Weer gladde sporen door blaadjes op het spoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:47 schreef H_T het volgende:
Het is alsof dit lied speciaal voor mij is geschrevenHet plotselinge besef dat je in een trein zit, eeuwig stil staan, niet weten waar je uitkomt. Het is prachtig
![]()
Ik moest ook aan jou denkenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:47 schreef H_T het volgende:
Het is alsof dit lied speciaal voor mij is geschrevenHet plotselinge besef dat je in een trein zit, eeuwig stil staan, niet weten waar je uitkomt. Het is prachtig
![]()
Ik zou niet kunnen zeggen dat Gelderland echt een standaard dialect heeft. Maar goed, het is dus ook een vrij uitgestrekte provincie.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Gelderland heeft geen eigen dialect?
Mensen die plat Arnhem`s spreken wil je niet horen zingenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen zeggen dat Gelderland echt een standaard dialect heeft. Maar goed, het is dus ook een vrij uitgestrekte provincie.
Het is feestquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:50 schreef Strani het volgende:
Serieus, gaan we het nu over Covid hebben?
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denkenHoe voelt dit liedje? Komt er een trauma omhoog?
Peter van de Veire heeft het hier over Racoon van d’n Aldi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
Volgens Graham Norton hebben we de winnaar van vanavond zojuist al gehoord. Verder is hij heel vals over het pak van de presentator.
Alfabetisch gezien voorquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
Komt Madonna trouwens vóór of na Rijnmond?
Misschien krijgen we wel Donnie voor Nederlandquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
Komt Madonna trouwens vóór of na Rijnmond?
Ze hebben wel bij Blųf de mosterd gehaaldquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Nou, het kan nooit minder zijn dan Blųf.
Even snel naar de Spaanse TV gezapt en hier wordt met verbazing gereageerd op het feit dat Nederland ondanks z'n kleine formaat ruimte heeft voor regio's, laat staan 13.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Peter van de Veire heeft het hier over Racoon van d’n Aldi.
Nee, nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Smaakstof. Die ken jij vast wel
We spreken een beetje Frans, Duits, Frans.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel Donnie voor Nederland
Maar nu stelt het niet veel voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:52 schreef Fred_B het volgende:
Als Pascal Jakobsen dit zou zingen zou het Top 2000 topic hier volgende maand weer over los zijn gegaan.
In Spanje hebben de provincies ook wel erg interessante vormen die dit format lastig zouden maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Even snel naar de Spaanse TV gezapt en hier wordt met verbazing gereageerd op het feit dat Nederland ondanks z'n kleine formaat ruimte heeft voor regio's, laat staan 13.
Je vindt die Friese meid vast ook een schatjequote:Op zaterdag 4 november 2023 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik fan ben.
Tweede tegeltjeswijsheid van de avond, na dat verdrinken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:53 schreef H_T het volgende:
"Wat is een nacht zonder dag? Laat me niet alleen"
Ik begrijp de Zeeuwse humor niet echt
Ze weten bij de organisatie dat een stel Rotterdammers en een stel Hagenezen samen gewoon chaos wordt. Met woedende Limburgers en huilende Drenthenaren als gevolg.quote:
Ik mis de eierbalquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:56 schreef H_T het volgende:
Groningen paar kilo droge worst, goed werk
Die ene die net aan het woord was voor West?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vindt die Friese meid vast ook een schatje
Ik denk niet dat hij Em bedoelde nee!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene die net aan het woord was voor West?
Rijnmond West, wasda?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:56 schreef H_T het volgende:
Rijnmond West heeft voor de herkenbaarheid Haagse hopjes, aardbeien uit de kas en mogelijk blokjes ananas op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |