Ja lijkt mij wel, straks loop je met zo'n maf matje op je kop..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, ik heb geen idee, maar zoiets wil je toch passen.
Ze vertelde van de week wel dat je haar pruik kan stylen, verven en wassen. Lijkt me niet dat dat met een synthetische pruik kan.
Ik denk dat ze het vannacht best zwaar gaan krijgen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Nog 15,5 uur. Ik denk toch dat de meeste het gaan halen.
Baas Bern is een strijderquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:34 schreef Ebinas het volgende:
Nog altijd in het land der wakkeren
[ afbeelding ]
Heeft de manager überhaupt een plan van aanpak? Of kijkt ze het maar gewoon een beetje aan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vannacht best zwaar gaan krijgen.
Als het donker is
Ja precies, vannacht wordt afzien...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vannacht best zwaar gaan krijgen.
Als het donker is
Dat laatstequote:Op donderdag 11 mei 2023 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft de manager überhaupt een plan van aanpak? Of kijkt ze het maar gewoon een beetje aan?
Volgens mij nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft de manager überhaupt een plan van aanpak? Of kijkt ze het maar gewoon een beetje aan?
Die vleesquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Nou kom op vul die borden, ik wil zien wat er in die pan zit
Zou leuk zijn als de regie mee werkt, en alle lichten uit doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, vannacht wordt afzien...
En wat heb je in dit geval aan melk? Krijg je daar energie van?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet.
Het enige is een scheutje melk voor de 6 geloof ik
Niet eens cynisch bedoeld
Wordt nog pittig hoor... die avond kan ze wel eens nekken, je valt zo weg..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Nog 15,5 uur. Ik denk toch dat de meeste het gaan halen.
Een extra'tje voor in de koffiequote:Op donderdag 11 mei 2023 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En wat heb je in dit geval aan melk?
Knakworsten heb ik ze over gehoordquote:
Oh knakworsten, da's ff andere koek dan dat kip die ik ze wel eens heb zien maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Knakworsten heb ik ze over gehoordIk heb werkelijk geen idee. Rijst, vlees en sla....zover ben ik.
Oh zeker....ze zijn er echt nog niet maar ik denk dat het te doen is. En de rest van de groep is daarin net zo belangrijk vannacht. Maak een feestje...heb het gezellig....quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt nog pittig hoor... die avond kan ze wel eens nekken, je valt zo weg..
Draakje...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de regie mee werkt, en alle lichten uit doet
Ik weet het niet zeker. Knakworsten is ook wat vreemd om in een crockpot te maken zou ik denkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh knakworsten, da's ff andere koek dan dat kip die ik ze wel eens heb zien maken.
Maar 't is wat het is
Zit daar niet de rijst in?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Knakworsten is ook wat vreemd om in een crockpot te maken zou ik denken
Ja dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Zit daar niet de rijst in
[..]
Zit daar niet de rijst in?
Volgens mij wel
Het zijn wel gigantische klootzakken daar bij FEBO want als je het haalt is gelijk je hele bioritme naar de gallemiezen. Geef een startsignaal in de vroege avond zodat je na die 48 uur weer gelijk bij kunt slapen. Een beetje meedenken mag toch wel?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wordt nog pittig hoor... die avond kan ze wel eens nekken, je valt zo weg..
Als ik me niet vergis zijn de 24u rond half 9 / 9 uur voorbijquote:
Helaas dan want het eten is klaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:46 schreef ledn81 het volgende:
De deur van het kantoor gaat weer dicht.
Zoë, Babbel en Wendy kunnen weer los
Draakje...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de regie mee werkt, en alle lichten uit doet
Wendy en Isaac zijn er sowieso... en Mirthe en Sasha misschien...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zeker....ze zijn er echt nog niet maar ik denk dat het te doen is. En de rest van de groep is daarin net zo belangrijk vannacht. Maak een feestje...heb het gezellig....
Morgen om 10 uur iedereen straalbezopen
Hebben ze niet gezegd maar zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Draakje...
[..]
Wendy en Isaac zijn er sowieso... en Mirthe en Sasha misschien...
Is dat zo, gaan ze morgenochtend aan de zuip.... dat zou lekker vallen op een vermoeid lijf.
nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.....BB met R....bruine bonen met rijstquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Iets met bruine bonen ofzo. Nog altijd geen idee.
Mij niet bellen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |