Ach, binnenkort staan ze er dan weer voor tabak. No worries.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ieder 500 euro zodat morrie haar pruik kan kopen en de niet rokers ook wat hebben en de rokers hun shag kunnen kopen. En niet elke maand hun shag stelling hoeven te gooien ofzoiets Jasper was samen met Janet voor dit voorstel.
Waar halen ze zo'n pruik eigenlijk vandaan? Marktplaats?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al. Ze kan niet eens passen.
Morrie wil ook een traplift voor haar moeder. Van de winnaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:15 schreef mootie het volgende:
Morrie voelt zich heeeel ongelukkig en onzeker met haar eigen haar. Daarom moet ze een nieuwe pruik. Deze lijkt op een peer.
Zoe voelt zich ook heeeel ongelukkig zonder extensions.
Bep heeeel ongelukkig zonder fillers.
Rupi voelt zich vast ook heeel ongelukkig zonder hmm botox.
En Jw heeeeel ongelukkig zonder een wenkbrauwlift.
Zo zet je de deur open voor allerlei geneuzel.
Bol zei ze gisteren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waar halen ze zo'n pruik eigenlijk vandaan? Marktplaats?
Een pruik van Bolquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bol zei ze gisteren.
Wendy waarschuwde haar dat ze daar mee op moest passen (kwaliteit)
En dan 450 euro? Voor een slechtzittemde pruik? Tis gewoon een graaier.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bol zei ze gisteren.
Ja ik heb net gekeken, staan ook relatief dure (voor Bol doen dan) bij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een pruik van Bol
Dat zal wel lekker zweten op je bol.
Dan zal 1 van hen wel winnen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef engine het volgende:
Na vanavond kunnen ze het beter "de kroeg" noemen gok ik. Ice en Babbel hebben ineens heel veel vrienden.
De levertijd is twee weken zo te zien dus tegen die tijd is ze mogelijk al (letterlijk) opgehoepeldquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bol zei ze gisteren.
Ja, begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan 450 euro? Voor een slechtzittemde pruik? Tis gewoon een graaier.
Dus het zijn niet allemaal van die plastic pruikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken, staan ook relatief dure (voor Bol doen dan) bij.
Ik denk dat ze duurder zijn dan degene die Mori nu heeftquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken, staan ook relatief dure (voor Bol doen dan) bij.
Goede woordspelingquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De levertijd is twee weken zo te zien dus tegen die tijd is ze mogelijk al (letterlijk) opgehoepeld
Ja idd, zag het.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De levertijd is twee weken zo te zien dus tegen die tijd is ze mogelijk al (letterlijk) opgehoepeld
Isaac niet volgens Mexx dus gefeliciteerd Babbelquote:
Dat is de bedoeling niet 500 euro tot het einde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, binnenkort staan ze er dan weer voor tabak. No worries.
Nee, althans er staan er ook van mensenhaar bij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het zijn niet allemaal van die plastic pruiken
Neej waarschijnlijk niet maar zo op de bonnefooi kopen lijkt me ook wel een dingetje...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mori 5 op maat gemaakte pruiken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |