Mag ze wel oppassen bij de bbq, voor je het weet is het WOEFFFF haar foetsiequote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pruik van Bol
Dat zal wel lekker zweten op je bol.
Als je wint heb je vrienden, rijen vriendenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac niet volgens Mexx dus gefeliciteerd Babbel
Het is best plausibel dat hoelahoepen een eliminatie blijkt dus in dat geval is ze normaliter de sigaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja idd, zag het.
Vraag me af of ze dat gezien heeft
Ik denk dat ze dat normaal ook doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej waarschijnlijk niet maar zo op de bonnefooi kopen lijkt me ook wel een dingetje...
Maar daar horen ze ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:21 schreef engine het volgende:
De bro's voelen zich steeds meer thuis in de keuken.
Dat dachten we van planken ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is best plausibel dat hoelahoepen een eliminatie blijkt dus in dat geval is ze normaliter de sigaar
Ja dat lijkt mij ook, ik heb geen idee, maar zoiets wil je toch passen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej waarschijnlijk niet maar zo op de bonnefooi kopen lijkt me ook wel een dingetje...
Kan wassen.....dat weigert ze wel te doen. Wendy zei dat het veel verschil zou maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, ik heb geen idee, maar zoiets wil je toch passen.
Ze vertelde van de week wel dat je haar pruik kan stylen, verven en wassen. Lijkt me niet dat dat met een synthetische pruik kan.
Gaan ze vanuitquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Die spiraal bleek er ook eentje te zijn geweest
Mori was elke 2 weken haar pruikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kan wassen.....dat weigert ze wel te doen. Wendy zei dat het veel verschil zou maken.
Is toch goor zo'n pruik al maanden ongewassen op je hoofd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kan wassen.....dat weigert ze wel te doen. Wendy zei dat het veel verschil zou maken.
En gij gleuft da?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling niet 500 euro tot het einde.
Ze onderhoudt ze niet echt goed, ik meende gisteren hier te lezen dat Wendy dat zei.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, ik heb geen idee, maar zoiets wil je toch passen.
Ze vertelde van de week wel dat je haar pruik kan stylen, verven en wassen. Lijkt me niet dat dat met een synthetische pruik kan.
Hoe zie jij dat voor je dan zo'n bevestiging?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze vanuit
En wij ook
Er is nergens bevestigd dat dat werkelijk zo is
Ik snap echt wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je dan zo'n bevestiging?
In dit geval ga ik uit van de woorden van Jeff!
ik heb haar al een paar keer haar pruiken zien wassen, kammen e.d.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch goor zo'n pruik al maanden ongewassen op je hoofd.
Maar ik heb haar ook weleens een pruik zien wassen.
Dweilen ze ermee dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze onderhoudt ze niet echt goed, ik meende gisteren hier te lezen dat Wendy dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |