreef Nattekat het volgende:
We kunnen het ook gewoon bij één watch party per dag/weekend houden om nog een beetje een lijstje te houden voor de toekomst
En om nog een beetje wat van het weekend over te houdenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:03 schreef Nattekat het volgende:
We kunnen het ook gewoon bij één watch party per dag/weekend houden om nog een beetje een lijstje te houden voor de toekomst
Dat vooralquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En om nog een beetje wat van het weekend over te houden
Het zwarte gatquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Snap ik die auto's waren niet om aan te gluren
[ afbeelding ]
Ach wie hou ik voor de gek, ik zit anders toch maar wat te gamen en te drummenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En om nog een beetje wat van het weekend over te houden
24 uur van de Nurburgring is nu joh.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach wie hou ik voor de gek, ik zit anders toch maar wat de gamen en te drummen![]()
Dat soort races zet ik wel eens aan op m'n 2e scherm, maar echt volgen doe ik dat toch niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
24 uur van de Nurburgring is nu joh.
Ik ook niet. Alleen Le Mans heb ik de concentratieboog voor.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat soort races zet ik wel eens aan op m'n 2e scherm, maar echt volgen doe ik dat toch niet.
De kalender is zo vol dit jaarquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Monaco 2001 is ook een goeei om terug te kijken
Of de hele top 5 binnen ca 1s.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het wel closer gezien.
Nou was dat wel met Schumacher en Barichello maar toch.
Overgewaardeerd. Tussen ronde 18 en ronde 67 moeten 2 plofjes en een crash de boel reddenquote:
LAT OUT, voelt ook vertrouwdquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heerlijk compact en to the point. Ik mis je nog steeds
LIESquote:
quote:
quote:
Dit is de beste moderne Monaco race? De rest hoeven ze niet volledig uit te zenden. Vorig jaar was het leukst sinds jarenquote:
Mensen die Monaco niet kunnen waarderenquote:Op zondag 21 mei 2023 11:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is de beste moderne Monaco race? De rest hoeven ze niet volledig uit te zenden. Vorig jaar was het leukst sinds jaren
quote:Op zondag 21 mei 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die Monaco niet kunnen waarderen
Same herequote:Op zondag 21 mei 2023 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Nog 50 minuten
Bordje op schoot en een oude race herleven.
Gisteren ook helemaal gekeken, was wel weer genieten.quote:
Begin van het einde?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds jammer hoe Ferrari 2008 heeft weggegooid
Er is amper sprayquote:
Mogelijk dit jaarquote:
Gaat men weer zeiken dat het een optocht is als er eenmaal een droge lijn is.quote:
True, daarna ging de "magie" er ook wel af.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was al toen ze de grote drie eruit begonnen te werken.
Trulli train ftwquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Gruwelijk nat nu.
Trulli zonder voorvleugel trein
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
ik vind het veel leuker om te lezen dat George Russell in eerste instantie gezakt was voor zijn rijbewijs. Hij ging verhaal halen bij de examinator.
Dat was 8 jaar geleden, maar hij is geen spat veranderd. Brits heethoofdje
Botsauto spelenquote:
Scriptje maken die de posts laat zien adhv de tijd van de streamquote:Op zondag 21 mei 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
SPT / F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 2
Leuk om mee te lezen
Te laat voor datquote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Scriptje maken die de posts laat zien adhv de tijd van de stream
Weet Hamilton alles van.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:38 schreef Nattekat het volgende:
Stel je eens voor dat zo onbenullig foutje je het kampioenschap gaat kosten uiteindelijk.
Deze gaat gewoon naar Kubicagod.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:50 schreef PS. het volgende:
Ik zie Hamilton nog wel winnen hier, wat een talent
Denk het niet, hoorde dat hij binnenkort rally wil gaan rijden en daar met zijn hoofd zit, hopen maar dat F1 op de eerste plek blijft voor hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |