Het verschil tussen een wereldtopper als Cruijf en iemand die het niet was en daardoor zijn hele leven gefrustreerd blijft. Van dat laatste zie je er in dit topic ook veel.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:51 schreef Houniet het volgende:
Hij is echt in elke column met Ajax bezig.
We zijn echt groot he jongens.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
Heerlijke voetbalpot op een geweldige dag. Zin in
Dit voelt een beetje als Tunesië - Paraguay voor de derde plaats in de poule op een WK in een totaal andere tijdzone.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
Kan niet wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:12 schreef Malavita het volgende:
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.om.nl/actueel(...)ooier-feyenoord-ajax
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.
Maar echt. Hele land op zijn kop door 1 idioot en dit wordt zijn straf. Kan alleen in NL.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En zo makkelijk komen ze er weer mee weg. Zolang hier geen forse straffen op staan, zal dit nooit veranderen.
Z'n hele gezin heeft moeten onderduiken, stadionverbod, taakstraf, iets van 500 euro boete en ik gok dat zijn naam op google ook wel wat resultaten zal blijven opleveren. Noem het maar makkelijk wegkomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tijd voor tribunalen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar echt. Hele land op zijn kop door 1 idioot en dit wordt zijn straf. Kan alleen in NL.
Van Hanegem werd in Zuid-Amerika gekozen tot beste speler van het WK-74.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het verschil tussen een wereldtopper als Cruijf en iemand die het niet was en daardoor zijn hele leven gefrustreerd blijft. Van dat laatste zie je er in dit topic ook veel.
die Vos vond ik ook leuk invallen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:23 schreef Simmertje het volgende:
van Axel Dongen gaat dus verlengen, we hebben Hato op linksback en Godts ontwikkelt zich zeer positief. Laten we het positief bekijken, er komt echt wel weer jeugd aan.
Je hebt eigenlijk een nieuwe "Tadic en Blind" nodig voor de selectie volgend jaar.
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Z'n hele gezin heeft moeten onderduiken, stadionverbod, taakstraf, iets van 500 euro boete en ik gok dat zijn naam op google ook wel wat resultaten zal blijven opleveren. Noem het maar makkelijk wegkomen.
Dat is weer een ander uiterstequote:
Hij heeft een aansteker op het veld gegooid, punt. Het is niet alsof hij vuurwerk in een familievak gooide of wat er in het verleden ook allemaal wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.
[..]
Dat is weer een ander uiterste
Laten we het ook vooral niet erger maken dan het is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet echt terecht dat hij nu een matige taakstraf krijgt, omdat er wat andere idioten zijn die hem bedreigen. Hij zal dit echt niet weer doen, maar echt angstaanjagend om toekomstige situaties te voorkomen is de straf nou ook weer niet.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zou weten welke speler daar momenteel geschikt voor is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
die Vos vond ik ook leuk invallen.
Verder eens
Was ook een geweldige speler maar z'n columns hebben vaak een hoge zuurgraad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem werd in Zuid-Amerika gekozen tot beste speler van het WK-74.
Het is gewoon (poging) tot mishandeling. Klaar. Keihard straffen die flauwekul. Al die bezopen en doorgesnoven tokkies op de tribunes verneuken het voor de 99% normale mensen. Kappen ermeequote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft een aansteker op het veld gegooid, punt. Het is niet alsof hij vuurwerk in een familievak gooide of wat er in het verleden ook allemaal wel is gebeurd.
eens, geen idee momenteel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zou weten welke speler daar momenteel geschikt voor is.
Het valt mij al mee dat hij uberhaupt gepakt is en het zijn altijd de lulletjes die 1 keer wat doms doen die dat overkomen, de veelplegers komen er altijd mee weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is gewoon (poging) tot mishandeling. Klaar. Keihard straffen die flauwekul. Al die bezopen en doorgesnoven tokkies op de tribunes verneuken het voor de 99% normale mensen. Kappen ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |