Ik denk het jodengrapje van Bernquote:
gister zat met bern in de kas en kwam bijna godverdomme uit , ze slkte het terug in dat woord en bern zegde goed gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heeft Sas nog gevloekt ? Want die staat op nummer 1 met vuilbekkerij
Dat is best een lijstje wel.Prima actie dan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het jodengrapje van Bern
Nekschot van Jeff
Taal Sas
ICE’s die zoe op dr plek zette
Etc
Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is best een lijstje wel.Prima actie dan.
Inderdaad iets minder mag bestquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is best een lijstje wel.Prima actie dan.
over wat had morrie het dan ook woord gebruikt dat niet mag , morrie zegt veel conjoquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Isaac net tegen Mori
Dat mag ook niet dat staat ook op die lijst
Echt hoor,met stip.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heeft Sas nog gevloekt ? Want die staat op nummer 1 met vuilbekkerij
Heb je niet goed geluisterdquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hadden het over het uitspreken van de R. Babette begin ermee. Babette op zijn Limburgs en JW op zijn Twents. Geen Jambers gehoord
Denk dat Isaac een knipoog naar 'die lijst' gaf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Isaac net tegen Mori
Dat mag ook niet dat staat ook op die lijst
Verboden woorden lijst?quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat Isaac een knipook naar 'die lijst' gaf.
Moraima zei iets van 'Djuuk djuuk" nadat Isaac haar plagend een tikje met het potlood gaf.
Waarop Isaac zei: "Hey! Staat ook op die lijst, djuuk djuuk!"
'djuuk djuuk' is wat ik verstond, wat het is, hoe je het hoort te schrijven? Ik heb geen conjo idee
Mooi woord: Knipook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moraima zei iets van 'Djuuk djuuk" nadat Isaac haar plagend een tikje met het potlood gaf.
'djuuk djuuk' is wat ik verstond, wat het is, hoe je het hoort te schrijven? Ik heb geen conjo idee
Wordt niet herkendquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen want wat er bij sommige voor taalgebruik uit komt kan echt nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou dus ook te maken kunnen hebben met dat verhaal waar Sasha het over had gisteren tegen Bern. Dat 'ze iets gehoord hebben' vanuit achter. Misschien hebben ze op hun flikker gehad of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |