SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met hun mooie Soviet-vlag.quote:
Die kerel links naast Poetinquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben de overdreven hoeveelheden medailles ook weer van stal gehaald
Wel een beste kwaliteit jas dat die gewoon in vorm blijft met dat gewicht eraan.quote:
Wie is die chick tweede van links?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beste kwaliteit jas dat die gewoon in vorm blijft met dat gewicht eraan.
vergeet de Unicef-loop medailles nietquote:
Ik had een beetje de hoop dat de Engelse streams (The Independent bijvoorbeeld) er wel iets van Engels commentaar bij zouden hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:09 schreef Weasel851 het volgende:
Volgens mijn vertaalapp wordt hetvolgende gezegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga dit niet de hele tijd doen hoor. Kan het programmaatje op de achtergrond laten lopen.
Geen idee, maar ik denk dat ze net twee dagen in dienst is, gezien haar karige hoeveelheid medailles.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is die chick tweede van links?
Mwah. Daar heb ik weinig moeite mee en vind ik eigenlijk ook wel indrukwekkend. Even wegdenkend dat het Rusland isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:20 schreef Starhopper het volgende:
Dit blijf ik idioot vinden. Een minuut stilte met een keiharde tiktak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |