Denk eigenlijk niet dat Twente het rustig aan gaat doenquote:Op maandag 22 mei 2023 08:46 schreef Black-Death het volgende:
Wel spannend einde van de competitie zo.
Wordt een interessante laatste speelronde.
Hopen dat AZ er vol op knalt tegen PSV. AZ moet sowieso winnen willen ze die 3e plek nog kunnen pakken.
Aan de andere kant doet FC Twente het misschien wat rustiger aan, omdat zij sowieso playoffs gaan spelen.
Maar volgens het recept van dit seizoen worden we volgende week vierde
Nee, dat doet mij altijd weer denken aan Graafschap, die moesten daarna voor de degradatie/promotie playoffs spelen. Namen geen rust, haalde resultaat waar iedereen in het land trots op was en vervolgens verloren ze inderdaad en degradatie was een feit.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat Twente het rustig aan gaat doen
Die doen het altijd rustig aan tegen Ajax, loerend op de kansjes die komen, tenminste ik kan me niet herinneren dat Twente een wedstrijd van Ajax dominant gewonnen heeft, zeker sinds Jans daar trainer is.quote:Op maandag 22 mei 2023 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat Twente het rustig aan gaat doen
Eens. Maar ja, zoals je kon lezen was ik al in Arco modus, en dus voorbereid op het ergste. Goede correctie.quote:
Twente uit is sowieso al een lastige pot. Laten we hopen dat ze met het oog op de play-offs ook niet helemaal meer volle bak willen gaan uit angst voor blessures en kaarten. Al moet ik zeggen dat onze trackrecord tegen clubs die nergens meer om spelen niet al te best is (hoi De Graafschap).quote:Op maandag 22 mei 2023 09:03 schreef Black-Death het volgende:
Probleem is vooral dat Twente behoorlijk in vorm is. Goals vielen daar makkelijk gisteren..
Die wissel was wel jammer ja, als ik het mag geloven. Heb de wedstrijd niet live gezien (alleen samenvatting), maar klopte het dat het halve elftal werd omgegooid? Wijndal --> Klaassen betekent nogal wat volgens mij..quote:Op maandag 22 mei 2023 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twente uit is sowieso al een lastige pot. Laten we hopen dat ze met het oog op de play-offs ook niet helemaal meer volle bak willen gaan uit angst voor blessures en kaarten. Al moet ik zeggen dat onze trackrecord tegen clubs die nergens meer om spelen niet al te best is (hoi De Graafschap).
Verder denk ik dat Bergwijn op 10 best wel eens op de lange termijn een optie kan zijn. Je hebt nu met hem en Brobbey een dubbel balvast aanspeelpunt op de lange bal/inspeelpass vanuit achteruit. Verder denk ik dat je nu serieus niet zoveel geld meer hoeft uit te geven voor die positie van linker centrale verdediging. Natuurlijk moet er wat bij als Hato geblesseerd raakt, maar die moet je nu vooral als eerste keus vertrouwen geven.
Zelfs bij Wijndal begint het weer voorzichtig ergens op te lijken, jammer dat ie uitviel.
Vooral leuk voor Haller als die kampioen worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:17 schreef Black-Death het volgende:
Overigens zou Dortmond op hele korte termijn 40 mio bieden op Alvarez.
Dat deed Alfredje ook vaak. 1 wissel betekende in praktijk wel 4 positiewisselingenquote:Op maandag 22 mei 2023 09:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die wissel was wel jammer ja, als ik het mag geloven. Heb de wedstrijd niet live gezien (alleen samenvatting), maar klopte het dat het halve elftal werd omgegooid? Wijndal --> Klaassen betekent nogal wat volgens mij..
Ja, Hato naar de back, Alvarez centraal achterin en Davy erbij op het middenveld. Ik denk dat het ook kwam omdat er sowieso scorend vermogen bij moest omdat het op dat moment 1-1 was. Ik denk dat er anders enkel een positionele wisseling voor Wijndal was geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die wissel was wel jammer ja, als ik het mag geloven. Heb de wedstrijd niet live gezien (alleen samenvatting), maar klopte het dat het halve elftal werd omgegooid? Wijndal --> Klaassen betekent nogal wat volgens mij..
Ja, al was het nu vooral door de stand van de wedstrijd een optelsom. Schreuder haalde dit soort fratsen bijvoorbeeld uit als je dik voor stond waardoor het helemaal in elkaar donderde.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat deed Alfredje ook vaak. 1 wissel betekende in praktijk wel 4 positiewisselingen
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij je opa niet uitstrooien in een fontein ofzo?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wamt 020 streeft Champions Ligue nivo na....
Van die doorstroom heeft die de afgelopen maanden weinig laten merken en ik zie niet in waarom dat opeens zou veranderen onder hem. Ik had dat juist verwacht dat die meteen wat van de jeugd zou proberen in te passen, maar pas nu, nu het seizoen toch al naar de klote is, is die dat een klein beetje aan het doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet tegen een verlenging voor Heitinga. Ik denk juist dat hij als er voor de doorstroom vanuit de jeugd wordt gekozen (Hato, Vos, Godts etc) wel eens de juiste man op de plek kan zijn. Onder een nieuwe (buitenlandse) trainer blijft het maar de vraag of die jongens voldoende kansen zullen krijgen. Neemt niet weg dat er natuurlijk wel wat aankopen bij moeten, maar idealiter zou dan de backup al het talent moeten zijn, en niet een andere duurbetaalde speler.
Het is toch logisch dat je eerst met het materiaal wat er was het eea probeert, zeker omdat de druk er al meteen vol op stond en er een inhaalrace moest plaatsvinden. Hij heeft naar mijn idee al een paar jongens veel dichter bij Ajax 1 gebracht en met Hato al een behoorlijk hoofdpijndossier opgelost, doordat je daar nu niet meer afhankelijk bent van de opbouwende capriolen van Bassey.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van die doorstroom heeft die de afgelopen maanden weinig laten merken en ik zie niet in waarom dat opeens zou veranderen onder hem. Ik had dat juist verwacht dat die meteen wat van de jeugd zou proberen in te passen, maar pas nu, nu het seizoen toch al naar de klote is, is die dat een klein beetje aan het doen.
Die straalt al een tijdje uit dat hij weg wil en dat lijkt me ook geen punt voor de juiste prijs.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:52 schreef Black-Death het volgende:
En Kudus zou een voorstel tot contractverlenging naast zich neer leggen en willen vertrekken. Doei.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die straalt al een tijdje uit dat hij weg wil en dat lijkt me ook geen punt voor de juiste prijs.
In de Arena eerder dit seizoen waren ze wel vrij dominantquote:Op maandag 22 mei 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die doen het altijd rustig aan tegen Ajax, loerend op de kansjes die komen, tenminste ik kan me niet herinneren dat Twente een wedstrijd van Ajax dominant gewonnen heeft, zeker sinds Jans daar trainer is.
Dat was tegen 10 man.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Arena eerder dit seizoen waren ze wel vrij dominant
(Maar toen wonnen ze dan weer niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |