Vind het allemaal wel meevallen hoor, en wat ik zeg, je kunt dat in de uitzending ook wegbliepen en op de streams kun je dat ondervangen door naar een andere scene te wisselen. Het is niet zo dat ze echt de hele dag lopen te schelden op elkaar. Niet groter maken dan dat het is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen want wat er bij sommige voor taalgebruik uit komt kan echt niet
Alles bij elkaar iddquote:Op woensdag 10 mei 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het jodengrapje van Bern
Nekschot van Jeff
Taal Sas
ICE’s die zoe op dr plek zette
Etc
Op Twitter en FB kun je goed zien waar ophef om isquote:
Staatsidioten/trollen. Die neem ik echt niet serieus. Zouden ze bij de Febo ook moeten doen, wordt het er een stuk beter op.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Twitter en FB kun je goed zien waar ophef om is
En dat mensen daarover de FEBO mailen
Naar een andere scène wisselen gaat niet want dan is het al te laatquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen hoor, en wat ik zeg, je kunt dat in de uitzending ook wegbliepen en op de streams kun je dat ondervangen door naar een andere scene te wisselen. Het is niet zo dat ze echt de hele dag lopen te schelden op elkaar. Niet groter maken dan dat het is.
Dat zou ik niet doen.Maar sommige uitspraken daar gaan best ver.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee, er zit 30 seconde tussen live en de stream dus kunnen ze bij de Febo dus gewoon ondervangen en dat doen ze best vaak dus ook in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Naar een andere scène wisselen gaat niet want dan is het al te laat
Ja je hebt genoeg schuimpjes die gaan mailenquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal eens.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja je hebt genoeg schuimpjes die gaan mailengaat me wat ver maar het mag wel een tandje minder idd.
Dan vraag ik me af waarom ze dan altijd te laat zijn met een wissel als er iets wordt gezegd wat we niet mogen horen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, er zit 30 seconde tussen live en de stream dus kunnen ze bij de Febo dus gewoon ondervangen en dat doen ze best vaak dus ook in dit soort gevallen.
Dat ligt dan aan de streamregie van dienst.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ze dan altijd te laat zijn met een wissel als er iets wordt gezegd wat we niet mogen horen.
Iek las deze met een knipook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "O nee, dat is altijd, ik moet gewoon, ik leer er gewoon mee leven nu."
Babs: "Goed zo! Heel goed van je!"
Jeff: "Maar ik word een beetje moe van al die teleurstellingen, dat wel"
Babs: "Ja maakt niet uit, teleurstellingen groei je van, niet alleen van dingen die goed gaan, das echt zo!"
Jeff: "Je moet geen gehoor geven aan die woke-troep."
Babs: "Aan de wat?
Jeff: "Aan die woke-gemeenschap"
Babs: "Joker?"
Mirthe: "Wook, wo-kuh, moker?"
Babs: "Joker gedoe?"
Mirthe: "Oh, joker?!"
Babs: "Ja joker, dat verstond ik"
Streamwissel
Of het te maken heeft met 'die boodschap' of met wat Babs zei voor zijn woke opmerking. Had een zin van Eunice kunnen zijn.
Babs die niet weet wat woke is....quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "O nee, dat is altijd, ik moet gewoon, ik leer er gewoon mee leven nu."
Babs: "Goed zo! Heel goed van je!"
Jeff: "Maar ik word een beetje moe van al die teleurstellingen, dat wel"
Babs: "Ja maakt niet uit, teleurstellingen groei je van, niet alleen van dingen die goed gaan, das echt zo!"
Jeff: "Je moet geen gehoor geven aan die woke-troep."
Babs: "Aan de wat?
Jeff: "Aan die woke-gemeenschap"
Babs: "Joker?"
Mirthe: "Wook, wo-kuh, moker?"
Babs: "Joker gedoe?"
Mirthe: "Oh, joker?!"
Babs: "Ja joker, dat verstond ik"
Streamwissel
Of het te maken heeft met 'die boodschap' of met wat Babs zei voor zijn woke opmerking. Had een zin van Eunice kunnen zijn.
Dat snap ik maar ze zijn altijd te laat toch?? Dus die wissel op dat moment werkt nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de streamregie van dienst.
Af en toe zijn ze te laat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ze zijn altijd te laat toch?? Dus die wissel op dat moment werkt niet
Dat was ook de bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |