Wacht u voor de wraak van een moederquote:Op donderdag 11 mei 2023 06:39 schreef NaarMensje het volgende:
Uitleveren aan de VSdan ben je ook echt niet goed snik.
Zonder de waarheid te weten? Denk niet dat je zoiets als ouder echt kan afsluiten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wacht u voor de wraak van een moeder
Joran zal wel naar een gevengeins gaan waar veel leden van de crips zitten , dat gaat ie niet overleven, dan kan Beth het afsluiten
Joran gaat gewoon hun bitch wordenquote:Op donderdag 11 mei 2023 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Joran zal wel naar een gevengeins gaan waar veel leden van de crips zitten , dat gaat ie niet overleven, dan kan Beth het afsluiten
[ afbeelding ]
Nou ja, indirect wel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:59 schreef Nielsch het volgende:
Wel een rare verklaring van Beth en Greta op twitter. Die doen net alsof Joran naar de VS komt om gestraft te worden voor de moord op Natalee.
Zit hij niet geisoleerd?quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij in Peru al afgemaakt zou worden in de gevangenis maar hij is een overlever blijkbaar, die gaat het in de VS ook wel redden
Welke waarheid is dat die men nog niet weer ??quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zonder de waarheid te weten? Denk niet dat je zoiets als ouder echt kan afsluiten.
Als je in een land als Peru hebt gezeten is de Amerikaanse gevangenis denk ik een vakantieresort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja leuk, als beth een paar jongens betaald heeft om jou aan te pakkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je in een land als Peru hebt gezeten is de Amerikaanse gevangenis denk ik een vakantieresort.
Dat hoorden we ook over de familie Flores, maar dat bleek ook allemaal wel mee te vallen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja leuk, als beth een paar jongens betaald heeft om jou aan te pakken
Hij gaat nu alleen voor het proces naar de VS he, daarna gaat ie eerst zn straf in Peru uitzitten. Daarbij is de kans groot dat hij zijn VS straf in Nederland mag uitzitten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja leuk, als beth een paar jongens betaald heeft om jou aan te pakken
Wat een geldverspilling om die clown te verplaatsen. Kan toch allemaal digitaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij gaat nu alleen voor het proces naar de VS he, daarna gaat ie eerst zn straf in Peru uitzitten.
Tegen de tijd dat Joran in de VS moet gaan zitten leeft die moeder misschien al niet eens meer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij gaat nu alleen voor het proces naar de VS he, daarna gaat ie eerst zn straf in Peru uitzitten.
En misschien zit hij zn VS straf straks wel uit in NL.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Joran in de VS moet gaan zitten leeft die moeder misschien al niet eens meer.
Hij weet op de een of andere manier zo'n gevangenis ook nog naar z'n hand te zetten voor een deel. Hij begint gewoon vrolijk een drugshandel en verwekte zelfs een kind in de Peruaanse gevangenis.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij in Peru al afgemaakt zou worden in de gevangenis maar hij is een overlever blijkbaar, die gaat het in de VS ook wel redden
Dit zijn alleen geen Crips.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking is die man.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
en verwerkte zelfs een kind in de Peruaanse gevangenis.
Ou ja, in Peru is hij als westerling stukken groter dan de gemiddelde Peruaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:05 schreef Cupfighter het volgende:
jawel, gemiddelde Amerikaan is 1.75m, Joran is 1.95m.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ou ja, in Peru is hij als westerling stukken groter dan de gemiddelde Peruaan.
In de VS heeft hij dat voordeel niet meer.
Hij is groot en sterk. En ook niet heel dom gezien zijn onderwijsverleden. Dus dat zijn wel eigenschappen die in een gevangenis voordeel bieden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hij weet op de een of andere manier zo'n gevangenis ook nog naar z'n hand te zetten voor een deel. Hij begint gewoon vrolijk een drugshandel en verwekte zelfs een kind in de Peruaanse gevangenis.
https://twitter.com/joranvandsloot Lees even deze tweets. Die gast is achterlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij is groot en sterk. En ook niet heel dom gezien zijn onderwijsverleden. Dus dat zijn wel eigenschappen die in een gevangenis voordeel bieden.
En dat is een authentiek account?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:35 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
https://twitter.com/joranvandsloot Lees even deze tweets. Die gast is achterlijk.
In ieder geval heel oud en maar een paar dagen actief geweest.quote:
Met name door zijn psychopatische 'kwaliteiten' weet hij zich in zo'n systeem goed staande te houden. Hij kan zonder veel moeite contacten maken en onderhouden met criminelen. En ook gevangenispersoneel kan hij door zijn manipulatieve 'vaardigheden' goed naar zijn hand zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Hij is groot en sterk. En ook niet heel dom gezien zijn onderwijsverleden. Dus dat zijn wel eigenschappen die in een gevangenis voordeel bieden.
Misschien dat ze mede daardoor de rechtszaak en zo goed als zekere veroordeling iig al wel willen doen, zodat ze dat nog meekrijgt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Joran in de VS moet gaan zitten leeft die moeder misschien al niet eens meer.
Dit is zeker geilllllllquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:21 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
geil dit @:de_boswachter weet jij hier meer van?
nee er zit meer achterquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij gaat nu alleen voor het proces naar de VS he, daarna gaat ie eerst zn straf in Peru uitzitten. Daarbij is de kans groot dat hij zijn VS straf in Nederland mag uitzitten.
daarom gaat ze nu zorgen dat joran eerder dood gaat dan zijzelfquote:Op donderdag 11 mei 2023 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet waarschijnlijk. Wat heeft ze er precies mee te winnen? Joran moet toch in de cel wegrotten tot hij hoogbejaard is dus dan kan zijn trieste leventje net zo goed voortduren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarom gaat ze nu zorgen dat joran eerder dood gaat dan zijzelf
dat doet ze niet zelf, die vrouw heeft hele goede connecties en goede advocatenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso is het voor zo'n vrouw tamelijk risicovol om zaken te gaan doen met zware criminelen om iemand te laten omleggen.
Dan loopt ze een dikke kans gechanteerd te worden en/of zelf ook in de bak te komen.
https://edition.cnn.com/2(...)tradition/index.htmlquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:37 schreef Bocaj het volgende:
Wat heeft die man een onherstelbare puinhoop gemaakt van zijn leven.
quote:“In May 2005 my 18-year-old daughter Natalee Holloway left Birmingham for Aruba to attend her high school graduation trip and was never seen again,” mother Beth Holloway said in a family statement released Wednesday.
“I was blessed to have had Natalee in my life for 18 years, and as of this month, I have been without her for exactly 18 years,” the statement said. “
She would be 36 years old now.
It has been a very long and painful journey, but the persistence of many is going to pay off.
Together, we are finally getting justice for Natalee.”
Peru has an extradition treaty with the US and previously had agreed to extradite van der Sloot only after he finished serving the murder sentence, the Peruvian news agency Andina reported, meaning US officials may have had to wait until 2038.
Beth Holloway thanked Peru’s new president and supporters near and far.
“I want to express my sincere gratitude to President Dina Boluarte, the President of Peru, the warm people of Peru, the family of Stephany Flores, the FBI in Miami, Florida and in Birmingham, Alabama, the U.S. Attorney’s office in Birmingham, the U.S. Embassy in Peru and the Peruvian Embassy in the US, my longtime attorney John Q. Kelly who has worked tirelessly on this case, and George Seymore and Marc Wachtenheim of Patriot Strategies,” the mother said.
Hehequote:Op donderdag 11 mei 2023 06:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Die jongen komt nog eens ergens.
Ja dan moeten die dus hun vingers willen gaan branden aan het plannen van een stiekeme liquidatie met alle risico's van dien. En of ze het nou met een omweggetje of direct doet. Ze moet dan dus zaken gaan doen met zware criminelen, wat tot risico heeft dat het in haar eigen gezicht ontploft.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat doet ze niet zelf, die vrouw heeft hele goede connecties en goede advocaten
we gaan het zien , ik zie niet waarom ze dit doen anders dan die redenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dan moeten die dus hun vingers willen gaan branden aan het plannen van een stiekeme liquidatie met alle risico's van dien. En of ze het nou met een omweggetje of direct doet. Ze moet dan dus zaken gaan doen met zware criminelen, wat tot risico heeft dat het in haar eigen gezicht ontploft.
Sowieso heeft de overheid van de USA er geen belang bij dat Joran wat overkomt. Want dan kunnen ze dit soort deals voorlopig ook wel vergeten.
Ik hoor te veel berichten over dat stuk stront om de zoveel tijd. Die gast is geen media-aandacht waard.quote:Op donderdag 11 mei 2023 06:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
Mijn hele leven lang verwacht ik om de paar jaar een bericht in de media te lezen over zijn leven. Daar tussen denk ik geen moment aan hem.
Ik denk dat ze het risico willen voorkomen dat Joran na het uitzitten van zijn straf in Peru op een of andere wijze de dans toch nog weet te ontspringen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we gaan het zien , ik zie niet waarom ze dit doen anders dan die reden
hij moet nog 28 jaar zitten hequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het risico willen voorkomen dat Joran na het uitzitten van zijn straf in Peru op een of andere wijze de dans toch nog weet te ontspringen.
voor de moeder van natalee is dat niet zoquote:Bovendien kunnen ze er nu nog een goede sier mee maken. Tegen de tijd dat Joran zijn straf in Peru heeft uitgezeten is de zaak denk ik echt wel overgewaaid.
quote:"I was blessed to have had Natalee in my life for 18 years, and as of this month, I have been without her for exactly 18 years," the statement said. "
She would be 36 years old now.
It has been a very long and painful journey, but the persistence of many is going to pay off.
Together, we are finally getting justice for Natalee."
Peru has an extradition treaty with the US and previously had agreed to extradite van der Sloot only after he finished serving the murder sentence, the Peruvian news agency Andina reported, meaning US officials may have had to wait until 2038.
Beth Holloway thanked Peru's new president and supporters near and far.
"I want to express my sincere gratitude to President Dina Boluarte, the President of Peru, the warm people of Peru, the family of Stephany Flores, the FBI in Miami, Florida and in Birmingham, Alabama, the U.S. Attorney's office in Birmingham, the U.S. Embassy in Peru and the Peruvian Embassy in the US, my longtime attorney John Q. Kelly who has worked tirelessly on this case, and George Seymore and Marc Wachtenheim of Patriot Strategies," the mother said.
Ja alleen leeft die moeder over 28 jaar misschien al niet meer. En dat is in het voordeel van Joran.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij moet nog 28 jaar zitten he
[..]
voor de moeder van natalee is dat niet zo
"In May 2005 my 18-year-old daughter Natalee Holloway left Birmingham for Aruba to attend her high school graduation trip and was never seen again," mother Beth Holloway said in a family statement released Wednesday.
[..]
en dat wil ze dus voorkomenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja alleen leeft die moeder over 28 jaar misschien al niet meer. En dat is in het voordeel van Joran.
Ja maar niet door een liquidatie te plannen, maar door zeker te stellen dat hij tot zijn 80e achter tralies komt te zitten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dat wil ze dus voorkomen
hij komt nu meer binnen haar bereik
ok , mijn idee is dat ze graag op zijn graf wil pissen en daarom zorgt dat ie naar de USA komtquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar niet door een liquidatie te plannen, maar door zeker te stellen dat hij tot zijn 80e achter tralies komt te zitten.
Misschien is er zoiets als verjaring daar en willen ze de rechtszaak dus voor die tijd hebben. Maar men wil gewoon ook die moeder de voldoening van een veroordeling mee laten maken. Geen idee hoe oud ze nu is. Joran had extra jaren straf gekregen voor drugshandel maar meen gelezen te hebben dat je in Peru max x aantal jaar zit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het risico willen voorkomen dat Joran na het uitzitten van zijn straf in Peru op een of andere wijze de dans toch nog weet te ontspringen.
Bovendien kunnen ze er nu nog een goede sier mee maken. Tegen de tijd dat Joran zijn straf in Peru heeft uitgezeten is de zaak denk ik echt wel overgewaaid.
https://nos.nl/artikel/24(...)el-voor-drugssmokkelquote:De Nederlander Joran van der Sloot is in Peru veroordeeld tot nog eens achttien jaar gevangenisstraf voor drugssmokkel.
Van der Sloot zit al een straf van 28 jaar uit voor de moord op de Peruaanse Stephany Flores in 2010. Omdat in Peru een gevangenisstraf niet langer dan 35 jaar mag duren, zal Van der Sloot nu tot 2045 in Peru in de gevangenis zitten.
Wat denk je van die man totaal maar dan ook totaal en voor altijd financieel kaalplukken. Dus geen centjes kunnen krijgen voor filmrechten, boeken of interviews. Juist in een gevangenis doet geld wonderen. Dus kaalplukken is waarschijnlijk de reden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we gaan het zien , ik zie niet waarom ze dit doen anders dan die reden
Daar gaat het de moeder van Nathalie niet om , die familie is rijk genoegquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:10 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wat denk je van die man totaal maar dan ook totaal en voor altijd financieel kaalplukken. Dus geen centjes kunnen krijgen voor filmrechten, boeken of interviews. Juist in een gevangenis doet geld wonderen. Dus kaalplukken is waarschijnlijk de reden.
Het doel van Beth is dan ook niet zelf geld te krijgen maar te zorgen dat Joran geen cent te makken heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar gaat het de moeder van Nathalie niet om , die familie is rijk genoeg
de moeder wil wekelijks op zijn graf kunnen pissen en dan kan de moeder van stephany flores ook even komen pissen
als ie dood is heeft ie geen cent nodigquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het doel van Beth is dan ook niet zelf geld te krijgen maar te zorgen dat Joran geen cent te makken heeft.
Maar toch reageer je in dit topic?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik hoor te veel berichten over dat stuk stront om de zoveel tijd. Die gast is geen media-aandacht waard.
Maar Joran gaat niet dood voorlopig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ie dood is heeft ie geen cent nodig
Wat ik al dacht. Als dit te lang duurt dan is de kans dat hij een veroordeling zou kunnen ontlopen.quote:In het vonnis valt te lezen dat Van der Sloot maximaal twee jaar in de Verenigde Staten zal blijven. In dat tijdsbestek is rekening gehouden met een eventueel hoger beroep dat in de zaak zal dienen. De Amerikaanse autoriteiten willen de zaak zo snel mogelijk afhandelen, omdat de kroongetuigen in deze zaak een verslechterde gezondheid hebben vanwege hun hoge leeftijd, schrijft Associated Press. ‘Een extra vertraging in het proces zou de kans op een veroordeling aanzienlijk verkleinen’, valt te lezen in het vonnis. ‘Vervolging wordt buitengewoon moeilijk als deze niet snel plaatsvindt.’
waar haalt die zak geld vandaan /quote:
quote:What was the most violent prison in America?
Script written by Liam Hillery.
#8: Pelican Bay State Prison. ...
#7: Rikers Island. ...
#6: Louisiana State Penitentiary [aka Angola] ...
#5: San Quentin State Prison. ...
#4: Folsom State Prison. ...
#3: Sing Sing Correctional Facility. ...
#2: Attica Correctional Facility. ...
#1: ADX Florence.
Het is een civiele zaak..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waar haalt die zak geld vandaan /
Mooi dat die Beth hem naar USA gaat halen , om hem te veroordelen en in een black prison te stoppen
[..]
Dit klinkt wel lekker gezond.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Leidy zou haar ex nog steeds bezoeken omdat ze „de pijn fijn vindt” en „niks is zonder haar man”.
Dat die niet gezond is blijkt wel uit het feit dat ze überhaupt op die mafkees gevallen is.quote:
Waar verblijft hij dan tijdens die civiele zaak? Normaal mag je die toch in vrijheid afwachten?quote:
In veel landen is een menselijke laag armen waarvan het kutje van de vrouw of dochter een belangrijke manier is om wat inkomsten te genereren zonder hen een hoer te willen noemen, want zo zien ze zichzelf ook nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat die niet gezond is blijkt wel uit het feit dat ze überhaupt op die mafkees gevallen is.
Joran heeft toch een Amerikaanse rijke sugar mommy? Ook al zo'n gestoord wijf.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In veel landen is een menselijke laag armen waarvan het kutje van de vrouw of dochter een belangrijke manier is om wat inkomsten te genereren zonder hen een hoer te willen noemen, want zo zien ze zichzelf ook niet
Er staat ook dat Joran haar financieel steunt , waar hij dan ook het geld vandaan weet te krijgen vraag ik me af , kaarten en gokken met anderen vermoed ik
In een gevangenis in de VS uiteraard.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 06:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar verblijft hij dan tijdens die civiele zaak? Normaal mag je die toch in vrijheid afwachten?
Ja, hij weet wel wat te ritselen. Blijkt toch een overlever te zijn in de gevangenis. Meeste mensen zouden in zijn situatie een moord doen voor een stevig touw.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 02:42 schreef tjoptjop het volgende:
Hij houdt zich toch wel staande daar, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Vrouwtje, wat handeltjes, nieuw vrouwtje, nog in leven.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In veel landen is een menselijke laag armen waarvan het kutje van de vrouw of dochter een belangrijke manier is om wat inkomsten te genereren zonder hen een hoer te willen noemen, want zo zien ze zichzelf ook niet
Er staat ook dat Joran haar financieel steunt , waar hij dan ook het geld vandaan weet te krijgen vraag ik me af , kaarten en gokken met anderen vermoed ik
Mary Hamer. Dat is lang geleden, die was ermee gestopt begreep ik. Hij schijnt nog wat geld van sneue vrouwelijke aanbidders binnen te krijgen. Zn moeder maakte ook nog wel eens wat over. Maar het zal allemaal niet meer zijn wat het geweest is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Joran heeft toch een Amerikaanse rijke sugar mommy? Ook al zo'n gestoord wijf.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:48 schreef DutchBlend het volgende:
[ afbeelding ]
"Binnenkort mag ik op vakantie naar Alabama, maar voor nu nog even de groetjes uit Peru"
quote:De Peruaanse justitie wilde meer garanties dat Van der Sloot ná zijn berechting in de VS eerst teruggaat naar Peru om het resterende deel van zijn straf voor de moord op Stephany Flores en drugshandel uit te zitten. De VS heeft dat nu toegezegd.
De Nederlander moet in Peru nog tot 2045 achter de tralies blijven en zou dan pas weer terug kunnen naar Alabama om zijn straf voor de oplichting van de familie Holloway uit te zitten.
Joran van der Sloot zal blij zijn dat hij zaterdag Challapalca verlaat. Hij vreesde de laatste weken voor zijn leven in de beruchtste gevangenis van Zuid-Amerika.
Aanval
In de Spartaanse strafinrichting op 5200 meter hoogte werden een celgenoot en hij afgelopen week aangevallen door een medegedetineerde. Jorans advocaat Altez vroeg een spoedoverplaatsing aan omdat zijn cliënt zijn leven niet meer zeker zou zijn. In Lima gaat Van der Sloot naar alle waarschijnlijkheid naar de Piedras Gordas-gevangenis of de strafinrichting Castro Castro, waar hij al eerder verbleef.
https://www.telegraaf.nl/(...)beveiliging-begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |