Nee ik moet te veel en dan pak ik er de tijd niet voorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Doe je er niet bij sporten op dit moment, @:SQ ?
Die chimichurrie is lekker, he?
https://eviekookt.nl/knorr-wereldgerechten-beef-chimichurri/quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:36 schreef Morgane89 het volgende:
Klinkt interessant, maar ik kan de post niet vinden. Wil iemand het recept delen?
Dat snap ik, hoor! Ik merk dat het me nu echt goed afgaat, maar ik heb 1 kind dat zichzelf doet en ik werk voornamelijk thuis. Dan is het gewoon veel gemakkelijker om extra beweging in te voegen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee ik moet te veel en dan pak ik er de tijd niet voor![]()
Ik wandel en fiets sowieso redelijk duurzaam hoor, zit ook op een gemiddelde van 12-15k stappen per dag en dagelijks 40 minuten niet-elektrisch fietsen, maar krachttraining moet ik wel weer gaan oppakken inderdaad.
1 magnum? Dan zit je dagtotaal toch nog steeds maar op 1200 ofzo? Das toch niks blergh aanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:34 schreef Medusa666 het volgende:
Blergh
Ochtend: maaltijdsalade ceasar = 390 kcal
Middag: magnum double caramel![]()
Avond: salade met twee kipkluifjes en met aubergine en courgette en aardappeltjes
Ik heb vorige week wel zo'n m&s bermuda gekocht. Normaal draag ik (THUIS!) ook best ultrashorts, maar ik ging 20 kilometer wandelen en dan is iets langer wel fijner.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:
De korte-broeken-overwinning heb ik ook inmiddels. Vorig jaar ook al wel een beetje, maar ik draag nu dus ook short-shorts./care. Het is warm.
Dit inderdaad. Het is ook met magnum een mager lijstje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:27 schreef SQ het volgende:
[..]
1 magnum? Dan zit je dagtotaal toch nog steeds maar op 1200 ofzo? Das toch niks blergh aan
Dat is waar.. maar ik had in plaats daarvan toch iets gezonders kunnen eten voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:27 schreef SQ het volgende:
[..]
1 magnum? Dan zit je dagtotaal toch nog steeds maar op 1200 ofzo? Das toch niks blergh aan
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:29 schreef SQ het volgende:
Mijn man is al aan zijn derde ijsje bezig. Eerst een magnum, en daarna 2 liuks.
Op de een of andere manier gaat hij altijd hypercompenseren als ik weer eens poog niet te schransen
Maak vooraf voor jezelf een plan wat je wel wilt eten. Doe daar ook dingen bij die je echt super lekker vindt. En hou je dan aan je plan. Klets vooral veel met anderen en eet alles heel langzaam op (dan valt het niet zo op dat je minder eet en doe je wel lekker mee).quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:34 schreef Medusa666 het volgende:
Vanavond offerfeest met allemaal lekker eten. Iemand tips om niet te veel calorieën op te nemen?
Goede tips, thanks!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak vooraf voor jezelf een plan wat je wel wilt eten. Doe daar ook dingen bij die je echt super lekker vindt. En hou je dan aan je plan. Klets vooral veel met anderen en eet alles heel langzaam op (dan valt het niet zo op dat je minder eet en doe je wel lekker mee).
Denk dat dat glaasje sap nog het schadelijkst was van allemaalquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:34 schreef Medusa666 het volgende:
Blergh
Ochtend: maaltijdsalade ceasar = 390 kcal
Middag: magnum double caramel![]()
Avond: salade met twee kipkluifjes en met aubergine en courgette en aardappeltjes
En een glas versgeperste orange juice.
En een banaan.
Zorg dat je eerst veel eet van de caloriearme dingen, zoals rauwkost een groenten enzo (mits dat er is natuurlijk). Dan is de behoefte om de vette en zoete dingen te gaan inhaleren al een stuk minder. En drink er genoeg water bijquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:34 schreef Medusa666 het volgende:
Vanavond offerfeest met allemaal lekker eten. Iemand tips om niet te veel calorieën op te nemen?
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:16 schreef SQ het volgende:
Oh dat klinkt onprettig vlindertje! Nu weer opgeknapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |