Dit is hetzelfde als midden in 2004 zeggen dat je maar maximaal 2 stops per race mag maken. Ja, leuk, voor iedereen hetzelfde, maar je moet dan wel echt een gigantische sukkel zijn om niet te snappen dat er maar één team door geraakt ging worden, en niet zo'n klein beetje ook. Dat is competitievervalsing en heeft niets te maken met "ja, maar het is voor iederreen hetzelfdequote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft 0 te maken met competitievervalsing. Dat is als je zegt dat iedereen op soft mag kwalificeren, behalve de top 5 die op hard moet, bijvoorbeeld.
Ze proberen het iets meer gelijk te trekken, dat het een kutidee is snapt iedereen wel (behalve de FIA) Maar er is geen sprake van competitievervalsing.
Omdat de planning en ontwikkeling van de auto en onderdelen gebaseerd is op stabiliteit van de regels. Verandering van de regels is dus niet voor ieder team hetzelfde, en daarmee is het competitievervalsing.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:45 schreef PS. het volgende: [..] Nou nee. Ze kunnen ook zeggen dat iedere coureur verplicht 1 rondje moet rijden op een driewieler met een clownsneus op. Een gigantisch kutidee, maar hoe vervals je daar de competitie mee?
Dat was voor de sprintkwalificatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:51 schreef opgebaarde het volgende:
Dit idee was al voor dit seizoen aangekondigd.....
Ware het niet dat dit al in de Sporting Regulations voor dit jaar is opgenomen. Dus deze regels zijn al van te voren vastgesteld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Tijdens een lopend seizoen de regels veranderen is een vorm van competitievervalsing.
Jij bent anders de eerste die dat oppert.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef PS. het volgende:
Ah we gaan weer de ''ze pesten onze Maxie![]()
![]()
![]()
boehoehoe kant op"
![]()
Tot zondag maar weer
Je kan dus best zeggen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:51 schreef Jane het volgende:
Bandenreglement aanpassen en dan het hele weekend alleen op inters en wets kunnen rijden. Op zich zie ik daar de grap wel van in.
Bye bye f2 en f3 hoofdracesquote:
Ik zou het wel jammer vinden want wel leuk om te weten waar Ferrari en vooral Mercedes staan na hun grote upgrades van komend weekend.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:51 schreef Jane het volgende:
Bandenreglement aanpassen en dan het hele weekend alleen op inters en wets kunnen rijden. Op zich zie ik daar de grap wel van in.
Nog steeds 3e en 4e. Vooral Mercedes (of de fans, ben er nog niet uit) doet alsof het veel groter is dan het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden want wel leuk om te weten waar Ferrari en vooral Mercedes staan na hun grote upgrades van komend weekend.
Mercedes doet tegenwoordig precies het tegenovergestelde van sandbaggen maar wel interessant om te weten of ze nu eindelijk weten wat ze (moeten) doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds 3e en 4e. Vooral Mercedes (of de fans, ben er nog niet uit) doet alsof het veel groter is dan het daadwerkelijk is.
Hoe vaak gebruiken ze nu eigenlijk full wet banden? Meestal leggen ze races en kwalis al stil als de coureurs nog op intermediates rijden.quote:
Volgens mij: alleen in Japan 2022 kan ik het me herinneren. Een succes was het niet echt. Ze wisten niet hoe snel ze van die full-wets af konden. En toen kwam dat spatbord-verhaal ook weer ter sprake.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoe vaak gebruiken ze nu eigenlijk full wet banden? Meestal leggen ze races en kwalis al stil als de coureurs nog op intermediates rijden.
Omdat de full-wets het niet aan kondenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruiken ze nu eigenlijk full wet banden? Meestal leggen ze races en kwalis al stil als de coureurs nog op intermediates rijden.
Ik zei het het vorige topic al; dit is paniekvoetbal. Dit is het eerste typische F1 seizoen sinds DTS alles overgenomen heeft, en je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat iedereen die komt voor de drama nu af gaat haken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:58 schreef Evenstar het volgende:
Red Bull zal weinig voelen van de wijzigingen. Juist de subtop die soms een zachtere band moet pakken om het bij te kunnen benen of een foutje goed te maken gaat hier last van krijgen.
Blijft belachelijk dat ze constant aan het spelen zijn met de regels. Nog nooit zoveel wijzigingen binnen in een seizoen gezien.
Ferrari wordt sneller, vreet nog meer banden, en is onder de streep daardoor langzamerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden want wel leuk om te weten waar Ferrari en vooral Mercedes staan na hun grote upgrades van komend weekend.
quote:Imola geteisterd door zware regen; FIA laat uit voorzorg circuit ontruimen
Het circuit van Imola, waar komend weekeinde de Grand Prix van Emilia-Romagna wordt gehouden, is ontruimd. Het personeel van de Formule 1-teams heeft de opdracht gekregen om voorlopig het Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari te verlaten als gevolg van extreme wateroverlast en modderverschuivingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |