Youtube heeft het achter een een age verify geplaatst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:07 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
"Die niggers"!
Maar hij mag dat natuurlijk. En dat heeft niets met zn huidskleur te maken, want anders zou dat weer een racistisch iets zijn.![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:19 schreef GentleShiba het volgende:
[..]
Dit zijn toch allemaal jouw eigen (verre) neefjes en nichtjes.
Je bedoelt dat je het niet wil begrijpen. Iedereen in Nederland weet heel goed dat het enige wat nodig is om in Nederland iemand volledig te beroven van een kans op een normaal leven is het impliceren dat ie pedo is. Ook als er geen enkele grond voor de aantijging is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sorry, ik snap gen bal van je posts.
Eens. Stel dat dit gebeurde bij elke Arabier die iemand overvalt op straat, dan piept die groep opeens wel anders over dit soort geweld. Maar nee, dan wordt gewoon de politie gebeld en de beste man wordt vastgehouden en niet in elkaar getrapt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:21 schreef trein2000 het volgende:
Jongens al had die man het een kind doodgeschoten. Dit soort groepsgeweld dat ver voorbij de grenzen van een noodzakelijk verdediging gaat moeten we absoluut niet hebben. Daar moeten we gewoon direct mee afkaarten.
Irrelevante bliksemafleider wat dat betreft.
Bij een kind doodschieten zie ik dit wel anders. Die persoon mag wel door dertig mensen in elkaar getrapt worden. En dan niet meer leven..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:21 schreef trein2000 het volgende:
Jongens al had die man het een kind doodgeschoten. Dit soort groepsgeweld dat ver voorbij de grenzen van een noodzakelijk verdediging gaat moeten we absoluut niet hebben. Daar moeten we gewoon direct mee afkaarten.
Irrelevante bliksemafleider wat dat betreft.
Verder gaat het goed met je? Voor eigenrichting pleitenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:35 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Bij een kind doodschieten zie ik dit wel anders. Die persoon mag wel door dertig mensen in elkaar getrapt worden. En dan niet meer leven..
Van kinderen blijf je namelijk af..
Maar iemand met twintig mensen in elkaar trappen die "pedo" is dat is not done. Daar moet je gewoon Alberto Stegeman op afsturen.
[ afbeelding ]
Jij bent mocro? Misschien doelt hij daarop?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 05:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee
Of bedoel je dat de hele mensheid in wezen familie is?
Ja hoor, bij kinderen trek ik een grens. Dan is het oog om oog, tand om tand. Wees niet te christelijk (in de zin van vergeving en "de dader heeft een slechte jeugd gehad, ween ween").quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je? Voor eigenrichting pleiten
Nee, ik ben geen Marokkaan. En al was ik er eentje, dan nog voelde ik me waarschijnlijk net zo verbonden met die Marokkaanse kutpubertjes op straat als ik dat doe met de roomblanke Zwolsche kutpubertjes met dit gedrag waar ik het over had, namelijk totaal niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent mocro? Misschien doelt hij daarop?
maar de autochtone jeugd kankert ook flink. Dus dat maakt niet zoveel uit
quote:Twee minderjarige verdachten, 12 en 15 jaar, aangehouden voor mishandeling Bijlmer
AMSTERDAM - De politie heeft twee jongens van 12 en 15 jaar aangehouden vanwege een poging tot doodslag op station Bijlmer Arena vorige week vrijdag. De jongens komen uit Purmerend en Amsterdam.
De verdachte van 12 jaar meldde zich vrijdag bij de politie en is dezelfde dag nog vrijgelaten. Hij blijft wel verdachte in de zaak. De 15-jarige heeft zich dinsdag gemeld bij de politie en zit nog vast.
Gek genoeg denken dit soort groepjes daar doorgaans als eerste aan. Vorige week nog een interview met een ander slachtoffer van zo'n groepje: "Bij de roltrap gingen ze allemaal om me heen staan zodat niet meer te zien was wie wat deed" en werd geprobeerd haar van de roltrap te duwen. Ook van die gastjes van 13, 14.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het aantal verdachten wat zichzelf meld vind ik hoog.
Wellicht bleek het niet handig om op een treinstation zoals Bijlmer Arena dit soort hyenagedrag te vertonen. Het station hangt vol met beveiligingscamera's. Met wat geluk pak je zo iemand aan de hand van ov-chipkaart gegevens.
Nou nou, ze denken wel meer daar in de kamer...quote:Op woensdag 17 mei 2023 05:04 schreef Dusthor92 het volgende:
”De maat is vol na Bijlmer filmpje: kamer denkt na over aanpakken geweldsplegers verspreiders aftuigvideos”
https://www.ad.nl/binnenl(...)uigvideo-s~a67fb19f/
Ik denk dat het er dan op neer gaat komen dat websites als Dumpert de boete van ¤9000,- ontvangenquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou nou, ze denken wel meer daar in de kamer...
Alsof ze daar de capaciteit voor vrijmaken bij de politie.Is sowieso lastig te bewijzen.
Idd, maar stopt het dan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:02 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er dan op neer gaat komen dat websites als Dumpert de boete van ¤9000,- ontvangen
Hmmm... enerzijds denk ik: mooi... .anderzijds denk ik: jammer...quote:Op woensdag 17 mei 2023 05:04 schreef Dusthor92 het volgende:
”De maat is vol na Bijlmer filmpje: kamer denkt na over aanpakken geweldsplegers verspreiders aftuigvideos”
https://www.ad.nl/binnenl(...)uigvideo-s~a67fb19f/
Het maken wordt niet strafbaar en inderdaad heeft de politie er soms baat bij. Maar da's wat anders dan het filmpje op Facebook gooien of in al je appgroepen zetten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmmm... enerzijds denk ik: mooi... .anderzijds denk ik: jammer...
Tuig dat dit filmt voor de sensatie en omdat ze zelf bij het aftuigkliekje horen mag je aanpakken. Maar zonder deze video's komt er misschien helemaal geen zaak en of dat nu voordelig is voor de slachtoffers? Vaak zie je dat dit soort filmers zichzelf in de voet schieten.
Daarnaast: Stel je bent een onschuldige voorbijganger die dit vastlegt als bewijs en in zijn eentje niets durft te doen tegen een stel hyena's? Die persoon stuurt dat filmpje naar zijn partner en/of familielid zo van: tering wat nu net is gebeurd... Is die dan ook strafbaar? De partner kan dat eventueel weer doorsturen etc etc
Schijnbaar richt de boete zich op de originele maker van het fimpje, niet op de mede-verspreiders van dit filmpje.
Zie ook
https://www.metronieuws.n(...)0de%20Tweede%20Kamer
Het zal vast niet ineens helemaal stoppen, maar dan is de kans dat het slachtoffer er hinder van heeft al wel een stuk minder.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
dan komen de filmpjes alsnog op minder bekende websites. Of sites zoals bitchute. Hoe dan ook worden de filmpjes gedeeld op Telegram, Facebook, Instagram, Snapchat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |