Graag gewoon onder volwassenenrecht straffenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Oppakken en opsluiten, dan heb dit probleem binnen mum van tijd opgelost.
Het zal wel een HALT-straf worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag gewoon onder volwassenenrecht straffen
Precies daar lachen de kinderen en de ouders gewoon omquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal wel een HALT-straf worden.
Ouders straffen omdat ze verantwoordelijk zijn voor de daden van hun minderjarig ontoerekeningsvatbaar kroost.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Graag gewoon onder volwassenenrecht straffen
Dat is juridisch nooit haalbaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ouders straffen omdat ze verantwoordelijk zijn voor de daden van hun minderjarig ontoerekeningsvatbaar kroost.
Kroost naar school sturen (en toezicht daarop).
Ga jij om één uur 's nachts de deur open doen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb camera's om het huis hangen die gezichten, auto's en huisdieren kunnen herkennen. Vannacht om één uur kreeg ik een berichtje op mijn telefoon "mens geconstateerd bij voordeur".
Kroop er een gruwelijk grote spin voor de camera
Nopequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ga jij om één uur 's nachts de deur open doen?
Aw....quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Stoute poes, niet met een vogeltje naar binnen
Gaat wel erg op dat fantasietje lijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:01 schreef Gehrman het volgende:
Zou een gemiste kans zijn als ze die AI geen Skynet noemen.
Lee towersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |