SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Scheelt ook wel dat het een stuk beter weer wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:01 schreef hhh38 het volgende:
De mol overweegt vluchters niet eens, ik denk dat ik het toch maar bij sprinters houd
Volgens mij gaat Wanty gewoon voor Marit maar miste hij gisteren door de SJUUT van Remcoquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de DSM en Wanty loterijen links laten liggen, kijken hoe dat uitpakt.
Bonifazio was in rit 2 ook 8e. Maar als ze iedere rit allebei sprinten kan je gewoon de beste kiezen natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Wanty gewoon voor Marit maar miste hij gisteren door de SJUUT van Remco
Die zat in het groepje van Cavendish, geloof ik (op flinke achterstand)quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef hhh38 het volgende:
1-6, 14
Fiorelli ineens nergens te bekennen
Erkennen we niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan mis je toch de nummer 6, wie was dat?
Hmmm, normaal komt ie wel aardig een heuvel overquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat in het groepje van Cavendish, geloof ik (op flinke achterstand)
Marit en Cav ook. Die kies ik niet meer in dit soort ritten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef hhh38 het volgende:
1-6, 14
Fiorelli ineens nergens te bekennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:28 schreef Aguero het volgende:
Vroege start vandaag zeg.Er zijn er 4 in de subliekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou het wat uitmaken? Je had beter gewoon 9 klassementsrenners gekozenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, de verkeerde Eritreeër gekozen.
Ik heb er 0.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Je had beter gewoon 9 klassementsrenners gekozen
Dan ga je zakken.quote:
Mes, Gaviria en Mayrhofer?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei skysheriff zet zijn 59e plek in klassement op spel
(9 knollen)
We zijn er zelf teveel aan geweestquote:
Dan heb ik nu al geen kans meer op dagwinstquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verona, Healy, Zana en Tonelli
Ik ben tevreden. Verona inderdaad helaas geen knol.
Jinx.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Een last minute wissel die goed uitpakt, het is ongekend.
Wij gaan bijna precies gelijk eindigenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
We zijn er zelf teveel aan geweest
Heb ook Zana nog in de achtervolging
29quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:
1,3,5(volgens mij)
25e in het dagklassement
Ik weet alleen niet of Mc0 voluit gaat of niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:03 schreef franklop het volgende:
¤ 1.240.164
Tijdritten zijn altijd een vervelende rubriek
Ja maar daar heb je er altijd meer dan. Castrovejo, Dennis, T Martin als recente voorbeeldenquote:Op zondag 14 mei 2023 08:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of Mc0 voluit gaat of niet.
Dat waren ook vervelende rubrieken inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2023 08:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je er altijd meer dan. Castrovejo, Dennis, T Martin als recente voorbeelden
Ja, heel boos want dan had ik Tao genomenquote:
Geen Bruno helaas.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag zou het wel eens raak kunnen zijn.
Ik wilde Pedersen en Matthews nemen voor de vlucht maar heb die ook gewoon weer verwijderd vanwege de prijs. Ik ben nu met een beetje tunnelvisie voor de vlucht gegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan, Matthews en Groves nu nog geselecteerd. Ik twijfel nog vooral over Groves, omdat mokerduur.
Milan en Matthews en vluchters ze kunnen m’n rug opquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde Pedersen en Matthews nemen voor de vlucht maar heb die ook gewoon weer verwijderd vanwege de prijs. Ik ben nu met een beetje tunnelvisie voor de vlucht gegaan
Omdat jij 9 vluchters hebt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:16 schreef franklop het volgende:
Mag hopen dat de etappe geannuleerd wordt in CM als er besloten wordt om alleen laatste 70km te fietsen.
Omdat groot aantal voor vluchters zijn gegaan (of voor goed klimmende sprinters) gebaseerd op het profiel van de dag en wellicht het weerquote:
Dat wordt beetje janken als het niet zo is hahaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:16 schreef franklop het volgende:
Mag hopen dat de etappe geannuleerd wordt in CM als er besloten wordt om alleen laatste 70km te fietsen.
Hup zwart paard Cavendish.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:16 schreef franklop het volgende:
Heb het voor de zekerheid maar nagevraagd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt beetje janken als het niet zo is haha
Nou precies dat soort dingen dusquote:
Hopen op Albanese en Pedersen danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch vermoedens van een sprint. Dan ga ik viesnat
Cort heb ik ook nog. Dus hoop ik ook nog op ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Albanese heb ik wel, voor de rest geen sprinters.
Cort wel in vlucht maar ja of die het redt.
Hup Milan, Matthews, Ballerina, Albanese, Gabburo en Velasco!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch vermoedens van een sprint. Dan ga ik viesnat
Matthews heeft nog geen goede vlakke sprint gereden, waarom neemt iedereen hem steeds?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Albanese (ziek?) gekozen, wel Ballerini. Verder meest gekozen renners. Durf het niet aan om risico's te nemen
Sprint toch wel naar een 8e plek of zo.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matthews heeft nog geen goede vlakke sprint gereden, waarom neemt iedereen hem steeds?
Voor miljoenen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sprint toch wel naar een 8e plek of zo.
Ja tsja. Maestri of Fiorelli of Marit of Bonifazio of Dainese. Zou het wat uitmakenquote:
Ja eens, vandaag kun je hoogstens voor dagwinst spelen. Maestri/Stewart/Dalla Valle als knol kan wel geinig zijn. Marit als ie nog eens uithaalt ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tsja. Maestri of Fiorelli of Marit of Bonifazio of Dainese. Zou het wat uitmaken
Even afkloppen. Winst behaal je ook niet echt hier. Morgen is dan interessanter.
Oldani en Albanese kun je wel missen. Cav is wel pijnlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:
Geen Cavendish, Oldani of Albanese. Je kan een Giro vandaag niet winnen, maar wel verliezen
Ik heb ook geen Mayrhofer of Marit, dit is wel een worst case scenario uitslag. Voor Cav laat ik me te vaak leiden door persoonlijke afkeerquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oldani en Albanese kun je wel missen. Cav is wel pijnlijk.
DSM-loterij gelukkig wel goedquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-4 en 7+8 dus. Dalla Valle zal wel nergens zijn en Gaviria is ook kwijt, die was ik eerst vergeten, was dat maar zo gebleven
Ik had niet verwacht dat Groves zó slecht zou zijn (en Albanese dan wel weer goed). Loterij.
Ik troost me met dat ik Consonni/Oldani/Albanese nooit heb overwogenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Mayrhofer of Marit, dit is wel een worst case scenario uitslag. Voor Cav laat ik me te vaak leiden door persoonlijke afkeer
Duosprint weer van Wanty. Ludiek.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:16 schreef Pino112 het volgende:
11e plekNiccolo' Bonifazio
12e plekMax Kanter
13e plekFilippo Fiorelli
14e plekFabian Lienhard
15e plekMartin Marcellusi
Matig
Dit is niet leukquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:16 schreef Pino112 het volgende:
11e plekNiccolo' Bonifazio
12e plekMax Kanter
13e plekFilippo Fiorelli
14e plekFabian Lienhard
15e plekMartin Marcellusi
Matig
Had*quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heb ik Tonelli in de voorste groep
Ja jammerquote:
Mwah, nu twijfel ik toch over vluchters, maar die moeten er wel echt wat van kunnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:49 schreef franklop het volgende:
Het inkorten maakt het wat makkelijker denk ik
MOL heeft bloed aan de tanden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen Mollema
Ik wilde hem alleen maar omdat ie een knol kon zijn.
Champion, leuk gokje.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
MOL heeft bloed aan de tanden.
[ twitter ]
Jeetje dat is een half zwart legerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:28 schreef Aguero het volgende:
LLS, Bettiol, Armirail, Barta, Barguil, De Marchi
Erg matig ja. Maar het mag best sprinten worden met Oldani en Ballerini erbij.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:41 schreef wimderon het volgende:
Mensen met een sprintersteam die Gaviria hebben. Dit is niet leuk.
Ballerini hebben hullie ook nog ja, al was dat wel iemand die in beide scenario's verwacht mocht worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg matig ja. Maar het mag best sprinten worden met Oldani en Ballerini erbij.
Begin langzaam wel te balen dat ik die 2 niet erin heb laten staanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg matig ja. Maar het mag best sprinten worden met Oldani en Ballerini erbij.
Oldani en Skuijns erbij.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bettiol en zwarte paarden Warbasse en Rex
Speltip 6.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ballerini hebben hullie ook nog ja, al was dat wel iemand die in beide scenario's verwacht mocht worden.
Idd, hier volledig voor de sprinters, zonder hem. Denz er wel bij, dus ik denk dat de schade meevalt van de hoge kosten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:41 schreef wimderon het volgende:
Mensen met een sprintersteam die Gaviria hebben. Dit is niet leuk.
2/4 met zwarte Rexquote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
2/4. Wel de verkeerde Trek helaas.
14 De Marchi?quote:
Wat een teamquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:27 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=738
Van 66 naar 1, jeetje.
@Mani89 niet verstoten van de eerste plek gelukkigquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meteen in de Hall of Fame:
Grootste dagzege (verschil tussen #1 en de gemiddelde speler)
”Dit wordt een tijd die echt nooit meer verbeterd gaat worden.”quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Mani89 niet verstoten van de eerste plek gelukkig
Tering jongen hahahaquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:27 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=738
Van 66 naar 1, jeetje.
https://cyclingmaster.nl/subleague.php?id=6quote:Op zondag 21 mei 2023 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel, dat is de dagwinnaar.
Maar je kon hem zo opvatten dat ik idd mijn resultaat poste
Pino is Team Patrickquote:Op zondag 21 mei 2023 02:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/subleague.php?id=6
Wat is er met Mollema en Rota dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet getrapt in de Mollema-val. Wel in die van Rota. Verder 1 grijs en 3 zwarte paarden.
Wij zijn de enige met Baudinquote:Op zondag 21 mei 2023 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Grijs: De Marchi
Zwart: Moscon, Covili, Gloag, Baudin
Zal wel weer niks worden.
Denk dat hij dat ook bij mij is, samen met Baudinquote:Op zondag 21 mei 2023 12:15 schreef wimderon het volgende:
Velasco is mijn stokpaardje, maar uitgerekend vandaag heb ik 'm niet. Leuke rubriek.
Hier ook ja, ik ging een keer voor Dombrowskiquote:Op zondag 21 mei 2023 12:15 schreef wimderon het volgende:
Velasco is mijn stokpaardje, maar uitgerekend vandaag heb ik 'm niet. Leuke rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |