Lekker, maar ik zie geen pasta?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:07 schreef anndb het volgende:
Lunch kreeft met witte wjn saus en tomaatjes daarbij zelfgemaakte pasta.
[ afbeelding ]
Ik laat het je weten. Zal wel pas volgende week worden. Ivm werk en wisselende diensten kook ik maar twee keer per week. Dan wel een hele bups zodat ik iedere dag wat lekkers uit de diepvries kan trekken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Graag gedaan 😇
Ik hoop dat je het lekker vind
Ik mis de komkommersaladequote:Op woensdag 17 mei 2023 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben bij ouders beland.
Over een half uur krijg ik aardappelgratin, peultjes, wortelen en gepaneerde kippendijen.
Toe Griekse yoghurt met verse mango en nootjes.
Huh dit is toch niet zelfgemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:07 schreef anndb het volgende:
Lunch kreeft met witte wjn saus en tomaatjes daarbij zelfgemaakte pasta.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken krieltjes met paprikakruiden, een salade met ei, tomaat, komkommer en honing-mosterddressing en (heel ouderwets) gebakken vissticks.
Ik ga je lezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten. Zal wel pas volgende week worden. Ivm werk en wisselende diensten kook ik maar twee keer per week. Dan wel een hele bups zodat ik iedere dag wat lekkers uit de diepvries kan trekken.
Dat klinkt heerlijk....vooral die kipquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb een biokip 2 dagen in de marinade laten liggen, afgedroogd en ingesmeerd met boter, en die draait nu aan het spit onder de grill. Daarbij eten we Aardappelsla, Atjar Bietjes, Koolsla en Tzatziki, Chilisaus.
Zoals Lowieke de Vos altijd riep, "Mmm, lekkere hapjes. Dat wordt weer smikkelen en smullen met een portie beukennoten en een glaasje grenadine" "Hatsikidee!"
Omdat die de inhoud had die ik nodig had en ik anders de helft van de normale versie weg zou gooien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef NoCigar het volgende:
haver creme fraiche Nooit van gehoord. Waarom gebruik je die?
Er is echt vanalles haver tegenwoordig. Handig als je vegan bent of lactose-intollerantie hebt denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef NoCigar het volgende:
haver creme fraiche Nooit van gehoord. Waarom gebruik je die?
Er naast in een apart kommetje.quote:
Zelfgemaakt door de kok in het restaurant ;-), niet door mij inderdaad.quote:
Ik weet niet hoe het in NL is, maar bij de Aldi hier in D verkopen ze lactose vrije melkproducten,quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is echt vanalles haver tegenwoordig. Handig als je vegan bent of lactose-intollerantie hebt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |