Ben je nog bij dat meisje waarvan je de borsten niet mooi vond?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:39 schreef Centenbak het volgende:
Als ik voor mezelf spreek, nee zeker niet.
Tieten zijn alles voor mij, seks staat bij mij gelijk aan het uitgebreid voelen en betasten van vrouwenborsten, zowel met de handen als met de mond. Zonder tieten is het hele doel van seks hebben voor mij weg. Ik ben benieuwd of ik daarin uniek ben, of dat er meer mannen zijn die blote tieten het allermooiste vinden van de seks.
Nee dat is uiteindelijk toch op de klippen gelopen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben je nog bij dat meisje waarvan je de borsten niet mooi vond?
Door de borsten?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:49 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Nee dat is uiteindelijk toch op de klippen gelopen.
Jouw besluit of het hare?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:05 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Nee ook om andere dingen, maar ik zal niet ontkennen dat het meespeelde in mijn besluit.
Stel dat het je lukt om een langdurige relatie met iemand op te bouwen, wellicht zelfs te trouwen, kinderen te krijgen, etc. Met de vrouw die de liefde van je leven is. En dan, na vele jaren samen te zijn geweest, blijkt die vrouw borstkanker te hebben (wat helaas behoorlijk veel voorkomt) en zodoende moet een borst afgezet worden. Zou er dan geen seks meer zijn?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:39 schreef Centenbak het volgende:
Als ik voor mezelf spreek, nee zeker niet.
Tieten zijn alles voor mij, seks staat bij mij gelijk aan het uitgebreid voelen en betasten van vrouwenborsten, zowel met de handen als met de mond. Zonder tieten is het hele doel van seks hebben voor mij weg. Ik ben benieuwd of ik daarin uniek ben, of dat er meer mannen zijn die blote tieten het allermooiste vinden van de seks.
Niet op dezelfde manier nee, het zou voor mij iig niet meer als echte seks voelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Stel dat het je lukt om een langdurige relatie met iemand op te bouwen, wellicht zelfs te trouwen, kinderen te krijgen, etc. Met de vrouw die de liefde van je leven is. En dan, na vele jaren samen te zijn geweest, blijkt die vrouw borstkanker te hebben (wat helaas behoorlijk veel voorkomt) en zodoende moet een borst afgezet worden. Zou er dan geen seks meer zijn?
No worries, dikke kans dat de seks sowieso verandert naarmate je ouder wordt en minder snel opgewonden raakt, langer moet wachten op een orgasme, het niet goed lukt een echt harde lul te krijgen en je piemel krimpt en krommer wordt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Niet op dezelfde manier nee, het zou voor mij iig niet meer als echte seks voelen.
Wauw dit vind ik dan wel weer echt erg...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:00 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Niet op dezelfde manier nee, het zou voor mij iig niet meer als echte seks voelen.
Deze postquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
Een vrouw waar je van houdt, bestaat uit meer dan tetten. Dus ja.
Mij gaat het bij seks juist ook heel erg om het lichaam en dan met name de borsten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze post![]()
Het interesseert mij echt helemaal niet, het gaat om te persoon, niet om cup maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het om de persoon en persoonlijkheid gaat, dan ben je dus ook biseksueel?
Dat is hoe ik er nu over denk, wie weet verandert dat op die leeftijd. Al kan ik me ook niet voorstellen om nog seks te hebben als je bv al 50 bent en je vrouw ook, dat lijkt me helemaal niks. Op een bepaalde leeftijd moet je daar gewoon mee stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wauw dit vind ik dan wel weer echt erg...
Tot daar aan toe dat je er iemand in het begin op afwijst, ieder zijn smaak enz..
Maar als je vrouw dus kanker heeft en voor haar leven te redden een borst kwijtraakt? Om dan bij hun man te komen waar ze kinderen mee heeft en een heel leven opgebouwd die dan als een klein kind gaat miepen dat hij niet aan de borsten kan komen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Mij gaat het bij seks juist ook heel erg om het lichaam en dan met name de borsten.
Als voorbeeldje vind ik dit een heerlijke meid, maar als ze niet zulke prachtige borsten had dan had ik er niks mee.Ik ben gewoon hetero, mijn ex had cup A wat ik prima vond, nu heeft mijn huidige vrienden cup D en dat vind ik ook oke. Een vrouw is meer dan een paar tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het om de persoon en persoonlijkheid gaat, dan ben je dus ook biseksueel?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Daar ga je wss inderdaad nog wel van terugkomenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat is hoe ik er nu over denk, wie weet verandert dat op die leeftijd. Al kan ik me ook niet voorstellen om nog seks te hebben als je bv al 50 bent en je vrouw ook, dat lijkt me helemaal niks. Op een bepaalde leeftijd moet je daar gewoon mee stoppen denk ik.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef Centenbak het volgende:
Als voorbeeldje vind ik dit een heerlijke meid, maar als ze niet zulke prachtige borsten had dan had ik er niks mee.Zo een borsten kom je toch bijna nooit tegen joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Hij moet eerst nog even uit de puberteit komen en volwassen worden, dan komt dat hoogstwaarschijnlijk vanzelf goed..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar ga je wss inderdaad nog wel van terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze ook vrij groot voor een dergelijke vrouw, als het een maatje kleiner is zou ik er meer tevreden mee zijn. Nu vind ik borsten sowieso niet het allerbelangrijkste en snap ik het breekpunt ook niet zo, maar goed, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo een borsten kom je toch bijna nooit tegen joh!
Die zijn ook gewoon hartstikke nep, plus mooi staaltje photoshop..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo een borsten kom je toch bijna nooit tegen joh!
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog even uit de puberteit komen en volwassen worden, dan komt dat hoogstwaarschijnlijk vanzelf goed..
Geen seks meer mogen hebben vanaf je 50stehilarisch gewoon.. Die denkt echt dat je op je 50ste rijp bent voor het bejaardentehuis
Ik zou dat van de spoiler maar niet aanhalen nee... dat gaat overgeven worden bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Dan is toch zowat elke vrouw een teleurstelling als dat je wens is..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze ook vrij groot voor een dergelijke vrouw, als het een maatje kleiner is zou ik er meer tevreden mee zijn. Nu vind ik borsten sowieso niet het allerbelangrijkste en snap ik het breekpunt ook niet zo, maar goed, ieder zijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |