Ik vrees van wel Momoquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik las eerst jongen en dacht ah wel schattig voor een 10 jarige, maar deze gaat dus echt stemmen?
Beter dan dit wordt hem gewoon niet. Ik zie dat Fred aan mijn kant staatquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken alleen het liedje van Groningen. En die kan echt niet. Dus ik ben benieuwd naar het niveau
Hij zei tenminste wel patat en niet friet, dus hij heeft wel een neiging om juiste keuzes te maken.quote:
Binnenkort bij de talkshows om over de Nederlandse inzending te babbelenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Stefania heeft ook een ESF-schnabbeltje
En we hebben 12 provincies.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:32 schreef H_T het volgende:
13 regionale omroepen vind ik nog wel prima, maar 13 inzendingen? Belachelijk
RTV Rijnmond doet moeilijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:32 schreef H_T het volgende:
13 regionale omroepen vind ik nog wel prima, maar 13 inzendingen? Belachelijk
Omroep Gelderland had altijd een gast die een uur lang trompet speelde op de programmeringquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een beetje de Super Bowl van de regionale omroep en dan verwacht ik qua programmering eromheen ook wel echt het beste van het beste.
Niet een ouwe kerel die zelf z'n eigen modelhuisjes in elkaar zaagt.
Die oude kerel heeft ook een schnabbeltje. Normaal is hij rechtbankverslaggeverquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een beetje de Super Bowl van de regionale omroep en dan verwacht ik qua programmering eromheen ook wel echt het beste van het beste.
Niet een ouwe kerel die zelf z'n eigen modelhuisjes in elkaar zaagt.
Oh ik verdacht AT5quote:
Die is ook groenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:34 schreef Strani het volgende:
Het budget voor stoelen in de green room is opgegaan aan de jurk van Estefania.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |