Sowieso voegen de huidige gasten niet veel meer toe dan Hansie Hansie of Kieft zou doen. Eus misschien uitgezonderdquote:Op donderdag 18 mei 2023 13:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helemaal klaar met voetbal, daarom komt Valentijn elke week langs.
Dat wil hij helemaal niet joh. Hij is afgedankt door Johan (en daarmee ook door de andere heren) dus dat boek is gesloten. Of zie jij hem nog wel opdraven om aan die tafel met B-analisten te zitten?quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:47 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom nodigen ze Hansie dan niet uit bij Veronica Offside? Daar kan hij toch leuk meepraten?
1 keer in de zoveel tijd even alle Gouden Koppel filmpjes terugkijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat het nu steeds over Kaag, Oekraïne en stikstof gaat is al behoorlijk irritant, maar het feit dat het oorspronkelijke programmaatje op deze manier kapot is gemaakt door Johan zit me ook behoorlijk tegen. Ik merk bij mezelf in elk geval dat ik al m'n enthousiasme voor VI ben verloren en dat ik liever op z'n tijd wat fragmentjes van vroeger bekijk.
Ik vermoed dat het vooral VVD’ers zijn daar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:21 schreef nils_22 het volgende:
Heerlijk toch die rijke D66'ers die geen asielzoeker in een straal van 10 kilometer om hun enclave willen hebben
Dit zal bij Gijp alleen maar nog meer irritatie wekken. Derksen is natuurlijk zijn hele leven al een behoorlijke lul geweest. Misschien wel noodzakelijk door zijn werk maar op zijn leeftijd en situatie mag je best eens wat zachter worden zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:55 schreef BobW het volgende:
https://www.mediacourant.(...)l-me-een-worst-zijn/
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Maar Mark komt maandag alles ff weglachen![]()
Heftigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rijksoverheid betaalde in 2022 recordbedrag van 2,7 miljard euro voor inhuur extern personeel![]()
Nooit eerder betaalde het Rijk zoveel geld aan externe medewerkers, zoals ict’ers, interim-managers en consultants. In 2022 gaven de ministeries 2,7 miljard uit aan extern personeel. Daarmee overschrijden ze hun eigen norm ruimschoots.
https://www.volkskrant.nl(...)-personeel~b5b089a1/
12 miljoen per werkdag![]()
En mensen maar naar de voedselbank![]()
Gaat weer mislukken uiteraard.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:22 schreef StephanL het volgende:
Ohh gaat Helene ook weer wat doen, gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |