SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Inderdaad. Volgende keer wat sneller Uppie.quote:
HEIDENquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer wat sneller Uppie.
Leuk, erg leukquote:
Nice man.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk, erg leuk
En het ziet er mooi uit.
22 juni 2023 FF XVIquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:37 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer komen er weer een goede games uit voor dit stuk veel te dure meubulair?
over 2 weken diablo ..... dan is er toch geen game meer nodigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
22 juni 2023 FF XVI
Rond september Spider-Man 2
Een hoop third party games
Eind deze maand of begin juni een PS Showcase die wat meer info geven.
Niks te zeuren dus…..quote:Op zondag 14 mei 2023 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over 2 weken diablo ..... dan is er toch geen game meer nodig
Altijd wat te zeuren, anders was ik een slechte fokkerquote:
Zowel Final als Spidey doe ik wel day one denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
22 juni 2023 FF XVI
Dat is waar, ik zeik ook over van allesquote:Op zondag 14 mei 2023 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Altijd wat te zeuren, anders was ik een slechte fokker
FF XVI moet ik even kijken want genoeg RPG’s aan begonnen en niet uitgespeeld. Spider-Man 2 maak ik wel tijd voor als het geweldig gaat zijn. Venom en Green Goblin zijn al veel beter dan die troep vijanden uit S-M en S-M: Miles Morales.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zowel Final als Spidey doe ik wel day one denk ik.
FF16 hier ook day one.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zowel Final als Spidey doe ik wel day one denk ik.
Ziet eruit als een topper, mag ook wel weer een gloed nieuw deel wat goed is na de MMO.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
FF16 hier ook day one.
Diablo 4 komt daarna wel aan de beurt.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2023 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Die MMO (14 toch?) schijnt wel tof te zijn, als MMO's je ding zijn.
Niks voor mij echter.
Het is ook niet voor niks pc masterrace natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2023 13:06 schreef Questular het volgende:
Ik speel normaal geen online multiplayer games op de ps5 dus misschien mis ik wat. Maar houden ps5 spelers van lijden? In chivalry 2 zijn pc spelers belachelijk veel beter en toch kiest niemand er voor om crossplay uit te zetten. De games zitten voor 75% vol met ps5 spelers maar schijnbaar genieten die meer van continu afgemaakt worden door pc spelers die 44-5 gaan. Top 5 is standaard mensen die het via de pc spelen.
Crossplay staat zeker standaard aan? De meeste mensen houden niet van klooien aan settings. Meerdere spelers verwachten mensen ook over sneller in een lobby komen en altijd vol.quote:Op zondag 14 mei 2023 13:06 schreef Questular het volgende:
Ik speel normaal geen online multiplayer games op de ps5 dus misschien mis ik wat. Maar houden ps5 spelers van lijden? In chivalry 2 zijn pc spelers belachelijk veel beter en toch kiest niemand er voor om crossplay uit te zetten. De games zitten voor 75% vol met ps5 spelers maar schijnbaar genieten die meer van continu afgemaakt worden door pc spelers die 44-5 gaan. Top 5 is standaard mensen die het via de pc spelen.
16 mei las ik ergens.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:14 schreef Cod_player het volgende:
https://evilgamerz.com/playstation-plus-game-catalogus-vernieuwd/
Weet iemand wanneer deze games te downloaden zijn?
Dat las ik ook, dacht dat het vandaag 16e was haha daarom kon ik ze dus nog niet gratis vinden.quote:
Ik zou zelfs een tientje teveel vinden.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Gotham Knights <25 euro in de store
doen, niet doen?
Niet doen, krijg je wel een keer via PS Plus of rond de 10 euro ergens.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Gotham Knights <25 euro in de store
doen, niet doen?
Eind mei of begin juni krijgen we vast meer info. Spider-Man 2 schijnt rond september tot en met november 2023 te komen.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik snak trouwens naar een Spider-Man 2 release date, want die MUK HEBN
Spider-Man is voor mij sowieso skip. Deel 1 was leuk maar na den half uurtje webslingen was ik wel klaar.quote:
O die 3 vond ik juist heel leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spider-Man is voor mij sowieso skip. Deel 1 was leuk maar na den half uurtje webslingen was ik wel klaar.
Miles Morales was wel leuker maar had niet veel langer moeten duren.
Horizon 3 sla ik ook over.
Sony moet wel met wat nieuwe dingen komen want het is allemaal hetzelfde ondertussen. Met Ratchet & Clank Rift Apart en Returnal heb ik nog het meeste plezier gehad. Ook Demon’s Souls uiteraard maar dat was een remake dus die tel ik niet.
+ Diablo + Baldurs Gate!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
22 juni 2023 FF XVI
Kwalitatief zijn het ook zeer goede games, zoals alle Sony games, maar ik had bij Horizon 2 en Ragnarok wel echt van ja been there done that.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die 3 vond ik juist heel leuk
(nou ja, H2 dan, dus 3 sowieso kopen)
Mja sure, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kwalitatief zijn het ook zeer goede games, zoals alle Sony games, maar ik had bij Horizon 2 en Ragnarok wel echt van ja been there done that.
Ik heb met Spider-Man(PS4 en remastered) en Miles Morales echt belachelijk veel plezier gehad, dus ik kan niet wachten op Spider-Man 2quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spider-Man is voor mij sowieso skip. Deel 1 was leuk maar na den half uurtje webslingen was ik wel klaar.
Miles Morales was wel leuker maar had niet veel langer moeten duren.
Horizon 3 sla ik ook over.
Sony moet wel met wat nieuwe dingen komen want het is allemaal hetzelfde ondertussen. Met Ratchet & Clank Rift Apart en Returnal heb ik nog het meeste plezier gehad. Ook Demon’s Souls uiteraard maar dat was een remake dus die tel ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |