Omdat het simpelweg in verschillende landen verboden is om op kinderen te wedden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:38 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
hoop vooral niet dat Frankrijk alweer wint. Waarom heeft Junior eigenlijk geen bookmakers?
totaal geen last van, bij it's a small world trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 01:01 schreef RipCity het volgende:
Ugh dat Spaanse nummer is wel een oorwurm zeg
Ik hoop zelf vooral op een terugkeer van Belgie het liefst het vlaamse gedeelte, maar Wallonie is ook prima.quote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ] Estland doet mee, hopelijk komt Litouwen volgend jaar terug. En misschien ook ooit Letland.
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
Gespot @:CrazyDutchPunk![]()
Leuk dat jullie er heen gaan![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thanks! We hebben er zin in. We zijn bij de jury/generale repetitie show en de finale live in de zaal. En in het (kleinere) perscentrum!
En wat heeft dat met TV polen (TVP) te maken?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:09 schreef Cirilico het volgende:
Tvp. Omdat ik Nederland steeds draai.
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.quote:Op maandag 20 november 2023 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Nou ben benieuwd. Hopen voor Nederland dat ze niet wéér running order nummer 1 trekken
Ja, maar ja, dat is wel gewoon geluk hebben met een kans van 1 op 16quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat we mogen afsluiten. Dat zou de ideale positie zijn. Alles komt dan samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |