quote:Op zondag 17 september 2023 23:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
Zou de start soms in een kerk zijn?
Gezien dat engelbeeld en er lijken ook glas in lood ramen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door WinnieWana op 18-09-2023 12:02:30 (Spoiler) ]Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Zin anquote:Op maandag 18 september 2023 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag net op tv de aankondiging dat het woensdag begint.
Goed bezig.quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef MadMaster het volgende:
De OP is geactualiseerd met de deelnemers van de serie 2023…
quote:Op maandag 18 september 2023 12:00 schreef WinnieWana het volgende:
[..]Als je het schilderij in de trailer kent en weet waar dat hangt, dan weet je met zekerheid het antwoord op je vraag…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in expeditie Robinsonquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:40 schreef Mejadg het volgende:
Ik zie de kandidaten en ik denk van hey, die Prince ken ik ergens van.
Blijkt hij in wie is de Mol seizoen 3 gezeten te hebben
En ook geselecteerd worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet hoor maar je hebt nu eenmaal mensen die zich voor élk tv programma opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |