SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leuk hoor.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, poppenhuis staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moet nog wat dingetjes opnieuw vastplakken en de vloer van de woonkamer is foetsie, die was van groen vilt en dat heeft losgelaten
Ik vorig jaar nog, met Disco Symphony. Echt een onderschat liedje.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik aangenaam verrast ben door Robbie Williams.
Ik heb nog een paar leuke liedjes klaarstaan. Ook een paar onbekende.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Britpop hoor ik eigenlijk te weinig (behalve bij DJ11 dan)
Heb je er vroeger ook mee gespeeld, Doedezemaar?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, poppenhuis staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moet nog wat dingetjes opnieuw vastplakken en de vloer van de woonkamer is foetsie, die was van groen vilt en dat heeft losgelaten
Vond ik leuk, maar had niet zo'n effect op me als dit net.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog, met Disco Symphony. Echt een onderschat liedje.
Ja, mijn opa heeft het destijds voor mij gemaakt, om de meubeltjes van mijn moeder heen. Ik had er ook een fornuisje in staan dat een beetje uit verhouding was, dat is 2 keer zo hoog als het aanrecht.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je er vroeger ook mee gespeeld, Doedezemaar?
Leuk is dat. Ik had vroeger een Fisher Price poppenhuis waar ik heel veel mee gespeeld heb.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, mijn opa heeft het destijds voor mij gemaakt, om de meubeltjes van mijn moeder heen. Ik had er ook een fornuisje in staan dat een beetje uit verhouding was, dat is 2 keer zo hoog als het aanrecht.
Oeh Fisher Pricequote:Op maandag 15 mei 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk is dat. Ik had vroeger een Fisher Price poppenhuis waar ik heel veel mee gespeeld heb.
Wij hadden heel veel Fisher Price. Dat was speelgoed waar mijn ouders geld aan uit wilden geven. Is nu allemaal vintage en staat nog steeds bij mijn ouders.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh Fisher Pricemijn buurjongetje had de garage met dat liftje
Just me had ook best wat Fisher price staan, zo tofquote:Op maandag 15 mei 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden heel veel Fisher Price. Dat was speelgoed waar mijn ouders geld aan uit wilden geven. Is nu allemaal vintage en staat nog steeds bij mijn ouders.
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdomd, had ik niet aan gedacht...
Gewone of met Young Ones?
Helaas zijn de contractonderhandelingen met The Young Ones mislukt...quote:Op maandag 15 mei 2023 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]Niet eens aangedacht?
![]()
Met de Yong Ones graag!
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas zijn de contractonderhandelingen met The Young Ones mislukt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |