Voor de spanning zal het wel mooi zijn, een tweede ronde. Maar de mensen in Turkije zijn wel klaar meeet alle verkiezingsperikkelenquote:
Halk TV. Krijgen ze informatie vanuit CHP. Gekleurd, maar meestal wel 100% accuraat.quote:
ANKA is wel wat traag. AA doet het opzettelijk. Cijfers die ik geef komen vanuit CHP, echt getelde stemmen die al in het systeem zijn gezet. HalkTV was tot nu toe altijd redelijk accuraat.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:33 schreef zipcon het volgende:
Er zijn idd twee bronnen: Anadolu (pro regering) en ANKA (pro oppositie):
[ twitter ]
Je kan hier switchen tussen de live resultaten van beide bronnen:
https://www.gazeteduvar.com.tr/
Ik neem aan dat je hier ook bepaalde delen van het land hebt waar een bepaalde partij bolwerken heeft? Zoals Bolsonaro vorig jaar een ruime voorsprong opbouwde, maar er helemaal niet goed voor stond als je keek naar de plekken waar nog stemmen vandaan moesten komen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
ANKA is wel wat traag. AA doet het opzettelijk. Cijfers die ik geef komen vanuit CHP, echt getelde stemmen die al in het systeem zijn gezet. HalkTV was tot nu toe altijd redelijk accuraat.
AKP is volgens mij het binnenland minus Ankara.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier ook bepaalde delen van het land hebt waar een bepaalde partij bolwerken heeft? Zoals Bolsonaro vorig jaar een ruime voorsprong opbouwde, maar er helemaal niet goed voor stond als je keek naar de plekken waar nog stemmen vandaan moesten komen.
Yup, maar AA geeft dan opzettelijk alleen die bolwerken van AKP door. Vorige verkiezingen verschoof het 25% in nadeel van AKP bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 mei 2023 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier ook bepaalde delen van het land hebt waar een bepaalde partij bolwerken heeft? Zoals Bolsonaro vorig jaar een ruime voorsprong opbouwde, maar er helemaal niet goed voor stond als je keek naar de plekken waar nog stemmen vandaan moesten komen.
okquote:Op zondag 14 mei 2023 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet , hij kan gewoon erdogan gebruiken net als lukashenko
Imamoglu staat aan de kant van KK?quote:Op zondag 14 mei 2023 18:42 schreef Evenstar het volgende:
Imamoglu: AKP dient protesten in bij iedere gemeente waar wij winnen, dus Anadolu Ajansi telt die resultaten niet mee.
Wat een clownshow
Ik zie dat er een NWS-reeks loopt, dus ik ga daar wel even verder lezen. Kan ik wellicht wat minder domme vragen stellen ookquote:
Klinkt als copiumquote:Op zondag 14 mei 2023 18:46 schreef Evenstar het volgende:
Yavas: Wij staan in alle 81 provincies voor.
Nope, Anadolu Ajans cijfers en die doen dat iedere verkiezing weerquote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Erdogan met 60:40 voor zou staan, dat kan toch nooit?
Dat staat ook in het AD.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Erdogan met 60:40 voor zou staan, dat kan toch nooit?
Natuurlijk kan dat wel, gewoon alleen de uitslagen melden waar hij wint en pief paf poof hij staat ruim voorquote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit soort uitspraken moet je voorlopig met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:46 schreef Evenstar het volgende:
Yavas: Wij staan in alle 81 provincies voor.
Nee, zal wel 70:40 zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Linke soepquote:Op zondag 14 mei 2023 19:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Komt er een soort #stopthecount achtige situatie aan?
Wat gebeurt hier?quote:Op zondag 14 mei 2023 20:04 schreef arvensis het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Een van de vele fimpjes….
Is duidelijk te zien, toch? Ze laten iemand twee keer stemmen op Erdoğan.quote:
Geen idee, ik ben niet bekend met het Turkse stemmen. Maar ze stemmen sowieso niet anoniem?quote:Op zondag 14 mei 2023 20:12 schreef arvensis het volgende:
[..]
Is duidelijk te zien, toch? Ze laten iemand twee keer stemmen op Erdoğan.
Ik denk dat de kans groter is dat KK vandaag wint dan dat Erdogan vandaag wint.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:19 schreef HiZ het volgende:
Ik zou niet verbaasd zijn over een rechtstreekse herkiezing van Erdoğan.
Een tweede ronde lijkt me het meest waarschijnlijk.
Een rechtstreekse winst voor Kılıçdaroğlu zie ik niet meer gebeuren.
Ik begin te vermoeden dat we straks twee uitslagen hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat KK vandaag wint dan dat Erdogan vandaag wint.
Grootste kans is 2e ronde.
Ik zie het echt niet gebeuren. Ik was echter zo naïef hoopvol door de berichten van de laatste dagen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat Erdogan gewoon de verkiezingen wint!
Er zijn traditioneel wel heel veel waarnemers in Turkije, dus ik hoop eigenlijk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat we straks twee uitslagen hebben.
Een uitslag van de kiesraad en eentje van de oppositie. Is er al beslist op die bezwaren?
Dat is een tientje tegenwoordig?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:33 schreef RoW_0 het volgende:
ESF finale gemist. Dit is veel leuker.
Ik leg 20.000 ytl bij voor een tweede ronde, wie durft
Bij Habertürk hadden ze het over dat in alle polls de MHP vreselijk slecht is vertegenwoordigd en ingeschat. En dat zijn dus ardogan stemmen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet gebeuren. Ik was echter zo naïef hoopvol door de berichten van de laatste dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |