Wat lijkt martijn jong op deze fotoquote:Op maandag 8 mei 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
Kopen zonder kijken
Elke maandag om 20:30 op RTL 4
[ afbeelding ]
Woonprogramma waarin stellen de zoektocht én aankoop van hun nieuwe woning uit handen geven. De stellen laten Martijn Krabbé en zijn team (notaris Sandra Viveen, makelaar Alex van Keulen, bouwdeskundige Bob Sikkes en stylist Roos Reedijk) een huis voor hen zoeken, kopen en verbouwen.
325.000 volgens mij. En hij verwachtte 60.000 erbovenop.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Wat was de vraagprijs van wat er nu gekocht is? Heb ik even gemist.
Dus niet veel ruimte voor Bob. Of nog wat extra, natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
325.000 volgens mij. En hij verwachtte 60.000 erbovenop.
misschien pas over een jaar of 7.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:21 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb niet opgelet, maar heeft dit koppel geen kinderwens? Je wilt toch niet steeds 2 trappen op met maxicosi, boodschappen, erna weer de kinderwagen de trap op slepen
Dacht al Den Haag. Lijkt zó op ons oude appartement qua inrichting!quote:
Ze zijn 25 en 28, dus wie weet duurt dat nog 5 jaar. Ik woon in die wijk, en veel mensen slepen inderdaad alles de trap op.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:21 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb niet opgelet, maar heeft dit koppel geen kinderwens? Je wilt toch niet steeds 2 trappen op met maxicosi, boodschappen, erna weer de kinderwagen de trap op slepen
#pauperquote:Op maandag 8 mei 2023 21:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze zijn 25 en 28, dus wie weet duurt dat nog 5 jaar. Ik woon in die wijk, en veel mensen slepen inderdaad alles de trap op.
Het is sowieso een flut functie. Zoek van allerlei troep bij elkaar en gooi het overal op de dezelfde manier bij elkaar. In deze mooi afgewerkte huizen staat alles geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:34 schreef DrMarten het volgende:
Hoe Roos er iedere keer in slaagt de lelijkste bank uit de winkel te kiezen is wel een prestatie.
Ik vind deze nog wel mooiquote:Op maandag 8 mei 2023 21:34 schreef DrMarten het volgende:
Hoe Roos er iedere keer in slaagt de lelijkste bank uit de winkel te kiezen is wel een prestatie.
We hebben het ook 1,5 jaar gedaan. Gaat wel tegenstaan en houdt je ook tegen om erop uit te gaanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze zijn 25 en 28, dus wie weet duurt dat nog 5 jaar. Ik woon in die wijk, en veel mensen slepen inderdaad alles de trap op.
Lekker je nek breken tijdens het kijken idd.quote:
Die eettafel past zo prima. De verbouwing hebben ze verder ook heel mooi gedaan. Qua styling enzo helemaal niet mijn smaak, maar heel goed de ruimte gebruikt die er is.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekker je nek breken tijdens het kijken idd.
Verder prima woning!
Roos heeft wel de grootste eettafel in de kleinste woning geplaatst
En je met je knieën tegen de muur zitquote:Op maandag 8 mei 2023 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Leuk joh zo'n bureautje waar nog geen laptop fatsoenlijk op past
Helemaal eens met jouw post.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:45 schreef ZanneG het volgende:
Wat een leuk appartement.
Die mooie royale woonkeuken, met die leuke glas in lood schuif deuren.
Erg knus
Leuk ook om eens een appartement te zien ipv de grote woonhuizen.
En eens geen zwangerschap tijdens het hele project is ook wel eens leuk.
Leuk stel en heel enthousiast en dankbaar, vooral zij
Dat was dan vast niet in Den Haag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een geld voor een flatje, ons huis met 120m2 is een stuk goedkoper geweest in 2021.
Nee, dorpje 10 km van Rotterdam.quote:
De gemiddelde (sociale) huurwoning zou hier in het Fundatopic dezelfde opmerkingen krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:51 schreef roos94 het volgende:
Alex en Bob vinden wel heel veel huizen lelijk, gedateerd, armoedig... denk dat zij nooit in een gemiddelde prima huurwoning komenje zou bijna een complex krijgen
Ik begin nu met terugkijken. En dit is precies wat ik als tweede dacht.quote:
Mijn werkgever heeft wel eens een verzoek gehad van een tv-producent om aan een verbouwingsprogramma mee te werken. Kost zomaar duizenden euro's om met bedrijfsnaam in beeld te mogen komen. Voor veel van de man-uren in dit programma zal dus niets betaald worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Sponsoring. Via iemand gehoord dat die vrienden had die ook meegedaan hadden aan zo'n verbouwing programma. Een deel werd door de sponsor betaald. Weet niet meer de verhouding maar was best veel.
Mijn moeder moest dit met een kleuter, peuter én baby. En natuurlijk de door jou genoemde boodschappen. De buurvrouw was haar reddende engel.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:21 schreef Anouk83 het volgende:
Ja zo heeft ze dit baantje ook gekregen, dat las ik laatst toevallig.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:20 schreef roos94 het volgende:
Wie wist dat de man van Roos de directeur is van het bedrijf die dit programma produceert?
Niet helemaal:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:37 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ja zo heeft ze dit baantje ook gekregen, dat las ik laatst toevallig.
Maar benadrukte ze: Ik heb zelf ook veel kwaliteiten
Of zoiets was het..
quote:Maar dat haar man Wicher de directeur is van het bedrijf dat Kopen zonder Kijken maakt, is voor Roos in eerste instantie de reden om te twijfelen aan haar deelname. "Toen hij me vroeg of ik stylist wilde worden bij Kopen zonder Kijken, zei ik in eerste instantie ook nee, vanwege de link met hem en omdat ik niet per se op tv wilde", aldus Roos in gesprek met Veronica Superguide.
Uiteindelijk is er één man die haar voor het eerste seizoen over de streep trekt: de charmante aannemer Bob Sikkes. "Toevallig deed ik in die tijd een ander project met Bob en dat was zo leuk dat ik dacht: misschien heeft het zo moeten zijn", vertelt Roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |