Ze zijn live ondertussenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap ook niet hoe je op Tiktok kan zien of het ESF account live is, frustrerend
Denk misschien dat Zweden wellicht meer concurrentie heeft in de jury en Finland bij de tele, of dat hoop ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:52 schreef Momo het volgende:
Zwitserland zo ongeveer enige ballad in finale straks
En italiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:52 schreef Momo het volgende:
Zwitserland zo ongeveer enige ballad in finale straks
Dat is wel wat er een beetje bijkomt als je een middelmatig nummer slecht brengt, geen ervaring hebt, uit de innercircle komt van het esf kliekje, als relatieve nobody ‘opeens’ naar voren wordt geschoven (Mia noemt Ellen ten Damme blijkbaar ‘tante Ellen’) maar allemaal niet omdat je een goed nummer zo geweldig brengt als afvaardiging.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Maarja ook best wat commentaren over allerlei andere zaken. Zal er wel bij horen ofzo op social media....
Omdat er mensen zeiden dat ze iets vreselijks neerzetten? Want de eerste keer dat ik dat hoorde was in apjes van buitenlandse vrienden die zich er vrolijk over maakten hoe slecht het was.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat juist artiesten afhaken als je ziet hoe Mia en Dion behandeld zijn op social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |