Graag gewoon onder volwassenenrecht straffenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Oppakken en opsluiten, dan heb dit probleem binnen mum van tijd opgelost.
Het zal wel een HALT-straf worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag gewoon onder volwassenenrecht straffen
Precies daar lachen de kinderen en de ouders gewoon omquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal wel een HALT-straf worden.
Ouders straffen omdat ze verantwoordelijk zijn voor de daden van hun minderjarig ontoerekeningsvatbaar kroost.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Graag gewoon onder volwassenenrecht straffen
Dat is juridisch nooit haalbaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ouders straffen omdat ze verantwoordelijk zijn voor de daden van hun minderjarig ontoerekeningsvatbaar kroost.
Kroost naar school sturen (en toezicht daarop).
Ga jij om één uur 's nachts de deur open doen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb camera's om het huis hangen die gezichten, auto's en huisdieren kunnen herkennen. Vannacht om één uur kreeg ik een berichtje op mijn telefoon "mens geconstateerd bij voordeur".
Kroop er een gruwelijk grote spin voor de camera
Nopequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ga jij om één uur 's nachts de deur open doen?
Aw....quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Stoute poes, niet met een vogeltje naar binnen
Gaat wel erg op dat fantasietje lijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:01 schreef Gehrman het volgende:
Zou een gemiste kans zijn als ze die AI geen Skynet noemen.
Lee towersquote:
Mooi arisch blauw.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Maarten van Ooijen met zijn mooie blauwe ogen
Bedrijfssteun misschien?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
We konden in één week een oplossing vinden tijdens corona.
Wat was die oplossing?
Klopt. Nooit misbruik van gemaakt. Maar veel om me heen gezien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:41 schreef superniger het volgende:
Meisjes in de jeugdzorg zijn wel makkelijk te regelen. 😊
De gruwelijke Jort Kelder en voetbal.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 22:40 schreef svann het volgende:
Dus ik moet een tweede huis zien te krijgen.
Goed luisteren naar de tip van uw huisaccountantquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Wat een kutwerk om dit te moeten fixen, ik zou lekker huisjes gaan melken ofzo
Zijn die betrouwbaarder dan Amerikaanse banken?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Kortlopende staatsobligaties in Amerika doen al >5%
De Amerikaanse overheid is last man standing als de hele wereld in elkaar stort.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Zijn die betrouwbaarder dan Amerikaanse banken?
Die vallen nog al eens om.
Een nieuw stelsel laat weer langer op zich wachten, technisch is het allemaal moeilijk-moeilijk. De Belastingdienst werkt met oneindig veel verschillende programma’s waarvan een aantal zelfs nog DOS-gebaseerd zijn.quote:
Zelden.quote:
Lijkt ook telkens op een pruik. Het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me meer een kwestie van föhnen of niet. Google haar maar eens.
Wat ?quote:
Haar of haar ?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:34 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me meer een kwestie van föhnen of niet. Google haar maar eens.
Haar natuurlijk.quote:
Epstein deed "verdachte transacties" (wat dat ook mag betekenen) en Deutsche bank had nooit ingegrepen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef svann het volgende:
Ah, nou heb ik net gemist wat de bank van Ebstein niet had moeten doen.
Voor de leek klinkt het wat vreemd.
Vermakelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef svann het volgende:
Heeft VBL nog een mening over Hard Gras?
@:Zipportal @:Coco en consorten.
Die van Wimbledon?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het altijd maar koud op zo'n tribune
In een vlaag van verstandsverbijstering zitten mijn man en ik weleens op de tribune van Cambuur.quote:
Jarenlang lid geweest. Vanaf de eerste met Romario. Plat zak. Abonnement opgezegt. Nu bezig oude nummers te vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef svann het volgende:
Heeft VBL nog een mening over Hard Gras?
@:Zipportal @:Coco en consorten.
Ooit één keer geweest met FC Den Bosch. 1981, het sneeuwde in het koude noorden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In een vlaag van verstandsverbijstering zitten mijn man en ik weleens op de tribune van Cambuur.
Zitten?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:24 schreef Gehrman het volgende:
In het OV zitten mensen luidkeels te bellen en smerig eten te smakken.
Woordvoerder worden van aso-bedrijven?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Wat doe je precies als je communicatiewetenschappen hebt gestudeerd.
Oeh bah, niets voor mijquote:
Heb jij een Asian fetish?quote:
Starwars VIIquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Ik denk niet dat zijn ton stilletjes op de bank staat.
Smerig zoet die Hollandse spruitjes.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:17 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb vanavond spruitjes gegeten.
Helaas waren het geen hollandse. Bleh.
Seizoen is ook wel echt voorbij, zegt ook de thermometer.
Mwa vroeger waren ze veel bitterder.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, juist lekker bitter.
Deze zuidelijke spruitjes smaakten nergens naar.
quote:Op maandag 22 mei 2023 22:17 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb vanavond spruitjes gegeten.
Helaas waren het geen hollandse. Bleh.
Seizoen is ook wel echt voorbij, zegt ook de thermometer.
quote:Op maandag 22 mei 2023 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Zo'n Wiersma lach je toch vierkant uit als hij begint te schreeuwen.
FTFYquote:Op maandag 22 mei 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL MORGEN GISTEREN HET RAPPORTJE VAN JOU
Het is daar onrustig.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Leg mij eens in één zin uit wat er in Belgorod gebeurt.
En in mijn Linkedin vriendenverzoekjes lijstquote:Op maandag 22 mei 2023 23:10 schreef svann het volgende:
Waar de chinezen zijn, Jort?
In de telefoons, de centrales, universiteiten....
Oh, en TikTok.
Op Fok.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En in mijn Linkedin vriendenverzoekjes lijst
De Russen zijn een speciale militaire operatie begonnen in Rusland tegen Rusland.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Leg mij eens in één zin uit wat er in Belgorod gebeurt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:22 schreef superniger het volgende:
HugoGOD.
@:ikweethetookniet is aan het schuimbekken.
Alle asielzoekers dumpen daar zodat de rest van Nederland er geen last van heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland is plek genoeg voor 50 duizend woningen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland is plek genoeg voor 50 duizend woningen
Zoeken jullie ruzie ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alle asielzoekers dumpen daar zodat de rest van Nederland er geen last van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |