Of straks bij de play-offs. Twee, drie nul achter en dan? Je hebt maar een gek nodig.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zorgen dat de wedstrijd van PSV gestaakt wordt, zodat Feyenoord het kampioensfeest moet uitstellen......zoiets ?
Mensen willen sensatiequote:Op zondag 14 mei 2023 02:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen willen toch een partij zien als ze naar een stadion komen. Of willen ze cheaten? Hoop toch van niet zeg
Wat doe je dan in VBL?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:53 schreef 111210 het volgende:
Ik mis de optie “dat hele schijtvoetbal kan mij gestolen worden”
Tokkie antwoorden in die poll/opquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[poll=5601]
Het wordt een wekelijkse hobby van supporters om een wedstrijd gestaakt te krijgen. Dat geeft ze macht. ..
Bier gooien gaat nooit stoppen
De knvb heeft de meest debiele regel ooit uitgevoden.
Denken dat ze supporters kunnen opvoeden![]()
![]()
![]()
Denken dat supporters er wakker van liggen als een wedstrijd getaakt wordt
door die regel is het bier gooien alleen maar verergert
Koeman gaat de debiele regel van de knvb verdedigen omdat hij bij de knvb werktquote:Op zondag 14 mei 2023 11:35 schreef De_Kraam het volgende:
De plee offs staken en dan een dag later inhalen.![]()
Dit wordt een genot straks bij Almere City - Excelsior of iets in die richting.
de enige debielen hier zitten op de tribune en dienen permanent verwijderd te worden van welke sportief, sociaal of ander evenement.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
bingo
weer een wedstrijd gestaakt
knvb heeft dit zelf veroorzaakt met deze debiele regel
Hooliganisme is niet een voetbal-probleem, het is een maatschappelijk probleem. We zullen ook buiten de wedstrijddagen om mensen met een facebook-account moeten vastzetten.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
Het ging om een actie die via Facebook werd aangekondigd. Het lijkt me het beste als alle mensen met een Facebook-account, voorafgaand aan een wedstrijd, preventief in hechtenis worden genomen.
Hier had ik nog niet aan gedacht, maar dit lijkt me een prima idee!quote:Op zondag 14 mei 2023 14:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hooliganisme is niet een voetbal-probleem, het is een maatschappelijk probleem. We zullen ook buiten de wedstrijddagen om mensen met een facebook-account moeten vastzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |