SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Scheelt ook wel dat het een stuk beter weer wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:01 schreef hhh38 het volgende:
De mol overweegt vluchters niet eens, ik denk dat ik het toch maar bij sprinters houd
Volgens mij gaat Wanty gewoon voor Marit maar miste hij gisteren door de SJUUT van Remcoquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de DSM en Wanty loterijen links laten liggen, kijken hoe dat uitpakt.
Bonifazio was in rit 2 ook 8e. Maar als ze iedere rit allebei sprinten kan je gewoon de beste kiezen natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Wanty gewoon voor Marit maar miste hij gisteren door de SJUUT van Remco
Die zat in het groepje van Cavendish, geloof ik (op flinke achterstand)quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef hhh38 het volgende:
1-6, 14
Fiorelli ineens nergens te bekennen
Erkennen we niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan mis je toch de nummer 6, wie was dat?
Hmmm, normaal komt ie wel aardig een heuvel overquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat in het groepje van Cavendish, geloof ik (op flinke achterstand)
Marit en Cav ook. Die kies ik niet meer in dit soort ritten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:30 schreef hhh38 het volgende:
1-6, 14
Fiorelli ineens nergens te bekennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:28 schreef Aguero het volgende:
Vroege start vandaag zeg.Er zijn er 4 in de subliekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou het wat uitmaken? Je had beter gewoon 9 klassementsrenners gekozenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, de verkeerde Eritreeër gekozen.
Ik heb er 0.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Je had beter gewoon 9 klassementsrenners gekozen
Dan ga je zakken.quote:
Mes, Gaviria en Mayrhofer?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei skysheriff zet zijn 59e plek in klassement op spel
(9 knollen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |