https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Die komen gewoon ff langs, Ter Apel is om de hoekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Ben bang dat JD weer wat bedreigingen gaat krijgen uit Noord-Afrika
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:08 schreef casita het volgende:
Dat pisgele pak van Merel,en die Helene kan die der waffel niets eens houden het lijkt Rox wel.
Prima lentekleur. Niks mis mee. La gaan. Je bent toch geen modepolitie of fashionista of wel? Je hebt er werkelijk waar geen ene reet verstand van joh.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:08 schreef casita het volgende:
Dat pisgele pak van Merel,en die Helene kan die der waffel niets eens houden het lijkt Rox wel.
Die heeft zich opgewonden over Pietertje en Derksen die schreeuwen en gek doen prima vinden als het een goeie presentator/commandant/trainer is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef Evertjan het volgende:
Was Gijp nou dronken gisterenavond zat zo afwezig aan tafel
Waarom post je dan altijd negatief in topics waar je totaal geen benul heb van de materiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Prima lentekleur. Niks mis mee. La gaan. Je bent toch geen modepolitie of fashionista of wel? Je hebt er werkelijk waar geen ene reet verstand van joh.
Leuke tuin set.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Vriendin van de show vraagt om jullie aandacht.
Niks mis mee maar je zal er maar een relatie mee hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Fitte gilfquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Kennelijk/Gelukkig heeft ze het toplessitem gemist.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Doet alles voor de aandacht.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me wel het type die je met anderen moet delen.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niks mis mee maar je zal er maar een relatie mee hebben.
Damn, wat mij betreft mag het allemaal wel wat strakker.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ze beginnen ermee.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:27 schreef RipCity het volgende:
kotsen op Baantjer jr.
[ link | afbeelding ]
Te links voor Derksen. Niks mis met Schimmelpenninck.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sander is dan ook een ongelofelijk stuk stront
quote:
Jij bent dus echt een complete geschifte wappie manmanmanquote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Van alles mis met dit sujet
Zeer dubieus verleden van zijn familie met slavenhandel en kindermishandeling
Geflopt als advocaat aan de zuid as
Door Willem Alexander personage non grata gemaakt door opmerking over zijn dochter
Eruitgegooid bij op1
Naar Zweden verhuisd omdat hij in Nederland niet meer aan de bak kwam
Ik wil met hem niet eens in het donker gezien worden
Gaat hij ook met zijn jasje gooien?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij Jinek en hij is boos![]()
Helaas ken ik zijn oom Rutger dus waar jij wappie vandaan haaltquote:Op maandag 15 mei 2023 22:48 schreef Martinello het volgende:
Jij bent dus echt een complete geschifte wappie manmanman
Waarop?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij Jinek en hij is boos![]()
Tenzij hij zelf aan slavenhandel of kindermisbruik deed is dit totaal niet relevant.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Denk dat dit wel wederzijds is, Coldeweijertquote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Door Willem Alexander personage non grata gemaakt door opmerking over zijn dochter
Eruitgegooid bij op1
Sterker nog, álle punten in die opsomming zijn irrelevant dan wel onjuist. Op die opmerking over de prinses na, want die was inderdaad smakeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 02:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Tenzij hij zelf aan slavenhandel of kindermisbruik deed is dit totaal niet relevant.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Eruitgegooid bij op1
Lekker naar Azië om kindersurprises op te pikken.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ies-naar-filipijnen/
Best of both worlds Robert
En dat figuur heeft dan een mening over anderenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker naar Azië om kindersurprises op te pikken.
Zelfs als ie weer wordt uitgenodigd wil ie niet meer komen door Johan. Zelfde voor Hansie, die vond het ook wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:59 schreef nils_22 het volgende:
Wat jammer dat we in een jaar waarin Feyenoord kampioen is geworden nooit Bossie in de show hebben gezien.. nee Bossie kan alleen over voetbal praten dus dat kan niet meer.. nu hebben we Rox, die heeft overal een gepeperde mening over
Gelukkig hebben die dozen wel verstand van de echte dingen des levends.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:22 schreef nils_22 het volgende:
Denk dat Gijp toch liever Man City - Real kijkt dan dat hij zo over stikstof moet lullen ??
Tja, ook deels wat niet goed is aanbesteed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
5 miljard uitgeven zonder het te hoeven verantwoorden…de belastingbetaler bukt toch wel.
En niemand gestraftquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
5 miljard uitgeven zonder het te hoeven verantwoorden…de belastingbetaler bukt toch wel.
Gelukkig is dat niet de echte wereldquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen weer boos op Johan Derksen op het open riool Twitter
Bente Zwaan.quote:
Vind de huidige gasten van VI geen reet aan. Voegen ook helemaal niks toe.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:10 schreef nils_22 het volgende:
Toen Johan in het putje zat omdat zijn vrouw was overleden was Hansie wel de eerste die bij Johan aan de deur stond, Hans is een beter mens dan Johan
Sowieso voegen de huidige gasten niet veel meer toe dan Hansie Hansie of Kieft zou doen. Eus misschien uitgezonderdquote:Op donderdag 18 mei 2023 13:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helemaal klaar met voetbal, daarom komt Valentijn elke week langs.
Dat wil hij helemaal niet joh. Hij is afgedankt door Johan (en daarmee ook door de andere heren) dus dat boek is gesloten. Of zie jij hem nog wel opdraven om aan die tafel met B-analisten te zitten?quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:47 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom nodigen ze Hansie dan niet uit bij Veronica Offside? Daar kan hij toch leuk meepraten?
1 keer in de zoveel tijd even alle Gouden Koppel filmpjes terugkijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat het nu steeds over Kaag, Oekraïne en stikstof gaat is al behoorlijk irritant, maar het feit dat het oorspronkelijke programmaatje op deze manier kapot is gemaakt door Johan zit me ook behoorlijk tegen. Ik merk bij mezelf in elk geval dat ik al m'n enthousiasme voor VI ben verloren en dat ik liever op z'n tijd wat fragmentjes van vroeger bekijk.
Ik vermoed dat het vooral VVD’ers zijn daar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:21 schreef nils_22 het volgende:
Heerlijk toch die rijke D66'ers die geen asielzoeker in een straal van 10 kilometer om hun enclave willen hebben
Dit zal bij Gijp alleen maar nog meer irritatie wekken. Derksen is natuurlijk zijn hele leven al een behoorlijke lul geweest. Misschien wel noodzakelijk door zijn werk maar op zijn leeftijd en situatie mag je best eens wat zachter worden zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:55 schreef BobW het volgende:
https://www.mediacourant.(...)l-me-een-worst-zijn/
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Maar Mark komt maandag alles ff weglachen![]()
Heftigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rijksoverheid betaalde in 2022 recordbedrag van 2,7 miljard euro voor inhuur extern personeel![]()
Nooit eerder betaalde het Rijk zoveel geld aan externe medewerkers, zoals ict’ers, interim-managers en consultants. In 2022 gaven de ministeries 2,7 miljard uit aan extern personeel. Daarmee overschrijden ze hun eigen norm ruimschoots.
https://www.volkskrant.nl(...)-personeel~b5b089a1/
12 miljoen per werkdag![]()
En mensen maar naar de voedselbank![]()
Gaat weer mislukken uiteraard.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:22 schreef StephanL het volgende:
Ohh gaat Helene ook weer wat doen, gezellig.
Slaat vaak onzin uit maar hier ben ik het wel mee eens.quote:
Rene is toe aan de zomerstopquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:45 schreef Specularium het volgende:
Nu René dit kwijt is kan hij weer een paar weken normaal doen.
Na de reclame horen we er ook niets meer over.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:49 schreef Martinello het volgende:
Klopt geen reet van wat Gijp zegt. Gijs en Marcel hebben er in de podcast gewoon om gelachen.
En dan kunnen ze in VI dáár weer op reageren. Mediacourant.nl is vrijwel het gehele draaiboek vd show vandaag de dag.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Morgen in Mediacourant: "Gijp SLOOPT Van Roosmalen!"
... Gijp is te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:48 schreef Mylene het volgende:
Zo, dat was erg, Rene die even een punt wil maken.
De redactie van VI kijkt er iedere dag op voor onderwerpjesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En dan kunnen ze in VI dáár weer op reageren. Mediacourant.nl is vrijwel het gehele draaiboek vd show vandaag de dag.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mensen nemen die podcast van Gijs en Marcel iets te serieus. Volgens mij lachen die 2 zich iedere keer een breuk om al die ophef
En een stagiaire die leuke filmpjes zoektquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
De redactie van VI kijkt er iedere dag op voor onderwerpjes
Groenteboerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat gebeurde er tussen Rene en Marcel en wat was de achtergrond hiervan?
René mag Gijs niet en daarom ging hij wat onzin uitkramen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat gebeurde er tussen Rene en Marcel en wat was de achtergrond hiervan?
Totaal nietszeggend idd. Maar gasten die een beetje tegengas geven worden door de Heilige Johan meteen de deur gewezen.quote:
Geen boobie truitje.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben van de Burg zat zojuist bij Jinek aan tafel
En vanmiddag was hij cohost bij BNR, waar Marcel te gast was.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben van de Burg zat zojuist bij Jinek aan tafel
Stelletje ramptoeristen daar bij Mediacourant.nlquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:54 schreef Mylene het volgende:
Megaruzie: René van der Gijp valt Marcel van Roosmalen aan op tv
René van der Gijp heeft studiogast Marcel van Roosmalen gisterenavond op een meedogenloze wijze te grazen genomen in Vandaag Inside. Het leidde tot de spannendste televisie van de hele week.
Waar ging het over ?quote:
Groentekraam ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
René mag Gijs niet en daarom ging hij wat onzin uitkramen.
quote:
De randdebiel dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Eindelijk kwam Gijp weer tot leven en was hij z'n oude zelf weer.
Mwoah, hij was in ieder geval weer aanwezig.quote:
Marcel gaan we voorlopig niet meer bij VI zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel enorm ongemakkelijk doordat het zo lang moest duren….
Als die het zo vervelend vind, had rene een vent moeten zijn en hem voor of na de uitzending even aan moeten spreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel enorm ongemakkelijk doordat het zo lang moest duren….
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een stuk stront is die Gijp toch eigenlijk ook.
Zo raar was het toch niet wat hij zei? Of dit het moment was om het te uiten is een tweede.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
René mag Gijs niet en daarom ging hij wat onzin uitkramen.
Jij zal het weten als ervaringsdeskundige dus kan er weinig tegen in brengen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo raar was het toch niet wat hij zei? Of dit het moment was om het te uiten is een tweede.
[..]
Jij zal het weten als ervaringsdeskundige dus kan er weinig tegen in brengen.
Ik vond het nogal een rare zin (jij zal wat wel weten?) dus voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry @:pietjepuk2000 ik liet mij even gaan en helaas was jij het lijdend voorwerp.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat ?quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Ik zou nog grovere woorden gebruiken bij this peace of shit.
Je bent niet leuk. Al denk je wel.quote:
afkoopsommetje pakken en gewoon je geld verdienen met eens in de week een podcast en wat schnabbelsquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen idee waarom Gijp nou zo zuur en verbitterd moest reageren. Ze maken stomme naamgrapjes, iemand zegt daar wat over en Gijp is op z'n pikkie getrapt. Hij heeft sowieso nog maar weinig te melden de laatste tijd en zijn lach werkt al lang niet meer aanstekelijk. Hoop dat hij een beetje opknapt in de zomer.
Gijp denkt echt dat de show heel veel voor heel veel mensen betekent en dat hij die mensjes moet beschermen. Het zit hem dus nog steeds hoog dat Groenteboer zo denigrerend deed over zijn kijkers.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen idee waarom Gijp nou zo zuur en verbitterd moest reageren. Ze maken stomme naamgrapjes, iemand zegt daar wat over en Gijp is op z'n pikkie getrapt. Hij heeft sowieso nog maar weinig te melden de laatste tijd en zijn lach werkt al lang niet meer aanstekelijk. Hoop dat hij een beetje opknapt in de zomer.
Hij was er ook trots op dat ie Maarten van Rossem toen op zijn plek had gezetquote:Op zondag 21 mei 2023 07:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gijp denkt echt dat de show heel veel voor heel veel mensen betekent en dat hij die mensjes moet beschermen. Het zit hem dus nog steeds hoog dat Groenteboer zo denigrerend deed over zijn kijkers.
Mooi verwoord. Ik zeg het al tijden. Maar dan ben je de gebeten hond. Vroeger moest ik kijken. Waren ze geweldig. Miste geen uitzending. Tegenwoordig zap ik er langs en zie een radicaal rechts programma waar ON een puntje aan mag zuigen. Iets dat de domme dozen als vaste gast ook doen.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:52 schreef nils_22 het volgende:
Gijpie komt ook een beetje gefrustreerd over, ik denk dat hij t veel liever gewoon een voetbaltalkshow had gehouden, met Wimpie en Hansie en Bossie. Dat is wat hij kan, over voetbal praten, daar weet hij veel van en is hij bekend mee geworden. Hij is geen Jan Mulder die opeens politici gaat aanpakken aan een talkshowtafel ofzo, ik vind het ook een beetje een zelfoverschatting van Johan. Hij wilde geen voetbaltalkshow meer, maar wat heeft hij nu? Een show die nog steeds voor meer dan de helft over voetbal gaat en als het niet over voetbal gaat is het Johan die iedereen overschreeuwt met altijd dezelfde botte mening dat vrouwen niet achteraf moeten piepen over ongewenst gedrag, stikstof is geen probleem en er komen teveel asielzoekers. Als er dan iemand is die hem tegengas geeft zoals die Schimmelpenninck moet die ook snel weer weg. Je krijgt geen nieuwe inzichten, eigenlijk word je alleen maar dommer als je naar deze show kijkt, een soort Fox News.
Ja, typisch. Hij begrijpt de onderkoelde humor niet van relativerende mensen zoals Groenteman, van Roosmalen en van Rossum. Een dildo op je voorhoofd is zijn niveau.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij was er ook trots op dat ie Maarten van Rossem toen op zijn plek had gezet, dan is de mijne vertelde ie later nog een keer. Maarten had ook iets gezegd, over supporters geloof ik, negatief.
Ook over de kijkers van het programma.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij was er ook trots op dat ie Maarten van Rossem toen op zijn plek had gezet, dan is de mijne vertelde ie later nog een keer. Maarten had ook iets gezegd, over supporters geloof ik, negatief.
What Goes Around... Comes Aroundquote:
Morgen gaat hij erover door mekkeren.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook over de kijkers van het programma.
Dat zit hem gewoon heel hoog. Hij vertelt ook wel eens verhalen over mensen die dan heel ziek zijn en zeggen dat ze in het ziekenhuis er echt doorheen kwamen door dat programmaatje enzo en dan zie je dat het hem raakt.
Dat heeft hij in zijn achterhoofd. Hij ziet denk ik geen kijkers, maar fans. Het dringt volgens mij niet helemaal door dat 99,99% van zijn kijkers geen fan zijn en ook geen volwassen vent met een dildo op zijn kop nodig heeft om hen te beschermen. Mensen die evengoed om dat soort dingen van van Rossem en Groenteboer kunnen lachen.
Hij neemt dat soort dingen in ieder geval altijd zeer persoonlijk
Je hebt hun boek nooit gelezen??quote:Op maandag 22 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar de opnames geweest. Wat een deceptie. Gijp, Derksen en Genee zeggen geen woord tegen het publiek voordat het begint. Gaan aan tafel zitten en keuren het publiek geen blik waardig. Ook in de reclameonderbrekingen houden ze zich alleen maar met elkaar bezig.
Niets van de gezelligheid die het op televisie uitstraalt.
Valt me zeker van Gijp toch een beetje tegen, dat leek me wel een joviale man die openstaat voor een praatje of een gebbetje met de mensen die daar zitten.
Het zal ook een beetje afhangen van hoe de vlag er die dag bij hangt bij de heren. Van gezelligheid onderling is sowieso weinig sprake. Ze maken weleens een praatje maar eerder ná de uitzending dan ervoor. En bij Derksen heb je daarop nog een grotere kans dan bij Gijp.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar de opnames geweest. Wat een deceptie. Gijp, Derksen en Genee zeggen geen woord tegen het publiek voordat het begint. Gaan aan tafel zitten en keuren het publiek geen blik waardig. Ook in de reclameonderbrekingen houden ze zich alleen maar met elkaar bezig.
Valt me zeker van Gijp toch een beetje tegen, dat leek me wel een joviale man die openstaat voor een praatje of een gebbetje met de mensen die daar zitten.
Lijkt mij logischquote:Op maandag 22 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
Topshow, de heren zeggen heel weinig tegen elkaar bij binnenkomst, rene ligt op de bank, johan rookt een sigaar, bereid wat voor en luistert muziek en wilfred komt altijd last minute binnen.quote:
Waarom logisch. Het is toch beleefd om even tegen het publiek te zeggen dat het leuk is dat ze zijn gekomen, hopen dat het een leuke uitzending wordt en ze veel plezier te wensen?quote:
Hier de samenvatting van Mediacourant:quote:Op maandag 22 mei 2023 10:06 schreef BobW het volgende:
Groenteboer en Marcel blikken in hun podcast 'Weer een dag' vandaag terug op VI van vrijdag.
Marcel vindt vooral schijnheilige Wilfred een lul
Listen to this episode from Weer een dag on Spotify. rené van der gijp / minireportage / johnny de mol / andré kuipers / apeldoornproductie: meer van dit / info@meervandit.nl / muziek: keez groenteman Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Zijn toch andere mensen voor. Snap dat ze daar geen tijd/zin in hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom logisch. Het is toch beleefd om even tegen het publiek te zeggen dat het leuk is dat ze zijn gekomen, hopen dat het een leuke uitzending wordt en ze veel plezier te wensen?
Tsja, zo zitten ze gewoon écht niet in elkaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom logisch. Het is toch beleefd om even tegen het publiek te zeggen dat het leuk is dat ze zijn gekomen, hopen dat het een leuke uitzending wordt en ze veel plezier te wensen?
Bij elk ander programma is het gebruikelijk dat de presentator even fake goeiedag komt zeggen, soms met mogelijkheid voor een selfie.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn toch andere mensen voor. Snap dat ze daar geen tijd/zin in hebben.
#teamMarcelquote:Op maandag 22 mei 2023 11:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Hier de samenvatting van Mediacourant:
https://www.mediacourant.(...)en-na-de-uitzending/
Ben er ook eens geweest kon inderdaad gewoon met ze allemaal op de foto als je wou.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:21 schreef nils_22 het volgende:
Ik ben ook eens bij VI geweest en kon na afloop wel op de foto met iedereen. Buiten stond Johan nog rustig een sigaartje te roken. Alleen niemand was geïnteresseerd in een foto met Valentijn Driessen..
Als je hem luistert is het nog veel ergerquote:Op maandag 22 mei 2023 10:06 schreef BobW het volgende:
Groenteboer en Marcel blikken in hun podcast 'Weer een dag' vandaag terug op VI van vrijdag.
Marcel vindt vooral schijnheilige Wilfred een lul
Listen to this episode from Weer een dag on Spotify. rené van der gijp / minireportage / johnny de mol / andré kuipers / apeldoornproductie: meer van dit / info@meervandit.nl / muziek: keez groenteman Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Sinds fucking Rox hem niks vond.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:15 schreef nils_22 het volgende:
Raar, ik dacht dat Marcel een vriend was van de show, ze zaten altijd stuk te gaan om hem
Dat zegt Marcel ook in zijn podcast: je zit er bij om uitgelachen te worden, je wordt nooit onderdeel van de drie-eenheid Genee, Gijp, Derksen. Na een paar jaar ben je toch gewoon een Hans Kraay en moet je weer opkrassen. Dit lot staat ook die bitcoinman te wachten, en Ben, en Eus, etc.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:25 schreef NY_Giant het volgende:
Godverdomme, als ze nu ook nog alle 'vrienden' van de show een voor een kapot gaan maken, houden ze straks echt niemand meer over. Wat een idioten... Van mij had Derksen hier trouwens ook wel wat harder tegenin mogen gaan.
Ben paar maanden geleden geweest toen het nog oranjewinter was.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:36 schreef praadje het volgende:
Toch vond ik dat met Van Roosmalen in de uitzending tot nu toe altijd wel meevallen. Ok, je moet tegen een stootje kunnen, maar de heren leken hem altijd prima te waarderen. Maar als het er achter de schermen dan blijkbaar zo aan toe gaat, is dat toch wel vrij treurig.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:18 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Dat zegt Marcel ook in zijn podcast: je zit er bij om uitgelachen te worden, je wordt nooit onderdeel van de drie-eenheid Genee, Gijp, Derksen. Na een paar jaar ben je toch gewoon een Hans Kraay en moet je weer opkrassen. Dit lot staat ook die bitcoinman te wachten, en Ben, en Eus, etc.
Zeer benieuwd hoe met name hij en Genee hierop gaan reageren. Van Roosmalen is eigenlijk heel sterk in de podcast, zijn verhaal zit goed in elkaar. Tenzij ze met een ander verhaal komen dat dit weer volstrekt tegenspreekt kunnen ze hier haast niet als winnaar uitkomen. Nog los daarvan was het inderdaad ordinair schreeuwen richting Marcel. Die kwam nauwelijks aan het woord en toen hij iets wilde zeggen gingen ze maar naar de reclame. Als je echt denkt dat je gelijk hebt dan heb je dat soort geschreeuw niet nodig.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Het bruggetje staat bij Gijp duidelijk weer open. Is verward en in paniek en slaat wild om zich heen.
En vanavond gaan ze Rutte overschreeuwen.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe met name hij en Genee hierop gaan reageren. Van Roosmalen is eigenlijk heel sterk in de podcast, zijn verhaal zit goed in elkaar. Tenzij ze met een ander verhaal komen dat dit weer volstrekt tegenspreekt kunnen ze hier haast niet als winnaar uitkomen. Nog los daarvan was het inderdaad ordinair schreeuwen richting Marcel. Die kwam nauwelijks aan het woord en toen hij iets wilde zeggen gingen ze maar naar de reclame. Als je echt denkt dat je gelijk hebt dan heb je dat soort geschreeuw niet nodig.
Dat heb je met actieve herinneringen je bent ze zo kwijtquote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef YourCaptor het volgende:
Oja Rutte vanavond, was het alweer vergeten
Wordt weer een afschuwelijke show.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef YourCaptor het volgende:
Oja Rutte vanavond, was het alweer vergeten
Wilfred gaat voor elke kritische vraag aan Gijp vragen of hij dat wel kan vragenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt weer een afschuwelijke show.
Zijn verhaal is goed, totdat je erachter komt dat die vrijdagmiddag gewoon nog bij Genee op BNR was en er daar 0 problemen waren. Als Genee echt zo'n bloedhekel aan Marcel heeft zoals Marcel nu roept dan is het een beetje vreemd dat die hem wel uitnodigt in zijn persoonlijke radioprogramma.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe met name hij en Genee hierop gaan reageren. Van Roosmalen is eigenlijk heel sterk in de podcast, zijn verhaal zit goed in elkaar. Tenzij ze met een ander verhaal komen dat dit weer volstrekt tegenspreekt kunnen ze hier haast niet als winnaar uitkomen. Nog los daarvan was het inderdaad ordinair schreeuwen richting Marcel. Die kwam nauwelijks aan het woord en toen hij iets wilde zeggen gingen ze maar naar de reclame. Als je echt denkt dat je gelijk hebt dan heb je dat soort geschreeuw niet nodig.
Dit fragmentquote:Op maandag 22 mei 2023 15:13 schreef monkyyy het volgende:
Van Roosmalen onthult: ‘Genee stond tegen me te schreeuwen na de uitzending’
[ afbeelding ]
Smakelijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:41 schreef nils_22 het volgende:
De tijgernootjes paprika fiesta smaak staan al klaar bij mij
Inquisitiequote:Op maandag 22 mei 2023 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Zou het vandaag wel gewoon een leuke, normale uitzending worden of krijgen we weer een inquisitie
Nou...........quote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik compilaties van eigen werk. Alsof we hier een paar teringdebieltjes zijn
Het gemiddelde kijkerspubliek van de campingzender is over het algemeen zwakbegaafd.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik compilaties van eigen werk. Alsof we hier een paar teringdebieltjes zijn
Daarom noemt de grootste campingbaas zichzelf ook steevast Petertje, omdat hij bang is dat zijn kwijlende fans anders vergeten dat ze naar Peter Gillis kijkenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het gemiddelde kijkerspubliek van de campingzender is over het algemeen zwakbegaafd.
We zijn 10 min verder en we hebben voornamelijk beelden van de vorige keer gezien.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het echt een beetje vervelend worden eerlijk gezegd. Ik vind het treiteren en erg irritant. Over dat hij nog maagd is, psychopaat, weg moet. Ik weet t nou wel
Met de trekker naar Trump over een paar jaarquote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou Kerrolaine weleens in het Witte Huis willen zien.
In dr motorjackie een krans leggen op de damquote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou Kerrolaine weleens in het Witte Huis willen zien.
Via Frits Huffnagel. Die is ook van de verkeerde kant.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:40 schreef Revanches het volgende:
Gerard en Mark kennen elkaar al járen, via Grindr zeker
En wolvenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik wil nog wel wat horen over asielzoekers
De VVD bedoel je? @ikweethetooknietquote:Op maandag 22 mei 2023 21:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Via Frits Huffnagel. Die is ook van de verkeerde kant.
Dat gegeven is op vele manieren grappigquote:Op maandag 22 mei 2023 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
De gemeente Groningen gaat Gijp mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |