abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:00:11 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:00:28 #2
3928 Ulx
pi_209138336
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:03:02 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209138474
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209138513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Wat dat betreft wel interessant dat de Britten het aandurven om de Storm Shadows te leveren, terwijl de Amerikanen juist terughoudend zijn met raketten die Rusland kunnen raken.
pi_209138761
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:04 schreef Heph844 het volgende:
Wat dat betreft wel interessant dat de Britten het aandurven om de Storm Shadows te leveren, terwijl de Amerikanen juist terughoudend zijn met raketten die Rusland kunnen raken.
Mwah Oekraïne bewijst dat er goede afspraken mee te maken valt rondom voorwaarden van wapens leveringen en zij die nakomen. Westen houdt Oekraïne overeind en hebben daarom genoeg leverage over Zelinski om te kunnen zeggen “je krijgt alleen wapens X als je rode lijn Z niet overschrijdt”. Ik vind het vrij begrijpelijk dat gezien wat de Russen allemaal uitvreten in Oekraïne de president en beleidsbepalers in Oekraïne ook de neiging hebben bijv strategische plekken in Rusland aan te vallen…maar het is goed dat het Westen en landen die wapens leveren daarin ook hun stem en voorwaarden duidelijk maken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209138794
quote:

[..]
Brittania leads the way.

Misschien laten zien dat de oekrainers er goed mee om kunnen gaan.

Wat ik hierboven lees lijkt mij trouwens niet verstandig. Het bezetten van Russische steden gaat tegen je werken. Ook al snap ik de reactie wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 mei 2023 @ 22:13:43 #9
3928 Ulx
pi_209138822
quote:

[..]
De Storm Shadow is denk ik ook meer geschikt voor deze oorlog. Het is primair een bunkerbuster. ATACMS niet zo, en die schijnt ook makkelijker neer te halen te zijn. En er is natuurlijk ook gewoon discussie onderling wie wat gaat leveren. Maar goed, het westen heeft de afgelopen week duidelijk gemaakt dat ze niet bang zijn voor Poetin en dat ze alle vertrouwen in Oekraïne hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209139135
quote:

[..]
Mbt de atacms wordt gespeculeerd dat ie waarschijnlijk neergehaald kan worden, omdat ie relatief groot is. Kennelijk kan de storm shadow ook neergehaald worden vandaar die afleiding raketten terwijl de storm shadow een stuk kleiner is dan de atacms.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209139177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Begrijp het wel, maar het lijkt me uiterst onverstandig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2023 22:23:12 ]
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:28:49 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209139468
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
Mbt de atacms wordt gespeculeerd dat ie waarschijnlijk neergehaald kan worden, omdat ie relatief groot is. Kennelijk kan de storm shadow ook neergehaald worden vandaar die afleiding raketten terwijl de storm shadow een stuk kleiner is dan de atacms.
Claude-Instant AI:
The Storm Shadow cruise missile, used by the UK and other allied militaries, has some stealth capabilities that help evade enemy defenses:

• Low radar cross section - The Storm Shadow has a slender body and swept wings that reduce its radar reflection, giving it a relatively low radar cross section. This makes it harder for radars to detect.

• Radar-absorbent materials - The Storm Shadow's airframe and skin incorporates radar-absorbent materials that help reduce its radar echo, further concealing it from radars.

• High-subsonic speed - The missile flies at a high-subsonic speed of around Mach 0.8, avoiding the sonic boom that can give away supersonic missiles. This also makes it harder to visually acquire.

• Reduced infrared signature - The Storm Shadow's turbojet engine has features that reduce its hot exhaust's infrared signature, making it more difficult to detect using infrared sensors.

• Low-altitude flight - The missile is capable of terrain-hugging flight just 100-200 meters above ground level, where it is harder to detect with ground-based radars and sensors.

• Electronic countermeasures - The Storm Shadow is reported to carry some internal decoys and electronic jamming devices to confuse enemy radar and missile defense systems.

However, stealth is not the primary capability of the Storm Shadow. As a cruise missile, its key advantages are:

• Precision targeting - It uses an inertial navigation system updated by GPS and terrain reference system for extreme accuracy.

• Large warhead - The Storm Shadow carries a 450 kg conventional warhead for hardened target destruction.

• Long range - It has a reported combat range of over 150 km.

So while stealth is not the focus of the Storm Shadow's design, it does have some stealthy aspects - including a reduced radar profile, radar-absorbing materials, a subtler infrared signature and the ability for low-altitude flight - that help enhance its effectiveness by avoiding detection. But precision targeting and a large warhead remain its main capabilities.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:33:08 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 13 mei 2023 @ 22:51:13 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209141408
Schokkend nieuws!

"UK Long-Range Missiles For Ukraine “Extremely Hostile” Act"

Dus niet zomaar hostile, maar "extremely hostile" he. Tis wat.

Ondertussen hebben ze op fucking RIA het nieuws van de neergehaalde heli's en vliegtuigen maar snel van de frontpage gehaald. Het ging niet goed in de comments. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door oheng op 13-05-2023 23:27:47 ]
pi_209141431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Helaas niet zo opmerkelijk dat de details van het bezoek zijn gelekt in Duitsland

[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 13-05-2023 23:55:44 ]
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2023 @ 23:27:31 #18
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_209141547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou je daar nog naar toe gaan als het gelekt is. Lijkt mij wel een risico hoor.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_209142340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Waarom zou je daar nog naar toe gaan als het gelekt is. Lijkt mij wel een risico hoor.
Lijkt me dat ze alle plannen om hebben gegooid
-Rabia Al-Basri
pi_209142420
Zelensky is nu onderweg naar Berlijn, denk ik. Ik zag op ADS-B Exchange net ook een Eurofighter achter het Duitse regeringstoestel aan vliegen.
pi_209142699
twitter

Boeven.
Tijd dat we UA eens wat leveren om die vliegbasissen tot parkeerplaats te promoveren.
zie email 27 oktober
pi_209142881
920 kilometer
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209142970
quote:
10s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:13 schreef Slayage het volgende:
920 kilometer [ twitter ]
Dit is een decoy hè? Je kunt er niets mee opblazen.
pi_209143009
twitter

Wtf
zie email 27 oktober
pi_209143071
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 00:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Dit is een decoy hè? Je kunt er niets mee opblazen.
No shit Sherlock!
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')