quote:Op zondag 14 mei 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer kon ik niet vinden, slecht in beeld gebracht FEBO ....![]()
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.En ik zie haar een fles wegzetten, zo erg bezig lijkt zij in ieder geval nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd zietquote:Op maandag 15 mei 2023 05:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik ben blij dat Wendy en Babette de spelletjes spelende Zoe door krijgen...
Babette wil gewoon lief zijn voor Zoe maar trekt dat ook niet meer, eigenijk is ze haar gewoon zat met bepaalde dingen... ik denk wel eens Babette of Wendy trek je smoel open want ze denken er beide hetzelfde over.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd ziet
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Thnx... ik heb vluchtig terug gelezen maar ook niks kunnen vinden over die 2... nou wordt vervolgd... misschien wel beter zo alleen het nodige uitwisselen...quote:Op maandag 15 mei 2023 05:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzending
Ik heb ze niet meer samen gezien in een gesprek, maar het lijkt wel of ze weer 'normaal ' in de loods doen
Uitgesproken lijkt het niet![]()
Gelukkig geeft ze het zelf toe, ze zei gisteren ik pak wel eens een likje pindakaasquote:Op maandag 15 mei 2023 05:29 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is ook een figuur hoor...'s avonds/snachts de koelkast doorstruinen en maar klagen over anderen... het is maar een lepeltje hier en een lepeltje daar maar toch..
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Gesprekje en kusje kroel.quote:Op maandag 15 mei 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.
Zoiets zal het wel worden. Eunice gaat Mirthe weer mak krijgen, ze overheerst met woorden en gedragquote:
Lekker dat ze dat kunnenquote:Op maandag 15 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Om te plassen en weer met een noodgang terug te gaan..
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.quote:
Ja, dat is niet meer. Nu liggen ze langer in bed, zelfs Erik is niet meer zo vroeg.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.
quote:Op maandag 15 mei 2023 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
De VingersOpJeHoofd-Act, heb ik nog niet eerdergezien, heeft geen enkel praktisch nut maar ziet er goed uit voor de kijkers![]()
[ afbeelding ]
Je blijft lachen met Eunice, hoe verzint ze het toch elke keer weer...quote:Op maandag 15 mei 2023 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
De VingersOpJeHoofd-Act, heb ik nog niet eerdergezien, heeft geen enkel praktisch nut maar ziet er goed uit voor de kijkers![]()
[ afbeelding ]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingenquote:Op maandag 15 mei 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je blijft lachen met Eunice, hoe verzint ze het toch elke keer weer...
alles wat eunice doet , komt uit een buukquote:Op maandag 15 mei 2023 07:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingen
Volgens mij verzint ze het ter plekke..quote:Op maandag 15 mei 2023 07:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingen
quote:Op maandag 15 mei 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Je kan bijna niet geloven dat dit echt is...wat een raar stel en vooral die SachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er met stomme verbazing naar zitten kijken
Ze zegt niet hoe vaak en hoe veel ze dit doetquote:Op maandag 15 mei 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geeft ze het zelf toe, ze zei gisteren ik pak wel eens een likje pindakaas
ik zit soms met verbazing naar andere personen en dingen te kijkenquote:Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Di
Je kan bijna niet geloven dat dit echt is...wat een raar stel en vooral die Sacha
Heb er met stomme verbazing naar zitten kijken
Goedemorgen!quote:Op maandag 15 mei 2023 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 1 Erik aangekleed en wel gaat de fohn maken?
Is iig in de klusmodus
Het is een rotklus.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:41 schreef Monique___ het volgende:
erik tegen eunice, het valt niet mee de tin wil niet plakken en niet loslaten![]()
Niet?quote:Op maandag 15 mei 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
De tin wil maar niet smelten en hij heeft geen idee wat hij verkeerd doet zegt hij tegen eunice
ja hij zei toch echt al een paar keer dat het of niet smelt of bijna niet smelt.. en dan nog krijgt hij het niet overgebracht.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet?
Ik zag toch echt dat het zacht werd. Hij kan het alleen niet overbrengen op iets anders. Het te zacht. Een beetje zoals water.
Bij het las apparaat zat toch ook een tinverzamelaar? Wat is dat dan?
quote:Op maandag 15 mei 2023 08:54 schreef Monique___ het volgende:
de soldeerbout zelf is al flink verkleurt is dat normaal?
Oh ja soldeerboutquote:
die verwacht ik vandaag nogquote:Op maandag 15 mei 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg.... Wendy gooi er lekker een stelling in voor een nieuwe föhn...
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopenquote:Op maandag 15 mei 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg.... Wendy gooi er lekker een stelling in voor een nieuwe föhn...
kan je van morrie ook zeggen met haar pruikenquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooiquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien krijgen we zo bewijs dat Erik wel degelijk emoties heeft en zien we de hele zooi door de loods vliegen.
Geen andere mensen in de buurt?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooi
Ja dat is ook een hele rare actie..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan je van morrie ook zeggen met haar pruiken
Hoezo van haar eigen geld... lekker uit de pot hatsjikidee..quote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
Ja dat is inderdaad raar.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdingesquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
Ik vraag mij af of ze aan het opruimen is of iets aan het zoeken isquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Op de andere stream is Janet bezig. Daar kan je ook zo lekker op mopperen..
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdinges
Zou wel mooi zijn. Maar hij doet tenminste zijn best.quote:
het zou kunnen dat de schakelaar dan niet werkte of zoiets inderdaad hij had het er met jw overquote:Op maandag 15 mei 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Als Erik het kan repareren werkt de schakelaar niet meer of zoiets, hoorde ik van de week.. nou dan is het toch een halfbakken föhn.... weg ermee...
Yep zo ging het.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.
haha jaaa zeker eigenbelang van brabbel die kan er lekker van paffen zonder gezeik nuquote:Op maandag 15 mei 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep zo ging het.
Babet had gezegd dat 500 voor de pruik er misschien niet doorheen kwam maar als er 500 voor iedereen aan vast zit dan wel. ( tuurlijk zei Babet dat uit eigenbelang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |