SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met hun mooie Soviet-vlag.quote:
Die kerel links naast Poetinquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben de overdreven hoeveelheden medailles ook weer van stal gehaald
Wel een beste kwaliteit jas dat die gewoon in vorm blijft met dat gewicht eraan.quote:
Wie is die chick tweede van links?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beste kwaliteit jas dat die gewoon in vorm blijft met dat gewicht eraan.
vergeet de Unicef-loop medailles nietquote:
Ik had een beetje de hoop dat de Engelse streams (The Independent bijvoorbeeld) er wel iets van Engels commentaar bij zouden hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:09 schreef Weasel851 het volgende:
Volgens mijn vertaalapp wordt hetvolgende gezegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dit niet de hele tijd doen hoor. Kan het programmaatje op de achtergrond laten lopen.
Geen idee, maar ik denk dat ze net twee dagen in dienst is, gezien haar karige hoeveelheid medailles.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is die chick tweede van links?
Mwah. Daar heb ik weinig moeite mee en vind ik eigenlijk ook wel indrukwekkend. Even wegdenkend dat het Rusland isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:20 schreef Starhopper het volgende:
Dit blijf ik idioot vinden. Een minuut stilte met een keiharde tiktak
Present!quote:
Nou ja, in a way zijn wij wel uit op de totale vernieting van de Russische staat maar niet op de manier waarop ze dat zelf menen te denken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:21 schreef heywoodu het volgende:
Dit met een strak hoofd kunnen zeggen.
[ twitter ]
Wat een fantast.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:21 schreef heywoodu het volgende:
Dit met een strak hoofd kunnen zeggen.
[ twitter ]
Wordt als zoete koek geslikt door de Russen hoor... Goebbels doet goed zijn werk in het Kremlin qua propaganda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://smotrim.ru/live/63251quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben jullie streamlinkje?
Altijd wel een leuke poppenkast.
Ja, net zoals het geval zou zijn (maar dan niet op diezelfde daken uiteraardquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Snipers were spotted on the rooftops near the Red Square
[ afbeelding ]
Nou ja, zorgenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:42 schreef ipa84 het volgende:
1 t-34 ga je toch zorgen maken waar de rest is gebleven...
Dat lijkt me niet meer dan een omhulselquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:46 schreef nixxx het volgende:
Ooh zo’n grote groene dildo.. zouden die vol brandstof zitten? Dat zou een mooie Boem geven met een dronetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |