Dat is de taak van de Friezenquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
De politie bellen dat er een buitenlander over straat loopt.
S10 was nog op de radio hier toen ik vanmiddag in het zwembad lag.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
De outfit doet me denken aan S10.
Ja wat @Fred_B daar ‘s nachts altijd uitspooktquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
De politie bellen dat er een buitenlander over straat loopt.
Of de Rijn zoals de naam dat zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dank! Dan is Rijnmond voor die stad waar de Maas doorheen stroom natuurlijk
Ik ben daar ook nog met school geweest. Maar ook met mijn ouders. En daar naar een optreden/show van Ome willem geweest.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Nog naar geweest met schoolreisjeEn naar het openluchtmuseum van Barger-Compascuum.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog met school geweest. Maar ook met mijn ouders. En daar naar een optreden/show van Ome willem geweest.
Ja vermoed ik ook, en waarschijnlijk een groot deel daarvan is minder dan ditquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, de selectiecommissie krijgt dus voor 97% van dit soort inzendingen binnen.
Ik verwacht dat 80% van de inzendingingen die ze binnen krijgen minder is dan dit. Maar ze moeten ze wel allemaal goed beluisteren, omdat je nooit weet of je toevallig in die drie procent zit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, de selectiecommissie krijgt dus voor 97% van dit soort inzendingen binnen.
Ja, precies. Mijn leven was toen al volmaakt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dan heb je het hoogtepunt van je leven wel al gehad natuurlijk.
Ze doen wel iets heel anders dan de rest vanavond.quote:
1993 belde, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze doen wel iets heel anders dan de rest vanavond.
De Varagids heeft dit als de grote favoriet voor de winst.
Oh, daar hebben m'n ouders nog een tijdje gewoondquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zuidelijker dan Dordt kan zelfs niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |