Ja mijn antwoorden hebben ook een nieuwe versie nodig.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ben nu ondertussen aan het opschrijven wie ik denk dat gaat qualifyen zodat ik die vanavond nog ff kan invullen
Eens, ik denk dat Lautar hoger eindigt (11e) dan deze nieuwe van Pasha.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef Momo het volgende:
Toch is deze denk ik minder televote vriendelijk dan andere Moldavische inzendingen.
Denk dat het een boos weekend wordtquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Moira het volgende:
Ik ga trouwens wel mad worden als Zweden morgenavond hoger blijkt te zijn gerankt dan Finland. En zaterdag eigk ook
Ja en het heeft ook die beetje duistere vibe.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef DevK het volgende:
Ik ben echt een sucker voor deze soort techno beats.Maar zie het net zoals Frankrijk vorig jaar(?) niet geweldig doen.
Bereid je maar voorquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Moira het volgende:
Ik ga trouwens wel mad worden als Zweden morgenavond hoger blijkt te zijn gerankt dan Finland. En zaterdag eigk ook
Ja, ik denk dat VanVelzen niet meer wil nu.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Vind die Moldavische staging, van wat ik er van gezien heb, toch wat cringe.
Ja staging trok me gelijk, daarom vond ik het toen al zo jammer toen ik ook daadwerkelijk het nummer hoordequote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ook geen winnend nummer, wel een winnende staging (die van Melfest tenminste)
Ik vond Statements beterquote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef Moira het volgende:
Vind het echt jammer dat ze met zo'n matig nummer is gekomen want ze is altijd zo goed dus ik wil het gewoon goed vinden maar ik vind het echt geen top 10 nummer
Moet je je voorstellen dat je straks zo het ESF afsluit met dit zeiknummer als 'feestelijke afsluiter'quote:
En de vieze haarslierten en nagelsquote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Bovendien, al dat beigebruin... is ook niet mooi!
Ik heb er geen ontroering bij, maar ook geen feestgevoel, gewoon mja, beige.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je straks zo het ESF afsluit met dit zeiknummer als 'feestelijke afsluiter'![]()
Ja, het past wel een beetje bij dit tussenjaar op het ESF. Want er is ook geen echte concurrentie die het haar moeilijk maakt. Finland faalt bij de jury, Frankrijk is toch wel een klasse minder en Oekraïne is men wel op uitgekeken.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ook geen winnend nummer, wel een winnende staging (die van Melfest tenminste)
Beige is een mooie samenvatting van de inzending van Zweden dit jaarquote:Op maandag 8 mei 2023 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb er geen ontroering bij, maar ook geen feestgevoel, gewoon mja, beige.
Blend van verschillende genres, nooit eerder gedaan op ESF, goed verhaal erom heen, goede staging erom heenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
Maar Cha-Cha-Cha is toch ook geen winnend nummer? De hele act, staging, outfit maakt het vermakelijk. Top tien nummer, meer toch ook niet?
Het verhaal erachter vind ik ook top.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
Maar Cha-Cha-Cha is toch ook geen winnend nummer? De hele act, staging, outfit maakt het vermakelijk. Top tien nummer, meer toch ook niet?
Ik denk dat ze Loreen wel in het begin van de tweede helft zetten. Dan maakt 13e of 17e ook weer niet zo veel uit.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik wil wel dat ze 1e helft straks voor de finale zodat het nog een beetje spannend wordt hoor
Mja, zulke creativiteit hadden we alleen bij Douwe helaasch.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:08 schreef DevK het volgende:
Beter heeft Nederland ook de lampjes uit 't publiek. Zou zo mooi staan denk ik!
Klopt, de tweede stem ging niet helemaal lekkerquote:Op maandag 8 mei 2023 22:08 schreef Moira het volgende:
Zitten ze er nou gewoon naast?Of iig 1 van de 2?
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, zulke creativiteit hadden we alleen bij Douwe helaasch.
Ja vind ik dus wel, springt wmb echt met kop en schouders boven de rest uitquote:Op maandag 8 mei 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
ik denk dat finland het bij de jury echt niet goed kan gaan doen. ik zie gek genoeg dus frankrijk eerder als concurrent dan kaarija en finland puur omdat heeeel veel televote punten verwacht maar ook bar weinig jurypunten. toch is de staging van finland echt stunning !!quote:Op maandag 8 mei 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
ik dacht al, huh ik zie geen showquote:Op maandag 8 mei 2023 22:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
we kijken hoofdjes van ESCUnited
Ik hoop dat de jury ook nog wel de kunst in het nummer en de act ziet eigenlijk. Maar Frankrijk gaat het sowieso goed doen!quote:Op maandag 8 mei 2023 22:11 schreef eurovisionDanny het volgende:
[..]
ik denk dat finland het bij de jury echt niet goed kan gaan doen. ik zie gek genoeg dus frankrijk eerder als concurrent dan kaarija en finland puur omdat heeeel veel televote punten verwacht maar ook bar weinig jurypunten. toch is de staging van finland echt stunning !!
Ik heb daar ook niks mee...quote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef grazz het volgende:
Tsjechie mag van mij wel in de semi blijven steken. Heel irritant hoe ze zingen
Die oorlog trekt waarschijnlijk niet zo veel stemmen meer.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat Tsjechië nu helemaal voor feminisme staging gaat terwijl de tekst 2 betekenissen heeft met ook de oorlog.
Je snapt dat de tekst een dubbele betekenis heeft ?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef Moira het volgende:
Ik vind 'life's not a moneybag' toch ook wel een stukje debiele songtekst dit jaar
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef TheVulture het volgende:
NL gaat echt gewoon 11e worden in deze halve finale
Stukken beter al dan in de preparties, dat was soms wat ongemakkelijk gewoonquote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Tsjechië gaat de finale halen denk ikFrontzangeres heeft wel een ietwat schelle stem live, vind ik jammer.
Ze hebben denk ik nog wel kans op plek 9/10 denk ik, ze hebben de running order wel echt mee, en zijn wel duidelijk het meest rustige nummer/act.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef TheVulture het volgende:
NL gaat echt gewoon 11e worden in deze halve finale
Ik snap dat stukje zin überhaupt niet. Het klinkt gewoon domquote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt dat de tekst een dubbele betekenis heeft ?
ik ben trouwens nieuw maar vind nu mensen die ook gek zijn en passie voor het songfestival delen heerlijk :]quote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop dat de jury ook nog wel de kunst in het nummer en de act ziet eigenlijk. Maar Frankrijk gaat het sowieso goed doen!
Heeft betrekking op de oorlog in Oekraïne, dat de moeders van de Russen een zakje geld krijgen als hun zoon komt te overlijden.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik snap dat stukje zin überhaupt niet. Het klinkt gewoon dom
De jury eet ons nummer wel denk ikquote:Op maandag 8 mei 2023 22:17 schreef Moira het volgende:
Ik blijf het gewoon callen voor top 15 in de finale hoor
Kan denk ik nog best ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |