#teamMarcelquote:Op maandag 22 mei 2023 11:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Hier de samenvatting van Mediacourant:
https://www.mediacourant.(...)en-na-de-uitzending/
Ben er ook eens geweest kon inderdaad gewoon met ze allemaal op de foto als je wou.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:21 schreef nils_22 het volgende:
Ik ben ook eens bij VI geweest en kon na afloop wel op de foto met iedereen. Buiten stond Johan nog rustig een sigaartje te roken. Alleen niemand was geïnteresseerd in een foto met Valentijn Driessen..
Als je hem luistert is het nog veel ergerquote:Op maandag 22 mei 2023 10:06 schreef BobW het volgende:
Groenteboer en Marcel blikken in hun podcast 'Weer een dag' vandaag terug op VI van vrijdag.
Marcel vindt vooral schijnheilige Wilfred een lul
Listen to this episode from Weer een dag on Spotify. rené van der gijp / minireportage / johnny de mol / andré kuipers / apeldoornproductie: meer van dit / info@meervandit.nl / muziek: keez groenteman Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Sinds fucking Rox hem niks vond.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:15 schreef nils_22 het volgende:
Raar, ik dacht dat Marcel een vriend was van de show, ze zaten altijd stuk te gaan om hem
Dat zegt Marcel ook in zijn podcast: je zit er bij om uitgelachen te worden, je wordt nooit onderdeel van de drie-eenheid Genee, Gijp, Derksen. Na een paar jaar ben je toch gewoon een Hans Kraay en moet je weer opkrassen. Dit lot staat ook die bitcoinman te wachten, en Ben, en Eus, etc.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:25 schreef NY_Giant het volgende:
Godverdomme, als ze nu ook nog alle 'vrienden' van de show een voor een kapot gaan maken, houden ze straks echt niemand meer over. Wat een idioten... Van mij had Derksen hier trouwens ook wel wat harder tegenin mogen gaan.
Ben paar maanden geleden geweest toen het nog oranjewinter was.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar de opnames geweest. Wat een deceptie. Gijp, Derksen en Genee zeggen geen woord tegen het publiek voordat het begint. Gaan aan tafel zitten en keuren het publiek geen blik waardig. Ook in de reclameonderbrekingen houden ze zich alleen maar met elkaar bezig.
Niets van de gezelligheid die het op televisie uitstraalt.
Valt me zeker van Gijp toch een beetje tegen, dat leek me wel een joviale man die openstaat voor een praatje of een gebbetje met de mensen die daar zitten.
Toch vond ik dat met Van Roosmalen in de uitzending tot nu toe altijd wel meevallen. Ok, je moet tegen een stootje kunnen, maar de heren leken hem altijd prima te waarderen. Maar als het er achter de schermen dan blijkbaar zo aan toe gaat, is dat toch wel vrij treurig.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:18 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Dat zegt Marcel ook in zijn podcast: je zit er bij om uitgelachen te worden, je wordt nooit onderdeel van de drie-eenheid Genee, Gijp, Derksen. Na een paar jaar ben je toch gewoon een Hans Kraay en moet je weer opkrassen. Dit lot staat ook die bitcoinman te wachten, en Ben, en Eus, etc.
Zeer benieuwd hoe met name hij en Genee hierop gaan reageren. Van Roosmalen is eigenlijk heel sterk in de podcast, zijn verhaal zit goed in elkaar. Tenzij ze met een ander verhaal komen dat dit weer volstrekt tegenspreekt kunnen ze hier haast niet als winnaar uitkomen. Nog los daarvan was het inderdaad ordinair schreeuwen richting Marcel. Die kwam nauwelijks aan het woord en toen hij iets wilde zeggen gingen ze maar naar de reclame. Als je echt denkt dat je gelijk hebt dan heb je dat soort geschreeuw niet nodig.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Het bruggetje staat bij Gijp duidelijk weer open. Is verward en in paniek en slaat wild om zich heen.
En vanavond gaan ze Rutte overschreeuwen.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe met name hij en Genee hierop gaan reageren. Van Roosmalen is eigenlijk heel sterk in de podcast, zijn verhaal zit goed in elkaar. Tenzij ze met een ander verhaal komen dat dit weer volstrekt tegenspreekt kunnen ze hier haast niet als winnaar uitkomen. Nog los daarvan was het inderdaad ordinair schreeuwen richting Marcel. Die kwam nauwelijks aan het woord en toen hij iets wilde zeggen gingen ze maar naar de reclame. Als je echt denkt dat je gelijk hebt dan heb je dat soort geschreeuw niet nodig.
Dat heb je met actieve herinneringen je bent ze zo kwijtquote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef YourCaptor het volgende:
Oja Rutte vanavond, was het alweer vergeten
Wordt weer een afschuwelijke show.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef YourCaptor het volgende:
Oja Rutte vanavond, was het alweer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |