Ik heb sinds gistermiddag eindelijk alles binnen, morgen zal alles af zijn. Dan kan ik er zaterdag of zondag wel van genietenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met je schoenen aan onder de regendouche
Is je badkamer al af?
Wel jammer, maar gelukkig dat je dit weekend dan eindelijk van je douche kan genieten!quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:14 schreef rival het volgende:
of noujah alles..... Er ontbrak gewoon weer iets. Maar alleen wat kunststof doppen die ik er ook later gewoon in kan drukken.
Ik ga er zeker een uur onder staanquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel jammer, maar gelukkig dat je dit weekend dan eindelijk van je douche kan genieten!
Alsof het niks kost!quote:
Geld stinkt niet?quote:
quote:
Ja en als je dan klaar bent leun je tegen de muur en geniet je van het hete water. Daar gaat de meeste tijd in zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een uur douchen, dat is wel heel lang. Denk dat 30 minuten wel mijn maximum is, ook op vakantie of hotelkamers enzo. Er is verder ook weinig te doen onder de douche, op een gegeven moment ben je wel klaar met alles scheren en conditionen enzo. In bad kun je nog gewoon lezen oid.
Tenzij je natuurlijk niet alleen doucht, dan is het een ander verhaal.
Oh, hopelijk was je moeder niet teleurgesteld dat ze een Senseo kreeg ipv een tekeningquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
@:MizzezAmy, dit jaar geen tekening. Wel een nieuwe Senseo met cashback actie.
Lieve foto's van Hammy btw.
Ah, ik leun nooit tegen de muur, misschien dat het daar mis gaatquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als je dan klaar bent leun je tegen de muur en geniet je van het hete water. Daar gaat de meeste tijd in zitten
Nee, die heeft de pens weer vol met koffie. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hopelijk was je moeder niet teleurgesteld dat ze een Senseo kreeg ipv een tekening
.
Haha, de liefde gaat weer eens door de maagquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die heeft de pens weer vol met koffie. Eind goed, al goed.Voor dit jaar dan.
Bij haar wel ja. Ik kreeg zojuist de melding van de cashback actie. Ik krijg maar liefst een hele euro terug!quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, de liefde gaat weer eens door de maag
Oh, als je hem niet wilt, geef die euro dan maar hier...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij haar wel ja. Ik kreeg zojuist de melding van de cashback actie. Ik krijg maar liefst een hele euro terug!Wat een misdadige actie van Senseo zeg. Fucking aanfluiting!
@Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, als je hem niet wilt, geef die euro dan maar hier...
Belgenmop?quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.
Just wait and see.quote:
Scared nowquote:
Hier, nen euroooquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.
Nergens voor nodig.quote:
Jaaaa!!!quote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor een lang weekend
De groeten allen
Nooit!quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Kpd is niet veel drukker
Genieten van de rust dan maar?
Alleen als ik slaap. En zelfs dan beleef ik de gekste dingen.quote:
Haha ok, ik hou wel van rustquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen als ik slaap. En zelfs dan beleef ik de gekste dingen.
Als in bankhangen, slapen?quote:
quote:
Luieren is toch fijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja slapen wat minder dan, daar ben ik niet zo goed in, meer luieren en in de zon liggen
Nee helemaal niet, nu iets sneller dan vroeger, maar benen blijven witquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Luieren is toch fijn.Word je een beetje snel bruin?
Leuk, waar zijn jullie? Had even gemist dat je weg ging!quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
Goed aangekomen inmiddels. Prachtig hotel
Dat is wel zuur natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, nu iets sneller dan vroeger, maar benen blijven wit
Veel plezier, Thijs en mevrouw Thijs,quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
Goed aangekomen inmiddels. Prachtig hotel
Wij zitten in Hoofddorp, in het Courtyard by Marriott hotel. Had ik ook niet of nauwelijks gezegdquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, waar zijn jullie? Had even gemist dat je weg ging!
quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Veel plezier, Thijs en mevrouw Thijs,
Hij gaat vast nog wel op fok zitten.quote:
Of op Amyquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij gaat vast nog wel op fok zitten.![]()
quote:
Ben ik de enige die hier nog normaal doet?quote:
Mja... tja. @Lenny77, help mij eens even!quote:
Geen enkele FOK!ker is normaal dus hoe moet ik dat wetenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja... tja. @:Lenny77, help mij eens even!
Oerend hard?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die hier nog normaal doet?
Zal jou eens heel normaal doen!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oerend hard?
Sorry, buiten Fok! doe ik altijd heel normaal
Ja zeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen enkele FOK!ker is normaal dus hoe moet ik dat weten
Oerend hard... wat slecht ook weer.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oerend hard?
Sorry, buiten Fok! doe ik altijd heel normaal
Fifa telt niet mee, Thijs.quote:
Dat speel ik nietquote:
Voel jij je verheven boven onze slechte humor?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg.![]()
![]()
[..]
Oerend hard... wat slecht ook weer.
Ik ben de definitiequote:
@Lenny77 heeft er ook een hekel aan.quote:
Nee, zeker niet. Ben er zelf ook dol op.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voel jij je verheven boven onze slechte humor?
Mijn vriendin geeft niet veel om gamen, maar kijkt wel mee als ik zit te gamen. En soms is ze best verrast door wat ze zietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 heeft er ook een hekel aan.
[..]
Nee, zeker niet. Ben er zelf ook dol op.
Ah, de Cyberdemon!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En soms is ze best verrast door wat ze ziet
Geen shooters op consolesquote:
NEE. GEWOON, NEE.quote:
Jij lacht om alles.quote:
Uit respect voor jou maak ik hier geen grap overquote:
Nee, daar word ik niet om uitgelachen hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uit respect voor jou maak ik hier geen grap over
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar word ik niet om uitgelachen hoor.
Of ze liegt natuurlijk.quote:
Zal het haar de volgende keer eens vragen.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal het haar de volgende keer eens vragen.
Echtelijke ruzie tussen L en LoL!quote:
Jerry, Jerry!quote:Op zondag 21 mei 2023 09:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echtelijke ruzie tussen L en LoL!
Goedemorgen
Die is doodquote:
Oh ja, dat is waar ook.quote:
Daar hebben we alleen jouw woord voorquote:Op zondag 21 mei 2023 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook.![]()
Toch kan Lenny soms best wreed zijn.
Klopt en zij zal het weer ontkennen.quote:
Kijk uit he, anders kom ik tussen jullie in zittenquote:Op zondag 21 mei 2023 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt en zij zal het weer ontkennen.Maakt ook niet uit.
quote:Op zondag 21 mei 2023 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk uit he, anders kom ik tussen jullie in zitten
Ik wreed???quote:Op zondag 21 mei 2023 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook.![]()
Toch kan Lenny soms best wreed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
liefde
Jij hebt Hammy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Of wil hij niet knuffelen?quote:
Nou, bij hem is doodknuffelen niet zomaar een term die vooral figuurlijk gebruikt wordt.quote:
Awwww...quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hij wil wel over mn hand rennen, daar neem ik al genoegen mee, ik stel niet zulke hoge eisen
Speedy Hammy!quote:Op zondag 21 mei 2023 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, bij hem is doodknuffelen niet zomaar een term die vooral figuurlijk gebruikt wordt.
Maar hij wil wel over mn hand rennen, daar neem ik al genoegen mee, ik stel niet zulke hoge eisen
Wat is dat voor MSN-naamquote:
Schitterend!quote:
NiET z0 Ze1Ken, ThYs!quote:
K0M d4n J0nGuhHhHhquote:Op maandag 22 mei 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schitterend!
[..]
NiET z0 Ze1Ken, ThYs!
Ik heb te lang niet op msn of Hyves gezeten voor straattaal.quote:
Je mist niks. Behalve als je er wel op zat, dan mis je hersencellenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb te lang niet op msn of Hyves gezeten voor straattaal.
Ja, ik weet het. Hopelijk komt het ook nooit meer terug.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist niks. Behalve als je er wel op zat, dan mis je hersencellen
Mijn hersencellen niet meer neequote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hopelijk komt het ook nooit meer terug.
Telkens off- en online gaan om te zien of die ene leuke jongen of meisje dat zou merkenquote:
Oh? Die tactiek heb ik gemist. Dus ook nooit op gelet haha, waarschijnlijk dacht ik dan dat iemand brak internet hadquote:Op maandag 22 mei 2023 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Telkens off- en online gaan om te zien of die ene leuke jongen of meisje dat zou merken
Of stiekem altijd je status op afwezig zetten om interessant over te komen.quote:
Haha ja. Debiele acties waar iedereen zich schuldig aan maakten.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Telkens off- en online gaan om te zien of die ene leuke jongen of meisje dat zou merken
En die groepsgesprekken, mijn hemelquote:Op maandag 22 mei 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of stiekem altijd je status op afwezig zetten om interessant over te komen.
[..]
Haha ja. Debiele acties waar iedereen zich schuldig aan maakten.
Kon er vaak geen chocola van maken.quote:
Nee dat. En dan zei je dat je moest eten, en een half uur later zat je er nog want iemand had gezien dat Marietje van de derde klas gezoend had met Johan van de vierdequote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kon er vaak geen chocola van maken.
Haha ja. Man, wat was dat verslavend zeg. Zat er vaak hele nachten op.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee dat. En dan zei je dat je moest eten, en een half uur later zat je er nog want iemand had gezien dat Marietje van de derde klas gezoend had met Johan van de vierde
Ik heb een keer een hele nacht doorgehaaldquote:Op maandag 22 mei 2023 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja. Man, wat was dat verslavend zeg. Zat er vaak hele nachten op.
Leverden die gesprekken nog wat op die nacht?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele nacht doorgehaald
Werd weer licht buiten en ik moest nog slapen
Nee, was ook zo'n dom groepsgesprekquote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leverden die gesprekken nog wat op die nacht?
Best wel sneu als je er weer aan terugdenkt.quote:
True, was ook sneuquote:Op maandag 22 mei 2023 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Best wel sneu als je er weer aan terugdenkt.
Echt eh? Wat een onzin was het ook.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, was ook sneuBlij dat het nu wel anders is.
Toen we nog niet op meisjes durfden af te stappenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Wat een onzin was het ook.
Daarom had ik ook een meesterlijke msn naam.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen we nog niet op meisjes durfden af te stappen
Nu ook niet, daar niet van.
Frikandellen eten?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:39 schreef rival het volgende:
Er is maar 1 activiteit waarmee ik nachtrust vervang. En dan moet het wel veelbelovend zijn.
En als het niet veelbelovend is? Dan gewoon voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:39 schreef rival het volgende:
Er is maar 1 activiteit waarmee ik nachtrust vervang. En dan moet het wel veelbelovend zijn.
Mannen begrijpen elkaar.quote:
Dat hangt af van de lengte van de periode tussen 2 activiteiten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als het niet veelbelovend is? Dan gewoon voor het slapen gaan?
"Zit je er al in?"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Een half puntje toch, want de dikte is minstens zo belangrijk
Whatever floats your boat!quote:
Het is een combinatie van factorenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Een half puntje toch, want de dikte is minstens zo belangrijk
Ook dat ja. En ook wel fijn als er daarnaast nog andere lichaamsdelen aanwezig zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want zelfs als aan die eisen wordt voldaan dan moet iemand er nog wel iets mee kunnen
Wel zo fijn om een paar handen en lippen te voelen, minimaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook dat ja. En ook wel fijn als er daarnaast nog andere lichaamsdelen aanwezig zijn
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Wel zo fijn om een paar handen en lippen te voelen, minimaal.
Je verwacht niet veel van jezelf dusquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Maar voor de zekerheid zal ik je nachtrust maar niet verstoren
Speltip 69: schep geen hoge verwachtingen.quote:
Geef haar een kans.quote:
Ik ken mezelfquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speltip 69: schep geen hoge verwachtingen.
Misschien tijd voor de flapschoenen...quote:
Vallen zal ze er niet snel mee doen!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien tijd voor de flapschoenen...
Och, met een beetje verstoorde motoriek...quote:
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, met een beetje verstoorde motoriek...
Koop je ze toch een maatje groter?quote:
Het ging toch niet om de grootte?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop je ze toch een maatje groter?
Het gaat erom wat je ermee doet!quote:
Ahw, ziek?quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Ik blijf een dagje in mn bed liggen
Jij gaat voor dikte en eventuele krapte?quote:
Goedemorgen!quote:
Ahw, kom je wel even verzorgenquote:
Wat heb je dan?quote:
Ontsteking, mag vanmiddag de antibiotica ophalen en dan morgen weer aan het werk (misschienquote:
Ik zou eerst even goed uitzieken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ontsteking, mag vanmiddag de antibiotica ophalen en dan morgen weer aan het werk (misschien)
Awww vervelend hoor. Get well soon!quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ontsteking, mag vanmiddag de antibiotica ophalen en dan morgen weer aan het werk (misschien)
Misschien stotterde de huisarts wel?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, de apotheker was enigszins verrast door mijn recept. Mn huisarts had 30 maal een antibioticakuur voorgeschreven. Ze concludeerde dat dat raar was en gaf me 1 kuur mee. (deze kuur bestaat uit maar 1 dosis, waarschijnlijk was de ha in de war met een andere kuur die uit meerdere pillen voor een aantal dagen bestaat)
Ik neem aan dat recepten tegenwoordig niet meer telefonisch gaan, maar heel modern via de fax! (maar is inmiddels gelukkig wel echt digitaal)quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien stotterde de huisarts wel?
"Ik wil graag 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1..."
En die apotheker maar turven.
Misschien hakkelde de fax welquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat recepten tegenwoordig niet meer telefonisch gaan, maar heel modern via de fax! (maar is inmiddels gelukkig wel echt digitaal)
Ik moet altijd keihard lachen als ik zoiets ziequote:Op woensdag 24 mei 2023 19:23 schreef Modus het volgende:
Webcambeelden van Hammy gelekt
[ afbeelding ]
EEN NIEUW IEMANDquote:
Paniek lijkt me wel leukquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
EEN NIEUW IEMAND![]()
![]()
PANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEKPANIEK
Dat was toch een spel?quote:
Geen idee maar ik wil het wel als spelquote:
Kom dit tegenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee maar ik wil het wel als spel
Lolquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom dit tegen
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000093434678/
Soms roept het leven!quote:
Ik mis de slowchats die binnen een half uurtje of minder vol waren.quote:
Is niet echt een slowchat danquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis de slowchats die binnen een half uurtje of minder vol waren.
Gelukkig heb ik die tijd nooit meegemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis de slowchats die binnen een half uurtje of minder vol waren.
Lijkt me wel een leuk spel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom dit tegen
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000093434678/
How rudequote:Op woensdag 24 mei 2023 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die tijd nooit meegemaakt
Van wie? Jezelf, een ander of allebei?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk spel.
Alles doen om de hartslag te laten versnellen
Van de ander blijkbaar. Die met de hartslagmeter op zn hoofdquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie? Jezelf, een ander of allebei?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van de ander blijkbaar. Die met de hartslagmeter op zn hoofd
Lijkt best welquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:23 schreef Modus het volgende:
Webcambeelden van Hammy gelekt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt best wel
[ afbeelding ]
Ja, nog steeds geen idee hoe dat werkt dus met de paginabron van imgur
Dus in bijna 20 jaar ben je er nog steeds niet aan toegekomen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:55 schreef Stuart het volgende:
Toen ik nog mini Stewie was leek me dit al grappig maar heeft iemand dat wel eens echt gedaan?
sweetgirly in ONZ / Huishoudfolie...
Nee, fokking lang he?! Is ook niet iets dat je zomaar vraagt. Yo, pak mij eens in in foliequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus in bijna 20 jaar ben je er nog steeds niet aan toegekomen?
Kan de foto niet zien, maar geen ervaring mee, want ik doe weinig bijzonders met huishoudfolie
Er bestaat toch zoiets als fetlife?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, fokking lang he?! Is ook niet iets dat je zomaar vraagt. Yo, pak mij eens in in folie![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er bestaat toch zoiets als fetlife?
Oooh, enge sitequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik hier wel eens langskomen
Www.fetlife.com
Maar denk dat ze daar wel met huishoudfolie spelenquote:
Dat lijkt me wel oprecht super grappigquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar denk dat ze daar wel met huishoudfolie spelen
JIJ BENT BEKEND MET FETLIFE?!quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er bestaat toch zoiets als fetlife?
Grappig? Ik dacht als seksuele kink.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel oprecht super grappig![]()
Ja, grappig, spannend. Weet ik veel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grappig? Ik dacht als seksuele kink.
Je kan naar een magazijn gaan en vragen of ze je daar voor de lol eens willen inpakken
NEE THIJS daar heb ik hier op de foks over gelezen, anders had ik er nooit van gehoord!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
Tina Turner is niet meer
https://www.ad.nl/show/qu(...)-overleden~ace39947/
Precies. Fokking oud man.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar toch nog 83 geworden, best netjes.
Hmm wil je dan met of zonder kleren aan ingepakt worden?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:35 schreef Stuart het volgende:
Misschien vind ik het ook wel opwindend, geen idee. Het lijkt me gewoon leuk.
Dat weet ik niet. Niet helemaal zonder though.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wil je dan met of zonder kleren aan ingepakt worden?
Ok, mag je je sokken aanhoudenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Niet helemaal zonder though.
Hahahahaquote:
Ik weet niet of het koud is, denk het niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:44 schreef Stuart het volgende:
Ik denk misschien met een korte broek ofzo want het lijkt me leuk als het heel strak kan en het lijkt me nog leuker als je het niet zelf kan stukmaken. Wel koud denk ik, dat is wel een nadeel.
Nou, het lijkt me wel koud hoor dus misschien doen met mooi weerquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het koud is, denk het niet echt eigenlijk.
@:bondage heeft hier trouwens wel echt ervaring mee geloof ik
Haha lekker zweten in de huishoudfoliequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me wel koud hoor dus misschien doen met mooi weer
Ja ja, maar intussen...quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
NEE THIJS daar heb ik hier op de foks over gelezen, anders had ik er nooit van gehoord!
Dat zal wel meevallen. Ik denk eerder dat het koud is als je alleen een korte broek aan hebtquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha lekker zweten in de huishoudfolie
Ik ben een kachelquote:
quote:
Match made in heaven!quote:
Ja, echt stom, ik heb het bijna altijd koud.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Match made in heaven!![]()
Ik heb het of warm of koud, valt geen pijl op te trekken
Wil je met mij over enge mannen klagen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, echt stom, ik heb het bijna altijd koud.
Mannen zijn eng
Nee, niet klagen. Ik heb gewoon niets met mannen. Ja, wel als vrienden maar niet om zoiets geks mee te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je met mij over enge mannen klagen?
Maar @:El_Thijs is niet eng hoor!
Denk ik
StuartGodquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet klagen. Ik heb gewoon niets met mannen. Ja, wel als vrienden maar niet om zoiets geks mee te doen.
'Geen idee' wink winkquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik hier wel eens langskomen
Www.fetlife.com
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je met mij over enge mannen klagen?
Maar @:El_Thijs is niet eng hoor!
Denk ik
Ik ook niet, maar daarom kun je nog wel fetlife kennen? Misschien is geen seks ook wel een kinkquote:
Ik ken het jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daarom kun je nog wel fetlife kennen? Misschien is geen seks ook wel een kink
Haha ik ben eigenlijk nog niet verder gekomen dan de voorpagina, net was de eerste keer dat ik er überhaupt op zat. Ik heb volgens mij geen fetishesquote:
Wanneer is iets een fetish? Ook een vrij ruim begrip.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ben eigenlijk nog niet verder gekomen dan de voorpagina, net was de eerste keer dat ik er überhaupt op zat. Ik heb volgens mij geen fetishes
Ik misschien welquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ben eigenlijk nog niet verder gekomen dan de voorpagina, net was de eerste keer dat ik er überhaupt op zat. Ik heb volgens mij geen fetishes
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer is iets een fetish? Ook een vrij ruim begrip.
https://mens-en-gezondhei(...)kom-je-er-vanaf.htmlquote:Een seksuele of erotische fetisj , is een voorliefde voor een bepaald voorwerp of materiaal, dat over het algemeen genomen juist niet meteen in verband gebracht wordt met erotiek. De fetisjist kan vrijwel niet opgewonden raken zonder (denken aan/of de aanwezigheid van) zijn geliefde voorwerp of het geliefde materiaal.
Geen fetisj, maar een kink dus!quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik misschien wel![]()
Ik vind plastic gewoon leuk
quote:Als je een kink hebt, dan vind je dingen leuk die buiten de ‘standaardseks’ vallen. Denk aan spelen met handboeien, seksspeeltjes of iemand blinddoeken. Zonder die ‘extra’s’ kan iemand met een kink nog steeds prima seks hebben. Bij iemand met een fetisj is het verlangen naar een specifiek voorwerp veel groter.
@Stuart in SEXquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik misschien wel![]()
Ahh, leuk dat verschil. Nou, dat dan dusquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen fetisj, maar een kink dus!
Tenminste ik ga ervan uit dat jij zonder huishoudfolie nog prima seks kan hebben?
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het achterlijk vinden als ik zeg dat het me leuk lijkt een keer ingepakt te worden in folie maar ik ben iemand die het niet echt iets uitmaakt of een ander me dan een idioot vind. Het lijkt mij gewoon tof. Dan maar gek.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen fetisj, maar een kink dus!
Tenminste ik ga ervan uit dat jij zonder huishoudfolie nog prima seks kan hebben?
[..]
@Stuart in SEXquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik misschien wel![]()
*checkt pohiquote:
Okay, ik kom hier eigenlijk nooit maar ik wilde gewoon eens reacties krijgen op mijn gekke dingenquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik kom hier eigenlijk nooit maar ik wilde gewoon eens reacties krijgen op mijn gekke dingen
Messed up. Ik wil gewoon vlot posten en kletsen en niet wachten. Ik ben te ongeduldig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is een van de meest wisselende SCs die er is, soms dood voor maanden en dan weer gereanimeerd
Qua SC loopt eigenlijk alleen KSC meestal wel aardig hard.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Messed up. Ik wil gewoon vlot posten en kletsen en niet wachten. Ik ben te ongeduldig.
Ik mis de actieve chats van vroegerquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua SC loopt eigenlijk alleen KSC meestal wel aardig hard.
Voor snelheid moet je naar spel-SC DTS
Haha daarvoor hoefde je de pohi niet te checken toch?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha daarvoor hoefde je de pohi niet te checken toch?
Tevens:goedenavond Koen!
Tevens:halve dag geslapen, maar toch weer bedtijd voor mij
Slaap lekker allen!
Met mummificeren? Ja, veel ervaring meequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het koud is, denk het niet echt eigenlijk.
@:bondage heeft hier trouwens wel echt ervaring mee geloof ik
Dan weet jij vast ook of het koud is om naakt in huishoudfolie ingepakt te worden. Ik denk eigenlijk van niet, maar @Stuart denkt van wel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Met mummificeren? Ja, veel ervaring mee
Dat kan wel degelijk koud zijn omdat folie lichaamswarmte doorlaat, het is immers maar een dun laagje.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook of het koud is om naakt in huishoudfolie ingepakt te worden. Ik denk eigenlijk van niet, maar @:Stuart denkt van wel.
Lullig als dat gebeurt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb 1x handboeien om laten doen maar daar kreeg ik de kriebels van, de verkeerde.
Je had zelf de sleutel?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ze gingen meteen los toen ik dat zei dus dat scheelt wel
Blijft leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja zeg ene keer gewoon om te proberen
Prrr
Prrr
Pling
(Je sig)
Doe maar weer. Een autoriteit in de dop!quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, er wordt gewoon naar mij geluisterd!
Ik om de tovergieter. Pareltje!quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
100%. Blijf eeuwig lachen om die dolfijn
Oh, weer wat geleerd. Had @Stuart toch gelijkquote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk koud zijn omdat folie lichaamswarmte doorlaat, het is immers maar een dun laagje.
Maar naakt is wel het meest fijn vind ik en dat is dan ook hoe ik het zelf doe. Maar dus wel voor zorgen dat de omgevingstemperatuur op orde is
Maar toch maar mooi geprobeerd! Was het omdat je dan de controle uit handen moet geven?quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb 1x handboeien om laten doen maar daar kreeg ik de kriebels van, de verkeerde.
Misschien heeft Stuart de nodige ervaringquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, weer wat geleerd. Had @:Stuart toch gelijk
En met bubbeltjesfolie? Isoleert dan de lucht in de bubbeltjes nog iets?
Ik ben wel van de dingen uitproberen, maar precies dat, geen controle hebben en gewoon het feit dat ik mijn handen niet kon gebruiken. Ik wil voelenquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar toch maar mooi geprobeerd! Was het omdat je dan de controle uit handen moet geven?
Of angst dat je iets verkeerds zou zeggen of doen en je dan niet meer losgemaakt zou worden?
En het niet zo opvalt als je er mee over straat looptquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien heeft Stuart de nodige ervaring
Bubbeltjesfolie isoleert inderdaad beter maar kan in een koude omgeving na een tijdje ook minder warm aan gaan voelen.
Is ook de reden dat ik mijn mummies in een slaapzak verpak als het wat fris is
Ermee over straat lopen doe ik sowieso nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En het niet zo opvalt als je er mee over straat loopt
Ah goede tip die slaapzak!quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien heeft Stuart de nodige ervaring
Bubbeltjesfolie isoleert inderdaad beter maar kan in een koude omgeving na een tijdje ook minder warm aan gaan voelen.
Is ook de reden dat ik mijn mummies in een slaapzak verpak als het wat fris is
Ah, daar had ik niet aan gedacht, ik hou ook wel van handenquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel van de dingen uitproberen, maar precies dat, geen controle hebben en gewoon het feit dat ik mijn handen niet kon gebruiken. Ik wil voelen
Ja anders zit je bovenop een vent die jou niet aan kan rakenquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, daar had ik niet aan gedacht, ik hou ook wel van handen
* MizzezAmy verwijdert handboeien uit haar winkelmandjequote:Op donderdag 25 mei 2023 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja anders zit je bovenop een vent die jou niet aan kan raken
hoho, misschien wil je het zelf welquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy verwijdert handboeien uit haar winkelmandje
Vrouwen zoeken toch binding?quote:
Jup, de perfecte oplossing voor als het koud is. Nooit klachten gehad wat dat betreftquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah goede tip die slaapzak!
Een echte mummyslaapzak
wat andere zaken betreft wel?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, de perfecte oplossing voor als het koud is. Nooit klachten gehad wat dat betreft
Allemaal handige tips voor @Stuartquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:14 schreef bondage het volgende:
Wacht, ik lieg. Heb wel eens klacht gehad dat de folie niet strak genoeg zat. Maar dat was snel opgelost door er nog een laag tape aan toe te voegen.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal handige tips voor @:Stuart
Ik ga ervan uit dat Stuart dat allemaal wel al weetquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk dus niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Stuart dat allemaal wel al weet
Lol, want dat kan ik bij mezelf doen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |