Ben wel benieuwd of ze dat gaan doen.quote:
Ze hadden het over het uitspreken van de R. Babette begin ermee. Babette op zijn Limburgs en JW op zijn Twents. Geen Jambers gehoordquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
JW probeert Jambers na te doenhet lijkt nergens op
Haha mooi hè, toppertje Moraima...quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
Mori roept JW even terug
Om zijn werk af te maken
Zie de streamverslagen daar staat het precies...quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:38 schreef woxxel het volgende:
Wat is de opdracht precies? 48 uur wakker blijven en de anderen moeten zorgen dat ze mirthe wakker blijft?
Er was gisteren wel iets 'raars' met Zoë. Ze ging bij de koffiehoek schoonmaken omdat er thee viel.. ze wilde uit haar stekker gaan met grove bewoordingen en terwijl ze dit zei stopte ze, mummelde iets en ging 'netjes' verder.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk
Want we hebben geen idee wat dat iets is
Misschien is het een maand eerder stoppen
Of weten ze op welke plek ze in een popipoll staan
Het kan werkelijk van alles zijn
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Ice tegen Jeff
We weten niet wat er buiten allemaal speelt
En weg stream
Jeff en ice hadden net ook een dergelijk gesprekjequote:Op woensdag 10 mei 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er was gisteren wel iets 'raars' met Zoë. Ze ging bij de koffiehoek schoonmaken omdat er thee viel.. ze wilde uit haar stekker gaan met grove bewoordingen en terwijl ze dit zei stopte ze, mummelde iets en ging 'netjes' verder.
Ik vroeg me toen af of dat het is waar iets over gezegd is, de taal die er regelmatig uitgeslagen wordt?
(je gaat van alles denken he)
Zou dus ook te maken kunnen hebben met dat verhaal waar Sasha het over had gisteren tegen Bern. Dat 'ze iets gehoord hebben' vanuit achter. Misschien hebben ze op hun flikker gehad of zo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er was gisteren wel iets 'raars' met Zoë. Ze ging bij de koffiehoek schoonmaken omdat er thee viel.. ze wilde uit haar stekker gaan met grove bewoordingen en terwijl ze dit zei stopte ze, mummelde iets en ging 'netjes' verder.
Ik vroeg me toen af of dat het is waar iets over gezegd is, de taal die er regelmatig uitgeslagen wordt?
Isaac: "Nee juist daardoor! In deze samenleving, op dit moment! Je kan bijna niks meer zeggen"quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan kinki even terugspoelen
En het aanvullen
Er zat nog iets voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja! Ik denk dat dit richting de opmerking van Bern gaat. Daar heb ik ook aan gedacht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren ergens op aangesprokenquote:
Gelukkig stopt Bern graag joden (koeken?)in de oven …quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja! Ik denk dat dit richting de opmerking van Bern gaat. Daar heb ik ook aan gedacht.
Want, waar blinkt Jeffrey in uit, en zou hij bij een correctie slecht op gaan, vroeg ik mij ook af?
Dat is zijn onbenullige gedrag.
Heeft Sas nog gevloekt ? Want die staat op nummer 1 met vuilbekkerijquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja! Ik denk dat dit richting de opmerking van Bern gaat. Daar heb ik ook aan gedacht.
Want, waar blinkt Jeffrey in uit, en zou hij bij een correctie slecht op gaan, vroeg ik mij ook af?
Dat is zijn onbenullige gedrag.
Ik gok op mongolen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren ergens op aangesproken
Door K5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |