Dit.quote:
Het is de ultieme feelgood film. De sfeer is echt top, Amerika in de jaren '80, prachtig toch. De conversaties, prima tempo, niet over the top zoals tegenwoordig. Ik heb back to the future zo vaak gezien en ik zal het blijven kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Als het goed is hebben producers Bob Gale en Robert Zemeckis vast laten leggen dat er geen sequels of reboots mogen komen.
Het zou kunnen dat dit alleen is zolang hun leven. Dat er ooit iets met de IP zal gebeuren lijkt me wel zeker, maar het origineel is ongenaakbaar. Naar mijn idee is de eerste Back to the Future ook de beste film ooit gemaakt, gewoon omdat de film zo breed en universeel is en op zo'n manier gebracht dat er maar weinig films zijn die een nog breder publiek aan zullen spreken.
Dat is ook vaak de enige reden voor die reboots en remake's.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:48 schreef superniger het volgende:
Goed idee.
Maar dan wel met 2 niet witte transgenders in de hoofdrollen.
Black to the future?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is ook vaak de enige reden voor die reboots en remake's.
In het origineel zit te weinig diversiteit dus dat moet opnieuw verteld worden.
Je kan al afvinken welke letter voorbijkomt bij die remake van BTTF, áls ie er al komt
Dat klinkt als een Ghostbusters Afterlife plotquote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef nils_22 het volgende:
Ik heb alvast wat ideeën bedacht voor een nieuwe trilogie. Je hebt dan deze 3 films: vanuit 2025:
Een groepje kinderen vindt de oude Back to the Future auto, stoffen hem af, gaan erin zitten en vliegen 40 jaar terug in de tijd naar de 80s.
Deel 1: 40 jaar terug in de tijd naar 1985, dit is een soort Stranger Things 80s vibe film.
Deel 2: 40 jaar vooruit, naar 2065, waar auto's vliegen etc. Hoe we ooit dachten dat 2015 eruit zou zien.
Deel 3: Nog verder terug in de tijd, waar ze Nicola Tesla ontmoeten en zijn Tesla Tower de jongens en meisjes weer genoeg energie kan geven om terug te vliegen naar 2025.
Ook al zo tenenkrommend slecht..quote:Op maandag 26 juni 2023 10:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Ghostbusters Afterlife plot
Nog niet gezien, alleen de trailerquote:
Ach, best leukquote:
Ik vind dat er wel wat leuke ideetjes inzitten eerlijk gezegd. De nieuwe cast zou in de originele film terecht kunnen komen. Dan maak je een hommage aan deel 1 en 2. De Delorean is wel vernietigd, maar mogelijk heeft een paradox ergens een versie laten bestaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:21 schreef nils_22 het volgende:
Ik heb alvast wat ideeën bedacht voor een nieuwe trilogie. Je hebt dan deze 3 films: vanuit 2025:
Een groepje kinderen vindt de oude Back to the Future auto, stoffen hem af, gaan erin zitten en vliegen 40 jaar terug in de tijd naar de 80s.
Deel 1: 40 jaar terug in de tijd naar 1985, dit is een soort Stranger Things 80s vibe film.
Deel 2: 40 jaar vooruit, naar 2065, waar auto's vliegen etc. Hoe we ooit dachten dat 2015 eruit zou zien.
Deel 3: Nog verder terug in de tijd, waar ze Nicola Tesla ontmoeten en zijn Tesla Tower de jongens en meisjes weer genoeg energie kan geven om terug te vliegen naar 2025.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |