Maar dan wel zonder die wind. Is het eindelijk een beetje prima weer krijgen we die kutwindquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoef het geen 30 graden hoor, 20 graden is een stuk beter
Telkens een week wachten op een dagje zon.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Het wordt zeker na Pinksteren erg mooi weer hier.
Alsof we die dagen nog niet gehad hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Telkens een week wachten op een dagje zon.
Lekker man, 14 graden, wat momenten zon en wolken en een vieze wind.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof we die dagen nog niet gehad hebben
Tja, k weet niet hoe of wat maar het was hier praktisch hele dag droog. En nu is het nét een beetje begonnen te motregenen.quote:
Onteniente is hier anderhalf uur rijden vandaan. Maar ligt wel in de bergen, dus daar gaat het vaak wel harder loos.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
Spanje krijgt nog best veel water.
Misschien heb je daar ook een schild
Kom maar weer terug dan. Hier krijgen we in september waarschijnlijk pas weer regen na de vijftiende hittegolf.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Onteniente is hier anderhalf uur rijden vandaan. Maar ligt wel in de bergen, dus daar gaat het vaak wel harder loos.
Vorige week was het hier wel raak met vrij zwaar onweer, maar geen wateroverlast ofzo. Anyway, de regen die in april had moeten vallen komt nu naar beneden.
Man3quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
volgende week grote kans dat de wind weer richting de noordhoek zal gaan en er weer 4/5 dagen 13-15 graden op de thermometer zal verschijnen. het schiet toch gvd geen meter op zo. Kansloze gedoe elke keer
hier heb je wat aan in de winter, maar nu dus precies niks. Ja, droog en soms wat zon, maar weer herfstig koud.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:39 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Heb er geen verstand van, maar het klinkt niet best.
Dit zou wel eens een keertje genieten zijn, maar het lijkt me sterkquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:35 schreef DonDruiper het volgende:
Dus we gaan weer een hele zomer tegemoet met een krachtige noordenwind? 18, 19 graden in de zomervakantie
Ik vind het prima!quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:35 schreef DonDruiper het volgende:
Dus we gaan weer een hele zomer tegemoet met een krachtige noordenwind? 18, 19 graden in de zomervakantie
Maar weer op zoek naar vakantie in Zuid-Europa dus..
Genieten van?quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou wel eens een keertje genieten zijn, maar het lijkt me sterk
quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
komen ze weer an met die berichten
[ twitter ]
Dat is nou het nieuwe klimaat, nat = gruwelijk nat en droog = kurkdroog.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
komen ze weer an met die berichten
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |