Waar komt Dennis Weening opeens vandaan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:03 schreef Cirilico het volgende:
"Voorbeschouwing
Op TV West is voordat de grote finale begint ook nog vanaf 20:00 uur een voorbeschouwing te zien, waarin Herman Nanninga praat met twee van onze juryleden: Celine Huijsmans en Dennis Weening."
Hij is een Haagse muzikant.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar komt Dennis Weening opeens vandaan?
Die ander ken ik niet
We gaan de rest helemaal inmakenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, leuk, dan ga ik TV Gelderland weer eens afstoffen. Hup Alex, maak ons trots!
Ik las eerst jongen en dacht ah wel schattig voor een 10 jarige, maar deze gaat dus echt stemmen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
Ondertussen op Omroep Gelderland, een jongen vertelt dat hij BBB gaat stemmen want hij komt dan wel niet van het platteland maar hij steunt de boeren want hij houdt van patat en chips.
Dus.
En nu de Martinitoren in Groningen! Mooi, ik moet vaker naar Omroep Gelderland kijken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
Ondertussen op Omroep Gelderland, een jongen vertelt dat hij BBB gaat stemmen want hij komt dan wel niet van het platteland maar hij steunt de boeren want hij houdt van patat en chips.
Dus.
Niets tegen in te brengen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef Strani het volgende:
Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |