Bloed is nu twee keer geprikt, het zit wel goeden de koorts is gezakt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beste maar hopen dan, is de koorts al iets gezakt dan?
Lieverd toch, hoe kwam dat dan, door dat gesprek?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bloed is nu twee keer geprikt, het zit wel goeden de koorts is gezakt.
Alleen ik heb me bij een gesprek met al mijn behandelaren zo voor luk gezet. Ik viel flauw en raakte compleet in paniek omdat ik het niet doorhad, en iedereen zat ineens aan me. Vervolgens moest ik zo hard overgeven dat ik in mijn broek plasteEN het ergste ik werd in een rolstoel naar mijn bed gebracht. Morgen weer een gesprek, met dezelfde mensen...
Geen flauw idee. Werd ineens niet lekker. Gesprek was prima totdat momentquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieverd toch, hoe kwam dat dan, door dat gesprek?
Vervelend voor je hopelijk slaap je lekker vannacht en voel je je lekkerquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Werd ineens niet lekker. Gesprek was prima totdat moment
Dat slapen lukt de afgelopen drie dagen welquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend voor je hopelijk slaap je lekker vannacht en voel je je lekker
O dat is goed te horen hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat slapen lukt de afgelopen drie dagen welben meer in dromenland dan met de ogen open
Dank je wel
Ik word wel een paar keer per nacht wakker met nekpijn van het slechte kussen + matras.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is goed te horen hopelijk blijft dat zo
Raar dat je je eigen kussen niet mag hebben als je er zo last van hebtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik word wel een paar keer per nacht wakker met nekpijn van het slechte kussen + matras.
Eigenlijk verwacht ik thuis weer helemaal door te slapen
Brandveiligheid. Je mag binnen niet roken, maar mensen doen dat toch en hun kussen schroeien en vatten geen vlam.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat je je eigen kussen niet mag hebben als je er zo last van hebt
Ik heb vanmorgen tot 7 uur geslapen, wel heel vaak wakker geweest maar toch wel eens lekker
Aha! Zo'n ding waarbij je zonder waarschijnlijk beter ligt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Javan die hele fijne, hard plastice dingen
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Zo'n ding waarbij je zonder waarschijnlijk beter ligt.
De koorts is gelukkig wegquote:Op zaterdag 13 mei 2023 04:14 schreef Dotteke het volgende:
O ondanks je koorts en je misschien langer moet blijven mag je wel thuis slapen Child?
Dat is fijn Child en nu maar duimen dat je lang thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De koorts is gelukkig wegDus ik mag volgens mij maandag naar huis. Er is drie dagen achter elkaar bloed geprikt. Telkens waren de leuko's goed. Dus ik kan veilig naar huis. Tenzij het weer oplaait, maar dat verwachten we niet
Lekker Child, geniet er vanquote:
En nog wat leuks gedaan thuis? Vanavond lekker in je eigen bed slapen, héérlijk weer of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |