quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef S_E het volgende:
Vanochtend 6.5 km gewandeld in uur en 2 minuten. Dus echt geen slakkentempo. 2 actieve minuten gekregen van Fitbit![]()
Nu moet ik dus weer overnieuw![]()
Grapje, grapje. Maar ik vind het stom. Daar gaan m'n statistieken.
Nou idd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:07 schreef BE het volgende:
[..]Dat is echt bizar want als ik dat doe krijg ik er veel meer!
Of je hebt gewoon een mega-fit hart dat keurig laag blijft, dan ziet fitbit de activity sws niet.
Maar het gaat wel echt goed vooruitquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:27 schreef Donna het volgende:
Wajooooo. Had gehoopt de 82 te zien en hij stond even op 82,9.
Kwam helaas toch op 83 uit.
Fijn zeg!quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had gisteren een super goede dag. Mijn moeder was jarig. En ik gaf mezelf altijd 'toestemming' op zo'n verjaardag om gewoon helemaal los te gaan. Maar dat werkt niet zo best, want dan blijf ik daar weken in hangenDus ik had nu een plan gemaakt. Met gezonde dingen, maar ook gewoon 2x taart en lekkere hapjes. Geen alcohol
Daar moet ik nog wel iets mee, want ik vond het zo wel wat saai en had best zin in dingen. Maar alcohol = remmen los en heel veel in mijn mond stoppen. En dat deed ik dus helemaal niet. Incl soep, hapjes en taart vanmorgen 3 ons zwaarder. Dat is echt héél bijzonder voor mij
En vandaag dus ook niet de neiging om het hele plan los te laten en ongezonde zooi naar binnen te proppen.
Dit. Daarom nu ook een halt daarop. Ook omdat ik er totaal niet meer tegen kan en na 2 glazen al een halve nacht wakker lig en de dag erna compleet gesloopt ben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Geen alcohol zou me echt zo 1340192 kilo schelen
Ik kan er vrij goed tegen en ik ben niet van plan het op te geven om eerlijk te zijn. Ietsje minder kan geen kwaad though. Maar ja.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit. Daarom nu ook een halt daarop. Ook omdat ik er totaal niet meer tegen kan en na 2 glazen al een halve nacht wakker lig en de dag erna compleet gesloopt ben.
Ik zei ook helemaal niet dat ze dat zou moeten doen. Ik zou denk ik ook niet stoppen als ik er niet 3 dagen van af zou liggenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er vrij goed tegen en ik ben niet van plan het op te geven om eerlijk te zijn. Ietsje minder kan geen kwaad though. Maar ja.
Ik herken dit.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er vrij goed tegen en ik ben niet van plan het op te geven om eerlijk te zijn. Ietsje minder kan geen kwaad though. Maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |