quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb echt een zwak voor mannen met van die ogen zoals dat rode shirt
Jammer van dat baardje en snorachtig iets
Ja, altijd wel leuk om te zien hoe mensen aan tafel zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.
Doe effe normaal man.
Deed dat meisje zelf ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.
Doe effe normaal man.
Haha of van die TellSell reclamesquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:00 schreef AgnesGru het volgende:
Bij channel manager denk ik vooral aan een AstroTV gast, maar dat klopt weer niet met het reli gedeelte
Wat een karikatuur van een prettig persoon.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
"Ik hou niet zo van het hebben van hobbies"
Haha ja en zij is dan pedagogisch medewerker, hopelijk leert ze de kinderen wel wat anders.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef Hankster het volgende:
Sport niet, want ze was vroeger altijd het slechtste in de sporten die ze deed.
Juist.
Lekkere instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |